Voi hitto vie... Olenko mä itsekäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
mies ei anna mun nukkua. Teen raskasta päivää töissä, aamulla herään 4.30 ja lähden kuudeksi töihin ja tulen klo 15. Mies tällä hetkellä pitkällä sairaslomalla. Päivät touhuaa silti omia juttujaan, käy isänsä kanssa mökillä touhuamassa tai laittaa autoa tms. Ja lapsi nämä ajat hoidossa. No, kun tulen töistä, tahtoisin HETKEN torkahtaa rauhassa sohvalla, puoli tuntia-tunti, mutta se on miehelle katastrofi. En sen mielestä saisi nukkua. Ensinnäkin sen mielestä sen pitää sitten saada omaa aikaa, kun on päivän ollut lapsen kanssa ja toisekseen, pilaan kuulemma oman unirytmini, kun nukun päikkäreitä... Just juu! Ja ei ainakaan auta yhtään se, että pari kk sitten mulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, johon sain lääkkeet mutta siltikään ne ei tunnu auttavan, ja annnosta vieläpä nyt pienennettiin. Miten voi olla noin ärsyttävä mies, vai olenko mä itsekäs???

Mä oon itse niin kiukkuinen ja väsynyt iltaisin (jos on pitänyt herätä ennen kukonlaulua ja kun lapset eivät kuitenkaan kävisi ennen pikkukakkosta nukkumaan), että mun mies antaa mun nukkua ihan vain sen vuoksi, jottei tarvitsisi kuunnella kiukkuista vaimoa.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Mitenkä mies on päivän lapsen kans jos lapsi kerta on hoidossa!! siinä lause sun miehelles.. et oo itsekäs..

Siis lapsi on hoidossa mieheni äidillä, ja kyse siis muutamasta tunnista, muun ajan on kyllä isänsä kanssa :) Anteeksi kun kirjoitin epäselvästi, jäin itsekin miettimään tuota kohtaa.

Mä yleensä annan miehen palautua työpäivän jälkeen noin puol tuntia ja tyrkkään lapsen sitten sille jos haluan itse tehdä jotain. Sano miehelles, että ajattele asia toisin päin ja että voit sitten hetken kuluttua olla lapsen kanssa.

Yhteistyössä