Y
yäk
Vieras
että hänestä ei ole mihinkään :/ . oli eilen koko päivän pois harrastuksissa, no se on mulle ok, mutta sitten oli vielä firman illanistujaiset, joissa ei ollut tarkoitus sen kummemmin "ryypätä", vaan ottaa vähän olutta. Ja mitä tapahtui: mies rymyää viideltä kotiin ja nyt on niin pahassa krapulassa ettei pysty edes puhumaan. Meillä on 3,5kk vauva, koira ja 2-vuotias lapsi, joka ihmettelee kun isi ei leiki kuten yleensä. mies on myös kutsunut itse tälle päivälle vieraita ja koska asunto on todella sotkuinen jää siivous mun kontolle, samoin lasten ja koiran hoito.
miten suhtautuisitte tuollaiseen että aikuinen mies juo itselleen tuollaisen krapulan että menee toimintakyky täysin? ei pysty puhumaan, makaa vaan punasilmäisenä sängyssä :/ . eniten ehkä ärsyttää kun minä en ole saanut hetkeäkään vapaa-aikaa vaan mies juoksee harrastuksissa, töissä jne., ja nyt sitten tämäkin viikonloppu meni tuohon...
miten suhtautuisitte tuollaiseen että aikuinen mies juo itselleen tuollaisen krapulan että menee toimintakyky täysin? ei pysty puhumaan, makaa vaan punasilmäisenä sängyssä :/ . eniten ehkä ärsyttää kun minä en ole saanut hetkeäkään vapaa-aikaa vaan mies juoksee harrastuksissa, töissä jne., ja nyt sitten tämäkin viikonloppu meni tuohon...