Voi hitto,mies joi sitten itselleen niin kamalan krapulan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yäk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yäk

Vieras
että hänestä ei ole mihinkään :/ . oli eilen koko päivän pois harrastuksissa, no se on mulle ok, mutta sitten oli vielä firman illanistujaiset, joissa ei ollut tarkoitus sen kummemmin "ryypätä", vaan ottaa vähän olutta. Ja mitä tapahtui: mies rymyää viideltä kotiin ja nyt on niin pahassa krapulassa ettei pysty edes puhumaan. Meillä on 3,5kk vauva, koira ja 2-vuotias lapsi, joka ihmettelee kun isi ei leiki kuten yleensä. mies on myös kutsunut itse tälle päivälle vieraita ja koska asunto on todella sotkuinen jää siivous mun kontolle, samoin lasten ja koiran hoito.

miten suhtautuisitte tuollaiseen että aikuinen mies juo itselleen tuollaisen krapulan että menee toimintakyky täysin? ei pysty puhumaan, makaa vaan punasilmäisenä sängyssä :/ . eniten ehkä ärsyttää kun minä en ole saanut hetkeäkään vapaa-aikaa vaan mies juoksee harrastuksissa, töissä jne., ja nyt sitten tämäkin viikonloppu meni tuohon...

aika tuttu fiilis tältä viikonlopulta. mun mies lähti laittamaan mökkiä kesäkuntoon ja soitti sitten la aamuna että on ryypänny koko yön ja pohti että meniskö nukkumaan. eilisen siis makas krapulassa ja tässä nyt oottelen et mihkä aikaan herra mahtaa kotiutua en ees viiti soittaa kun hermot siinä vaan palais. ja mökillä ei oo mitään saanu aikaseksi. mä sit vaan nyhjään kotona vauvan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
joo nyt lähdet vaikka lasten kanssa ystävän/sukulaisen luo, mies saa siivota tai perua vierat tai mitä tekeekin, pois sieltä ja äkkiä! :saint: nyt et anna periksi :D

Just näin! Mies saa itse kantaa typeryytensä seuraukset, ap ei ole niistä vastuussa. Ja kunhan mies on taas tolpillaan, niin sit vakava keskustelu siitä, miten vauvaperheessä työt ja vapaa-ajat jaetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja yäk:
miten suhtautuisitte tuollaiseen että aikuinen mies juo itselleen tuollaisen krapulan että menee toimintakyky täysin?

Tästä tulis vähän naputusta jälkeenpäin, mutta

eniten ehkä ärsyttää kun minä en ole saanut hetkeäkään vapaa-aikaa vaan mies juoksee harrastuksissa, töissä jne., ja nyt sitten tämäkin viikonloppu meni tuohon...

tästä pitäisin kunnon puhuttelun siitä, että mullakin on oikeus omiin harrastuksiin vaikka kotiäitinä olenkin ja ilmoitusluontoisesti kertoisin ne viikonpäivät jolloin on mun harrastusilta ja varaamani viikonloput ja että tällöin on miehen vuoro vahtia lapsia.

Käykö sille ap useinkin noin? Että makaa hirmu krapulassa...
Jos on ihan tavaks muotoutunu niin kyl kilahtaisin, mutta jos tän kerran nyt on vähän karannu mopo käsistä niin so what? ...itse kullekkin voi joskus käydä niin.
Naurattaa sellaset pirttihirmu eukot jotka pitää äijil nii hirveetä jöötä etteivät tohi muutamaa paukkua ottaa jos kotona on tullut sanoneeksi että muutama olut vain. Mut tietty asia on erikseen, jos äijäs useinki makaa krapulas ja sulle jää kaik hommat.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ihme homma jos nainen ei saa sen vertaa aikaiseksi että järjestää itselleen omaa aikaa.

Jos mies ei mielellään anna sitä omaa aikaa niin on vaikeaa, mies itse omissa menoissa koko ajan, ja jos jonnekin lähden, niin siitä seuraa syyllistämistä ja soittelua jo tunnin kuluttua että "milloin tulet", jopa kun olen kaupassa.

Ihme homma jos nainen ei saa sen vertaa aikaiseksi että järjestää itselleen omaa aikaa.

Nii, on se kumma kun nainen ei jätä lapsia yksin ja lähde yksin ulos.
Vai pitäskö jättää ne miehelle joka makaa ku ruumis, siinähän onki hyväkunto huolehtia lapsista.

on se kumma ja ihme homma ettei mies tajua.... siinähä sitten rupattelee vierailleen

Alkuperäinen kirjoittaja ddd:

Vai pitäskö jättää ne miehelle joka makaa ku ruumis, siinähän onki hyväkunto huolehtia lapsista.

on se kumma ja ihme homma ettei mies tajua.... siinähä sitten rupattelee vierailleen

En nyt tarkoittanut juuri tätä hetkeä vaan yleisesti.

Ei se ole aina niin yksinkertaista, oikeasti. Valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos mies ei mielellään anna sitä omaa aikaa niin on vaikeaa, mies itse omissa menoissa koko ajan, ja jos jonnekin lähden, niin siitä seuraa syyllistämistä ja soittelua jo tunnin kuluttua että "milloin tulet", jopa kun olen kaupassa.

Taitaa teillä olla tässä isompi ongelma kuin siinä että ukko makaa krapulassa juuri nyt. No, jos asialle ei minkään niin...

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ainakin laittaisin miehen soittamaan niille vieraille ja perumaan tämän päiväisen vierailun.

?
...että menee toimintakyky täysin? ei pysty puhumaan, ... /quote]
Kyllä sen krapulaisen puhekyky palaa yllättävän vikkelään, jos riskinä on joutua itse kestittämään kutsumansa vieraat :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Taitaa teillä olla tässä isompi ongelma kuin siinä että ukko makaa krapulassa juuri nyt. No, jos asialle ei minkään niin...

Samat sanat. Kyllä ap sullakin on yhtäläinen oikeus omiin menoihin syyllistymättä - olisi pienen tai vähän suuremmankin perhepalaverin paikka!

Ei pidä jäädä tollalailla kenenkään kynnysmatoksi!! VOIMAA NAINEN!

Timppa kulta.

Kun on oikeesti niitäkin miehiä joille ei noin vain voi jättää edes omia lapsiaan.
Tosin usein tässäkin on takana jo se että kun ei ole aikaisimminkaan jääny lapsen kanssa yksin että olis pitänyt oppia olemaan sen lapsen kanssa.

Onneksi mulla on mies joka on ollut mukana lapsemme hoidossa alusta asti ja jo alussa oli paljon lapsemme kanssa kaksin.

Ikävä kyllä joissakin tuntemissani perheissä, jos äiti haluaa lähteä vaikka sitten viikonloppuna tyttöjen kanssa rilluttelemaan niin hän joutuu hommaamaan lapselleen lapsenvahdin.
Saati että voisi lähteä extempore johonkii.

Yhteistyössä