voi että ketuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja james
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

james

Vieras
kun olen täysin kyllästynyt mieheen..sekä ulkonäöltä että luonteelta?onko muita jotka tuntevat samanlailla?mies on läskistynyt ja silloin alko kun olin raskaana,nyt poika 10kk ja hän on täynnä raskausarpia ja kamala sellumaha ja tissit,iahn kuin nainen ja alkaa kohta toi #&%£$!* kasvamaan yli housujen..siis peppu...ja kyllä vituttaa..en rakasta miestäni ja hän vain haluaa seksiä vaikka en olisikaan siellä hänen luonaan,olen löytänyt uuden miehen joka on aivan ihana ja suloinen ja rakastaa minua kai sellaisena kuin olen...olen aivan onnesta sanaton..ja en ole tavannut kyseistä herraa mut kuva on kyllä hyvä..mietin vain että uskallanko jättää miehen?ja yksinhuoltajuus pelottaa kun en itse ymmärrä mitään veroista ja muista kuluista...ehkä seko viesti mutta onko muita ymmärtäjiä?? ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2005 klo 18:22 james kirjoitti:
,olen löytänyt uuden miehen joka on aivan ihana ja suloinen ja rakastaa minua kai sellaisena kuin olen...olen aivan onnesta sanaton..ja en ole tavannut kyseistä herraa mut kuva on kyllä hyvä..

Miten kummassa olet rakastunut, jos et ole edes tavannut miestä? Netissä kuka tahansa voi olla mitä tahansa, pistä vähän jäitä hattuun ja varoivaisuutta! Rakastua ja rakastaa ovat täysin eri asioita, vielä suurempi ero on ihastumiseen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2005 klo 18:22 james kirjoitti:
mies on läskistynyt ja silloin alko kun olin raskaana,nyt poika 10kk ja hän on täynnä raskausarpia ja kamala sellumaha ja tissit,iahn kuin nainen ja alkaa kohta toi #&%£$!* kasvamaan yli housujen..siis peppu...ja kyllä vituttaa..

onko miehesi ottanut sinusta mallia :laugh:

jos nainen elähtää, mies elähtää kun ei enää ole mitään syytä skarpata ulkonäöllisesti :attn:

Voihan niitä ajatuksia olla kellä vaan. Itsekin olin muutama päivä sitten loppu ja ajattelin, että jos löytyisi ihana mies ja lähtisin mukaan, siis kuvitelmissa elin. Pidimme miehen kanssa puhdistavan keskusteluillan ja nyt ollaan taas hyvillä mielin. Kerta toisensa jälkeen aina haluamme jatkaa, vaikka minusta tuntuu välillä että jonkun toisen kanssa olisi parempi. Siitä tulee hyvä olo, kun ollaan kaikista tunteista huolimatta yhä naimisissa.

Kaikilla on ihan varmasti samanlaisia ajatuksia, kuka ne vaan uskaltaa ääneen sanoa. Olkaa te onnellisia, joilla menee parisuhteessa hyvin. Ehkä on vähän turhan rohkeaa rakastua johonki nettihurmuriin ja sen voimalla jättää kaikki muu. ...mutta jostain se voima siihen eroamiseen on ammennettava, vaikka sitten netiirakkaudesta, vaikkei siitä koskaan mitään tulisikaa. Ei lapsellekaan ole hyväksi kasvaa onnettomassa perheessä! Itse elän onnettomassa parisuhteessa, eikä minulla ole voimia tehdä muutosta... Tyttö on kasi vuotias ja toinen tulossa. ...että repikää siitä. Jonku mielestä mullakin varmaan ihan teinari ajatukset. Ikävä kyllä kun rakkaus loppuu, alkaa kaikki muukin ärsyttää. Ulkonäköä on kaikista helpoin arvostella. ...ja seksi on kamalaa jos tunteet on loppu.

Nyt joku onnellisessa parisuhteessa elävä ihmettelee, että pitikös ne tenavat tehdä tollaseen suhteeseen... Niinpä. Niitä en antaisi mistään hinnasta pois. ne ovat elämäni valo! ...ja kukaan ei varmaan osaa kuvitellakaan kuinka huonoa omaatuntoa kannan, kun lapset joutuvat elämään tällaisessa perheessä, enkä pysty heille parempaa tarjoamaan...

Turhan eron välttämiseksi kehottaisin ottamaan yhteyttä joko perheasiainsovittelukeskukseen tai perheneuvolaan pariterapiaan tai sovitteluun.
Onnellinen parisuhde ei synny itsestään vaan se vaatii molemmilta työtä. Suhteen onnellisuus EI ole riippuvainen puolison ulkonäöstä vaan siinä ratkaisevat aivan muut seikat.

Eron ymmärrän jos suhteessa on väkivaltaa, alkoholiongelma tmv. Mutta jos vain TUNTUU että on kyllästynyt toiseen, eikä TUNNE olevansa rakastunut, mieti missä voi olla vika? Ottakaa yhteistä aikaa ja viekää lapsi jollekin tutulle hoitoon... rakkaus voi vielä hyvinkin löytyä suhteeseenne! Se on ensisijaisesti TAHDON asia; tahdotko rakastaa?
:hug:

kyllä meilläkin on päiviä, että kaikki tuntuu peeltä, mutta yleensä vika on ollut siinä, että en ole itse päässyt vähään aikaan huiliin ja kyllästyminen iskenyt tai sitten miehen kanssa oltu jo liikaa tekemisissä, että turhautuu toiseen. en tiiä käytinkö oikeita sanoja ettei tuu väärinkäsityksiä....
mutta uskon, että joka perheessä yhteenottoja että ottaa toinen tai kaikki päästä... mutta, jos suhde muuten "hyvällä pohjalla" ei se pienistä yhteenotoista lopu!
meillä OPETELTU puhumaan toiselle mieltä askarruttavat asiat!!!!!!!!on tosiaan täytynyt opetella sekin taito. ja monelta muultakin olen sen kuullut että opettelussa se on ollut. on niin erilaista purkaa tunteita puolisolle kuin pikkusiskolle.
KÄYKÄÄ JUTTELEMASSA ESIM. PERHENEUVOLASSA TMS. PURKAMASSA TUNTEITA JOS TUNTUU ETTEI SIITÄ KOTONA TUU MITTÄÄN!

PAISTAA SE AURINKO VIELÄ RISUKASAANKIN!!!!!!!!!!!

Miten voit tietää, että rakastaa sua sellaisena kuin olet, jollette ole tavanneet? pystytkö sinä rakastamaan tätä uutte sellaisena kuin hän on kun ette ole tavanneet, miestäsi et pysty kerran... ihmettelen vain. Asiahan ei mulle kuulu :o :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2005 klo 20:12 AASI76 kirjoitti:
Miten voit tietää, että rakastaa sua sellaisena kuin olet, jollette ole tavanneet? pystytkö sinä rakastamaan tätä uutte sellaisena kuin hän on kun ette ole tavanneet, miestäsi et pysty kerran... ihmettelen vain. Asiahan ei mulle kuulu :o :o

tätä samaa jäin ihmetteleen, että ap ei näköjään pysty rakastamaan miestään sellaisena kuin on! mulla on mies, jolla on paino noussu kuuden yhdessäolo-vuoden aikana n.30kiloa ja mun silmissä hän on edelleen ihan yhtä rakas, seksikäs ja haluttava kuin ihan seurustelun alku-aikoinakin! luonne ja muu nousee normaalissa suhteessa huomattavasti tärkeämpään osaan kuin ulkonäkö! tuntuu aika pinnallisilta nää ap.n ajatukset!

Yhteistyössä