|O |O |O Palkka on perseestä, aikaiset herätykset on perseestä, elämä yleensäkin on perseestä, !"#%&&// pysyisivät kotonaan!!!!!!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sairaanhoitajaopiskelija:KKK mä en yleensä kommentoi sun näitä aivopieruja,mutta vittu niin pitkään ku ne sijaiset tekee työnsä ja tulee sieltä kotoa pelastaan syn työpaikan työtilanteen kesäksi ni pitäisin sen vitun ison turvan kiinni. Tottahans e vaan on herätykset on perseestä ja palkka on perseestä..luultavasti nuorten elemä on muutenkin perseestä,mitä se sua kutkuttaa,kuuntele vaikka Kari Tapioo jos pipo kiristää.
Alkuperäinen kirjoittaja Sairaanhoitajaopiskelija:KKK mä en yleensä kommentoi sun näitä aivopieruja,mutta vittu niin pitkään ku ne sijaiset tekee työnsä ja tulee sieltä kotoa pelastaan syn työpaikan työtilanteen kesäksi ni pitäisin sen vitun ison turvan kiinni. Tottahans e vaan on herätykset on perseestä ja palkka on perseestä..luultavasti nuorten elemä on muutenkin perseestä,mitä se sua kutkuttaa,kuuntele vaikka Kari Tapioo jos pipo kiristää.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Sairaanhoitajaopiskelija:KKK mä en yleensä kommentoi sun näitä aivopieruja,mutta vittu niin pitkään ku ne sijaiset tekee työnsä ja tulee sieltä kotoa pelastaan syn työpaikan työtilanteen kesäksi ni pitäisin sen vitun ison turvan kiinni. Tottahans e vaan on herätykset on perseestä ja palkka on perseestä..luultavasti nuorten elemä on muutenkin perseestä,mitä se sua kutkuttaa,kuuntele vaikka Kari Tapioo jos pipo kiristää.
Voi kyynel. Olisit jättäny avaamattaja ne ei ole edes sijaisia, vaan pilalle kotona passattuja pissiksiä, joiden kynnet menee huonoksi, kun joutuu töitä tekeen. Ja jatkuvaa marinaa ei jaksa kukaan kuunnella, minä ainakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Sairaanhoitajaopiskelija:KKK mä en yleensä kommentoi sun näitä aivopieruja,mutta vittu niin pitkään ku ne sijaiset tekee työnsä ja tulee sieltä kotoa pelastaan syn työpaikan työtilanteen kesäksi ni pitäisin sen vitun ison turvan kiinni. Tottahans e vaan on herätykset on perseestä ja palkka on perseestä..luultavasti nuorten elemä on muutenkin perseestä,mitä se sua kutkuttaa,kuuntele vaikka Kari Tapioo jos pipo kiristää.
ihana avautuminen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitajaopiskelija:[Voi täti raukkaa. Laita tulpat korviin ja nauti siitä että teillä edes on sijaisia. Just tommosten valittavien tätien takia jotkut työpaikat ei sitten niitä työntekijöitä saa. Eiks tärkeintä oo että sä et välitä onko sun tukka hyvin tai kynnet paskassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Se on kiva alottaa maanantaina kesätyöt, kun tietää, että vakityöntekijöissä on tällasia :snotty: Lisäksi olen vastavalmistunut eli saletisti suurennuslasin alla. Naisvaltanen ala vielä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Se on kiva alottaa maanantaina kesätyöt, kun tietää, että vakityöntekijöissä on tällasia :snotty: Lisäksi olen vastavalmistunut eli saletisti suurennuslasin alla. Naisvaltanen ala vielä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:![]()
Minkä ikäsiä? Kuopus on ollut kahtena kesänä töissä ja odottaa kuin kuuta nousevaa, että alkaisi taas työt. Sillä ei siis ole mitään harhaluuloja enää siitä duunista. Mielellään menee, vaikka herätys onkin klo 5 ja työmaalla pitää olla klo 6. Palkkakaan ei päätä huimaa ja työ on fyysisesti raskasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitajaopiskelija:[Voi täti raukkaa. Laita tulpat korviin ja nauti siitä että teillä edes on sijaisia. Just tommosten valittavien tätien takia jotkut työpaikat ei sitten niitä työntekijöitä saa. Eiks tärkeintä oo että sä et välitä onko sun tukka hyvin tai kynnet paskassa?
Mutta mä en voi laittaa tulppia korviin, koska joudun ohjaamaan niitä vastentahtoisía pölkkyjä. Ja mä en valita, ne keskenkasvuiset kakarat hoitaa töissä sen puolen. Miksi edes hakeutua kesätöihin, jos kiinnostusta hommaan ei ole?
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Se on kiva alottaa maanantaina kesätyöt, kun tietää, että vakityöntekijöissä on tällasia :snotty: Lisäksi olen vastavalmistunut eli saletisti suurennuslasin alla. Naisvaltanen ala vielä :kieh:
Millaisia? tuskinpa ketään asiallisesti käyttäytyviä, normaalilla työmoraalilla varustettuja työntekijöitä kovastikaan arvostellaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ei saa valittaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitajaopiskelija:[Voi täti raukkaa. Laita tulpat korviin ja nauti siitä että teillä edes on sijaisia. Just tommosten valittavien tätien takia jotkut työpaikat ei sitten niitä työntekijöitä saa. Eiks tärkeintä oo että sä et välitä onko sun tukka hyvin tai kynnet paskassa?
Mutta mä en voi laittaa tulppia korviin, koska joudun ohjaamaan niitä vastentahtoisía pölkkyjä. Ja mä en valita, ne keskenkasvuiset kakarat hoitaa töissä sen puolen. Miksi edes hakeutua kesätöihin, jos kiinnostusta hommaan ei ole?
Mä kyllä ymmärrän mitä sä tarkoitat. Ei töissä saa valittaa joka asiasta. Kukaan ei ole sinne töihin pakottanut ja varmaan tulijoita olis muitakin. Sellaisia, joita työnteko oikeasti kiinnostaa
Eli just tota kuopuksen ikäluokkaa. Ovatko ekaa kertaa kesätöissä? Jos ovat, niin on voinut olla turhan suuret luulot työnteosta. Muistan junnun ekan työpäivän. Töistä tultuaan se kävi suihkussa, söi ja paineli nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:16-18v... Suurin osa on ihan innoissaan, kun saavat olla töissä, mutta sitten nää muutamat valopäät pilaa kaikkien päivät sillä jatkuvalla vinkumisellaan. Ei ole ensi kesänä kesätöihin asiaa, jos tahti ei muutu. Tänään ihan ystävällisesti sanoin, että jatkuva marina on raastavaa kuunneltavaa..
Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitajaopiskelija:Joo just tommosen noita-akkojen ku KKK takia mietitään miks ei saada sijaisia tai miksi nuoret ei hakeudu alalle..joo ei tartte pitkään miettiä ku lukee tuota tekstiä. KKK on varmaan syntyny pesemään perseitä,ikinä ei oo tarvinnu harjotella ja kaiken on osannu töissä heti ilman neuvomista.
Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitajaopiskelija:Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Se on kiva alottaa maanantaina kesätyöt, kun tietää, että vakityöntekijöissä on tällasia :snotty: Lisäksi olen vastavalmistunut eli saletisti suurennuslasin alla. Naisvaltanen ala vielä :kieh:
Millaisia? tuskinpa ketään asiallisesti käyttäytyviä, normaalilla työmoraalilla varustettuja työntekijöitä kovastikaan arvostellaan.
Nuoret vastavalmistuneet on aina hampaissa hoitoalalla,aina! Eihän vastavalmistunut mitään voi osata.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitajaopiskelija:Joo just tommosen noita-akkojen ku KKK takia mietitään miks ei saada sijaisia tai miksi nuoret ei hakeudu alalle..joo ei tartte pitkään miettiä ku lukee tuota tekstiä. KKK on varmaan syntyny pesemään perseitä,ikinä ei oo tarvinnu harjotella ja kaiken on osannu töissä heti ilman neuvomista.
Mä neuvon kyllä, ja opetan, mutta kuten jo aiemmin sanoin, mä en päätä palkkauksesta, enkä työajoista... Ja se, että muutama narisee ihan koko työssäoloajan, käy mun hermoille. Olisivat pysyneet kotonaan, niin niidenkin tilalle olis voinu tulla sellaisia, joita työt oikeesti kiinnostaa.