Voi jessus noita kesätyöntekijöitä..

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:
Ihan piruilematta tms niin on pakko ihmetellä et millai sulle osuu just ne vaikeet/surkeet harjottelijat ja lusmut kesätyöntekijät?

Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, eikä tähän liity, mutta mieleeni tuli vanha sanonta: Niin metsa vastaa kuin sinne huudetaan.

No nimenomaan näin!

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ihan piruilematta tms niin on pakko ihmetellä et millai sulle osuu just ne vaikeet/surkeet harjottelijat ja lusmut kesätyöntekijät?

Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, eikä tähän liity, mutta mieleeni tuli vanha sanonta: Niin metsa vastaa kuin sinne huudetaan.

No nimenomaan näin!

Tätä mäkin. Jos henkilökunnan asenne on, että "voi jessus noita", niin kyllä se näkyy monessa kohtaa vaikkei sitä tiedostaisi. Sellainen asenne ja ilmapiiri ei välttämättä saa parhaita puolia nousemaan esiin uusista työntekijöistäkään. Vakkarien pitäisi olla niitä, jotka näyttävät hyvää esimerkkiä asenteellaan työelämässä vasta harjoitteleville. Jos on ojentamisen paikka, niin ojennetaan. Pitkälti kuitenkin nuorten puheet on mitä on, aikuinen voisi jättää ne omaan arvoonsa.

mulla on ollu yks huono harjoittelija, ja nää kaks vinkujaa on ensimmäiset huonot kesätyöntekijät. Niin, ja ne kaks arviointia.. Noh, niistä ei kuitenkaan tullu hylättyä. Huonot arvosanat kylläkin, mutta läpi pääsivät kuitenkin. Että jos kolme huonoa on tullut vatsaan, niin se ei mikään järisyttävä määrä vielä ole.

kun ei ihminen osaa kun valittaa ja olla kaikesta nyrpeä, niin toki kaikissa muissa on vika, paitsi ap:ssä

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
KKK jos sun kikkuroita tarttee piakkoin uusia niin mä voin jelppiä =) Mulla ois oikeen sellasia vanhanajan puurulliakin :xmas:

Tuo samalla sinistä luomiväriäkin ja uudet terveyssandaalit :p

Eiköhän tuo onnistu :) Kunhan tää norjaan karannut elintasopakolaisduunari vaan taas ehtii sille suunnalle B)

mulla on ollu yks huono harjoittelija, ja nää kaks vinkujaa on ensimmäiset huonot kesätyöntekijät. Niin, ja ne kaks arviointia.. Noh, niistä ei kuitenkaan tullu hylättyä. Huonot arvosanat kylläkin, mutta läpi pääsivät kuitenkin. Että jos kolme huonoa on tullut vatsaan, niin se ei mikään järisyttävä määrä vielä ole.

Ja missä ajassa? Kaikki yksin tän kevään aikana? Ja siihen päälle 2 huonoa kesätyöntekijää. Mun laskupäällä sulla on ollut tässä kevään aikana siis 5 palstalla valittamisen arvoista ihmistä siellä. Musta se on aika paljon yhdelle. Mutta eihän sussa mitään vikaa olekaan itsessäs. Koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja missä ajassa? Kaikki yksin tän kevään aikana? Ja siihen päälle 2 huonoa kesätyöntekijää. Mun laskupäällä sulla on ollut tässä kevään aikana siis 5 palstalla valittamisen arvoista ihmistä siellä. Musta se on aika paljon yhdelle. Mutta eihän sussa mitään vikaa olekaan itsessäs. Koskaan.

Olisko se eka harjoitelija ollu joskus melkein vuosi sitten. Ja miten se voi olla mun syy, että melkein jouduin antaan kaks hylsyä näytöistä? Joita käyn arvioimassa ihan ulkopuolisena, työelämänedustajana? Ja jos näille ei työt maistu, niin miten se on mun syy?

Alkuperäinen kirjoittaja Sairaanhoitajaopiskelija:
KKK mä en yleensä kommentoi sun näitä aivopieruja,mutta vittu niin pitkään ku ne sijaiset tekee työnsä ja tulee sieltä kotoa pelastaan syn työpaikan työtilanteen kesäksi ni pitäisin sen vitun ison turvan kiinni. Tottahans e vaan on herätykset on perseestä ja palkka on perseestä..luultavasti nuorten elemä on muutenkin perseestä,mitä se sua kutkuttaa,kuuntele vaikka Kari Tapioo jos pipo kiristää.

Nykypäivänä kesätyöntekijä saa olla onnellinen, että on yleensä edes saanut kesätyöpaikan... mitähän mahtaa tällaisen valittavan ipanan päässä liikkua, kannattaisi pitää suunsa supussa ja tehdä ne työt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sairaanhoitajaopiskelija:
KKK mä en yleensä kommentoi sun näitä aivopieruja,mutta vittu niin pitkään ku ne sijaiset tekee työnsä ja tulee sieltä kotoa pelastaan syn työpaikan työtilanteen kesäksi ni pitäisin sen vitun ison turvan kiinni. Tottahans e vaan on herätykset on perseestä ja palkka on perseestä..luultavasti nuorten elemä on muutenkin perseestä,mitä se sua kutkuttaa,kuuntele vaikka Kari Tapioo jos pipo kiristää.

Nykypäivänä kesätyöntekijä saa olla onnellinen, että on yleensä edes saanut kesätyöpaikan... mitähän mahtaa tällaisen valittavan ipanan päässä liikkua, kannattaisi pitää suunsa supussa ja tehdä ne työt.

No, mutta kuka sanoo että asia todellisuudessa on niinkuin KKK sanoo.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
siis teidänkö mielestä on ihan ok tulla töihin marisemaan koko päiväksi?

Ei sitä ole kiva kuunnella, mutta kyllä sitä tulee reippaasti vakituistenki työntekijöiden suusta sitä jatkuvaa narinaa, toiset on ehkä niin turtuneita siihen ettei enää näiden narisijoiden suusta tulleena sitä huomaa, mut uusien suusta tulevana narinana sen huomaa. Narista ku voi niin monesta asiasta.

Tää on totta...

PEESI |O

Ei ole, mut kummasti niitä on tässä lähiaikoina ollut tai sit vaan on jääny mieleen - tietty harvemmin kirjottaa kuinka hyvin joku asia on eli sekin tietty vaikuttaa. Noh toivotaan et joku muuttuu et kaikilla olis suht hyvä olla töissä

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
:D :D Minkä ikäsiä? Kuopus on ollut kahtena kesänä töissä ja odottaa kuin kuuta nousevaa, että alkaisi taas työt. Sillä ei siis ole mitään harhaluuloja enää siitä duunista. Mielellään menee, vaikka herätys onkin klo 5 ja työmaalla pitää olla klo 6. Palkkakaan ei päätä huimaa ja työ on fyysisesti raskasta.

Ylläri että SUN muksus on täydellinen.

Ei ole, mut kummasti niitä on tässä lähiaikoina ollut tai sit vaan on jääny mieleen - tietty harvemmin kirjottaa kuinka hyvin joku asia on eli sekin tietty vaikuttaa. Noh toivotaan et joku muuttuu et kaikilla olis suht hyvä olla töissä

Ei niistä nyt sen enempää ole käsittääkseni ollut puhetta, luulisin ainakin. Jos ne on sitten vaan jääneet mieleen. Ja teillä on kyllä ihan väärä kuva, jos luulette, että olen joku hirvee riistäjä työnohjaaja/valvoja :D

Ite en hoitaja oo, mutta kyllä tässä tulee aika selväks missä mennään. Pata kattilaa soimaa, niin sanotusti. Sekä nuorissa että vanhoissa työntekijöissä on valittajia, ja niitä jotka hoitaa homman ruikuttamatta. Ihan kaikilla aloilla. Mut jos tää on irl:kin suhtautuminen että heti aletaan nokkia toisiaan ja kuvitellaan että ollaan toisia parempia niin huhhhuh. Onneks ymmärsin pysyä kaukana kaikista hoitajakouluista!

Yhteistyössä