P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:No voihan hitsinhitsi. Luulis että kaikki yönkukkujat olis täällä raportoimassa kaikesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:No voihan hitsinhitsi. Luulis että kaikki yönkukkujat olis täällä raportoimassa kaikesta![]()
Ei ne oo vieä tullut baarista![]()
Ja sittenkin kun tulevat, niin niitten kanssa on pirun vaikee saada aikaseksi älyllistä keskustelua..
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:nyt jos ois arki-ilta niin nousisin tähän aikaan ja alkaisin valmistutumaan töihin lähtöön
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:nyt jos ois arki-ilta niin nousisin tähän aikaan ja alkaisin valmistutumaan töihin lähtöön
Alkuperäinen kirjoittaja Jellona1978:Mä roikun tääl aina tällain yövuoroissa, kun en muutakaan sivustoo jossa ois ees tän verran elämää niin taida tietää.
Joko sielä myrskyää? Tääl ei vieläkään
Alkuperäinen kirjoittaja Jellona1978:Mä roikun tääl aina tällain yövuoroissa, kun en muutakaan sivustoo jossa ois ees tän verran elämää niin taida tietää.
Joko sielä myrskyää? Tääl ei vieläkään
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:nyt jos ois arki-ilta niin nousisin tähän aikaan ja alkaisin valmistutumaan töihin lähtöön
Miten tasotat rytmin maanantaita varten?
(Kyselyikä iski :xmas: )
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:nyt jos ois arki-ilta niin nousisin tähän aikaan ja alkaisin valmistutumaan töihin lähtöön
No voi sonta! Aikaset on sullakin aamuheräämiset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:nyt jos ois arki-ilta niin nousisin tähän aikaan ja alkaisin valmistutumaan töihin lähtöön
No voi sonta! Aikaset on sullakin aamuheräämiset![]()
Juu tervetuloa kaupan alalle
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:joiskohan vielä yhen vai painuisko pehkuihin?
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:joiskohan vielä yhen vai painuisko pehkuihin?
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:No viihdytättekste mua sen aikaa et mä ton yhen vielä (tähän semmonen hymiö jolla silmät ristissä)