Voi hitto tätä tautia!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sairas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sairas

Vieras
Mä oon niiiiiin poikki! Aamulla just ja just jaksan vääntäytyä sängystä alakerran sohvalle. Kauhee sotku, mutta kun yritän nousta niin tuntuu että taju lähtee, kuume ei laske kokonaan edes lääkkeillä. Isommalla lapsella hiihtoloma, ja onneks on ollut terveenä ja jaksanut touhuta ulkona, joutunut myös laittamaan pienemmälle aamupalaa ja lämmittämään ruokaa mikrossa.
Pienempää käy sääliks, ollut kipeenä eikä ole viikkoon päässyt ulos, nyt olis toinen kuumeeton päivä menossa mutta enhän mä voi viedä ulos. Mies on iltaan asti töissä, sitten käy kaupassa ja tekee ruuan, eli ei oikeen ehdi sekään ulkoiluttaa tota pienempää. Olen yrittänyt tässä sohvalla leikkiä tuon kanssa vähän legoilla, mutta taisin olla tylsää seuraa kun häippäs leikkimään omiaan.
Mietin että huomenna mies veis tuon päiväkotiin, sais edes ulkoilla, mutta millä mä sen sieltä päiväkodista sitten haen? Tai sitten joutuis olemaan pitkän päivän, 8h siellä.
Ja lääkäri vielä piristi sanomalla että tämä on luultavasti influenssaa, ja kuume saattaa kestää 6-8 päivää :(. Mä en kestä kun ei voi tehdä mitään!

Yhteistyössä