Voi *ittu*aat*naper*ele!!! NYT mä en kestä enää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä vielä?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä vielä?!

Vieras
Viime viikolla hajosi pyykkikone, sitten simahti auto, seuraavaksi mun kännykkä ja nyt jumalauta astianpesukone ei ota vettä eikä toimi!!! :headwall: :headwall: Mä EN KESTÄ enää, pää hajoaa. Itkettää, vituttaa, raivostuttaa!!

No kun oiskin joku ukko joka tekis täällä joskus jotain. Mut ei. Mun pitää yrittää ite kaikki tehdä ja korjata, sekin vituttaa ja ottaa päähän. En jaksa! Ja arvatkaa onko mulla rahaa korjauttaa tai ostaa uusia, no ei.
Auto on nyt korjaamolla sentään. Ainoa auto, jonka sain siksi aikaa lainaa, on 25v vanha rousku, joka joko käynnistyy tai sitten ei. Hirttää kaasun kiinni, haisee palaneelle sähkölle aina silloin tällöin, tankki vuotaa, penkkejä ei pysty säätämään..
Ja joo, on vaan materiaa mutta se ei todellakaan lohduta kun oot neljän pienen lapsen yh, ja jokainen noista hajonneista on todella tärkeitä tässä arjessa että jotenkuten jaksan. V*ttu. :headwall:

:hug: Ikävä kyllä noi kodinkoneet tuppaavat hajoamaan kaikki muutaman kuukauden sisään siitä kun yksi sanoo soparin irti... Tai näin ainakin olen huomannut omista ja kavereiden koneista. Mutta että autokin vielä !? Sulla on käynyt tooodella huono tuuri.

Myötätuntohali!
Meillä kans hajos jääkaappi, tietokone ja pesukone, digiboxi vetää viimeisiään(pätkii ja välillä ei toimi) ja stereot oli huollossa. Ja sit mälläsin meidän auton, ja remontti oli kallis(onneks oli kasko, mut kaskomaksut sit nousi ihan kivasti) joten tiedän tunteen. Meillä tosin sit kotivakuutus korvasi ton pesukoneen ja jääkaappi meni osin valmistajan piikkiin(oli ihan tekovikaa siinä siis), mutta lohdutukseksi et niin käy muillekin, kaikki hajoaa kerralla, ja toki just silloin kun ei sitä irtorahaa olisi mihinkään laittaa..

Yhteistyössä