Voi juma, että meinasin kuristaa vieraan ämmän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en minäkään tykkää siitä että meidän kerostaloan pihalle tullaan kuselle. Mikä ihme siinä on että oihmiset luulevt kerrosalojen oelvan jotakin yleiisä pihoja joissa voi tehdä ihan it tahnsa, kyllä tämän kerostalon piha kuuluu meilllevuokralaisille, meidän vuokrat nousevat jos joku sotkee pihaa tai rikkoo.
Kalareissulla ymmörrän että käypuskassa piilosa pissalla tai esim marjametsällä tai josskin patikkaretkellä, mutta että kaupungissa. olisn kyllä kysnyt kioskin henkilökunnalta vessaa.ja muuten kun minä olen kulkenut pienten lasten kanssa, taukoa on pidetty useammin kuin100 km välein että pääsee pissalle. AINA kun on pysähdytty autolla on patisteetu käymän vessaaa, vaika ei olsi hätäkään.

No mie olen kyllä aapeen kanssa samaa mieltä, lapset on lapsia. Vaikka olisit käyttänyt 5 minuuttia aiemmin vessassa, saattaa uusi hätä olla hetken päästä. Ja kyllä, minä olisin antanut lapsen pissiä siihen nurkalle, ja samallalailla haistattanu sille akalle. Kyllä siinä lapsen hätä ajaa jonkun tiukkapiposen akan edelle. Joo, oisinpa voinut käydä siitä kiskalta sen jälkeen hakea vesipullon ja huuhtasta pienen lapsen pissan pois sitten.

[QUOTE="jjj";24261409]jos LAPSI kusee, silä EI ole MITÄÄN väliä![/QUOTE]
Varmaan olet sen kakaran mamma, joka ei pääse 100 metrin päähän kotiinsa vessaan, vaan kuseksii muiden ovisyvennyksiin :headwall:

Juttu lienee taas paisunut vähän turhan suuriin mittasuhteisiin. Mutta siis jos itse olisin vastaavassa tilanteeessa ollut, eli kiskalla asiakkaita niin ettei myyjältä voisi vessamahdollisuutta kysyä eikä lähistöllä mitään ei-kenenkään-maata ja lapsen pidättelykyky oletettavasti sellainen että ne pissat olisi muuten tulleet autoon niin sitten olisin varmasti tehnyt kuten ap ja etsinyt muuten sen suojaisimman paikan.

Toki hermot voi olla kireällä syystä tai toisesta, niin ap:lla kuin sillä sanomaan tulleella naisella, mutta siltikin asiallisuudella pärjää aikas pitkälle. Tai ainakin helpottaa tiukkoja tilanteita. Aina on ihmisiä jotka tulevat valittamaan milloin mistäkin eikä tuo esimerkki ollut edes sinänsä turhaa valitusta, onhan toisten pihoille pissaaminen aina erittäin huonoa käytöstä. Eli kuristamishalujen, huutamisen ja kiroilun sijaan uskoisin että olisin vain pahoitellut tilannetta. Joskus noita hätiä tulee ikävissä paikoissa.

Mä en kyllä tajua tällasta tiukkapiposta meuhkaamista. Missä vaiheessa siitä pissistä tulee niin ällöä ja yäk? Kun vastasyntynyt poikalapsi tirauttaa kunnon geysirin vaippaa vaihtavan äitylin tai isukin käsille niin takuulla se on vaan hassua tai ehkä jopa söpöä ja sitten huudellaan sille puolisolle että "Arvaas Ritva mitä tää pissatykki taas teki..??!!"

Meidän toinen poikapuolinen lapsparka pissi itteään synnärillä silmään niin kätilö vaan hymyili että onneksi pissi on steriiliä. :)

Ihan tosi. Pienellä pojalla oli pissahätä. Ei se olis suoraan kenenkään ovenkulmalle pissinyt..

Ja nyt saatte kivittää ihan rauhassa.. me harjoitellaan keskimmäisen kanssa vaipoista eroon ja oon ihan opettanut tytön sanomaan pihalla että millon on pissahätä jolloin päästään PUSKApissille. Ja ollaanpa tehty ne puskapissit puistossakin. Eikä muuten olla ainoita..

[QUOTE="Vesipeto Surku";24263360]Mä en kyllä tajua tällasta tiukkapiposta meuhkaamista. Missä vaiheessa siitä pissistä tulee niin ällöä ja yäk? Kun vastasyntynyt poikalapsi tirauttaa kunnon geysirin vaippaa vaihtavan äitylin tai isukin käsille niin takuulla se on vaan hassua tai ehkä jopa söpöä ja sitten huudellaan sille puolisolle että "Arvaas Ritva mitä tää pissatykki taas teki..??!!"

Meidän toinen poikapuolinen lapsparka pissi itteään synnärillä silmään niin kätilö vaan hymyili että onneksi pissi on steriiliä. :)

Ihan tosi. Pienellä pojalla oli pissahätä. Ei se olis suoraan kenenkään ovenkulmalle pissinyt..

Ja nyt saatte kivittää ihan rauhassa.. me harjoitellaan keskimmäisen kanssa vaipoista eroon ja oon ihan opettanut tytön sanomaan pihalla että millon on pissahätä jolloin päästään PUSKApissille. Ja ollaanpa tehty ne puskapissit puistossakin. Eikä muuten olla ainoita..[/QUOTE]

Kuten sanottu, minustakin juttu on saanut liian suuret mittasuhteet.

Itse en tuota pissaamista sinänsä ongelmana näekään. Hankalammaksi sen tekee se paikka. Jos siis ap olisi mennyt vaikka omakotialueella jonkun talon pihaan pissattamaan lasta kun siinä vajan takana on niin suojaisa paikka niin silloinkin ymmärtäisin jos talon omistaja olisi tullut asiasta huomauttamaan, vaikkei se pissa mitään avhinkoa kenellekään edes aiheuttaisi. Ja vielä enemmän siinä häiritsee se ap:n asenne tuota huomattajaa kohtaan. Lapsen vieressä huutaminen ja kiroaminen sekä tuo halu kuristaa huomauttelija ovat mielestäni yliampuvia rektioita koska sanojalla oli kuitenkin tuohon sanomiseensa aihetta. Mutta kuten sanottu, sillä pahoittelulla ja anteeksipyydöllä antaa heti paljon paremman kuvan.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama

Yhteistyössä