Voi hyvä helvetti että osaa taas äijä ottaa päähän!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vittuuntunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vittuuntunut

Vieras
Ensinnäkin tekee nyt ihan liian paljon hommia töidensä lisäksi. Sillä on kaksi kaveria jotka rakentaa taloa ja mun mies sitten ei osaa kieltäytyä niistä jelppihommista.
Siellä se on nyt sit ollu vaikka kuinka monena iltana.
Eilen illalla meinas mennä mutta jäi sit kuitenkin kotiin kun nyt oli ensin tullut töistä kotiin joskus seitsemän aikaan illalla.
Sit kysyin illalla että oliko maksanu laskut, no eipä tietenkään.
Kysyin oliko hakenu mulle uudet netti tunnukset verkkopankkiin, no eipä tietenkään.
Oliko vienyt kirjastonkirjan jonka oli kesällä kadottanut ja minä sen siivotessani löydin jo elokuussa. No eipä tietenkään ollut vienyt!!!!
Siis äijän ajatukset on niin työasioissa tai siellä kavereiden raksoilla että nää omat ja perheen asiat jää ihan retuperälle. PRKL!!!!

Ja kun mie sanoin että meidän pitää jutella nyt ihan vakavasti kunhan lapset menee nukkumaan, niin äijä lähtee sit koiran kanssa lenkille. Piiiiitkälle lenkille.
Ja kun tulee sieltä niin on puhelimessa työkaverinsa kanssa. Odotin ja odotin, mutta lopulta ajattelin että ole paska.
Ihme meininkiä. Sit yrittää lässynlässyn olla vaikka oikeesti pitäis puhuakin vakavasti eikä aina painaa villasella asioita.

meillä oli sama homma kun miehellä oli oman yrityksen kans pitkiä päiviä töissä.aikani siittä napisin kun ukkua ei kotona näy ja nyt on ottanu 2 työntekijää niin työpäivätki ihmismäisempiä!ja nykyste osaa sanua pomollekki jos joku työ ei hälle kuulu tai missä on parantamisen varaa muilla ja tökkii sitte miehen töissä kun muut ei ole tehny töitäsä loppuun :headwall:

Yhteistyössä