Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:oot. mutta ei se mitään. niin oon mieki:xmas:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niin:kiinnittäisit lapsiisi huomiota edes murto-osalla tuota energiaa..
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Hyvä, että tiedostat pakkomielteesi ja toimit reippaasti asian hyväksi...:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Go for it, girl![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Go for it, girl![]()
ja siltikki mietin että onkohan ihan hyvä vaihtoehto antaa sille yks sulka hattuun:headwall:
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:No niin, kerros nyt kuka on seuraava pano ?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:No niin, kerros nyt kuka on seuraava pano ?
en mä ajatellut kyl paljastaa :snotty: voin joskus eläkeläisenä vuotaa mun listan nimineen plussalle jos tä on vielä pystyssä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Parempi sulka hatussa, kun hattu ... eh.. hukassa? :kieh: Ja vielä mieluummin sinun pyrstösulkasi, kuin vaikkapa minun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Nii, mä vaan ajattelin ettei samoja höylätä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Nii, mä vaan ajattelin ettei samoja höylätä![]()
mitä se haittaa vaikka höylättäskin![]()
ihan sinkku se mulle väittää olevansa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Jos sen miehen nimi olis Toivo, niin fjonga vois perjantaina olla Toivoa täynnä...
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Ihan entisiä hoitoja vaan mietin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Jos sen miehen nimi olis Toivo, niin fjonga vois perjantaina olla Toivoa täynnä...
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Ihan entisiä hoitoja vaan mietin![]()
olen ihan tyst ny :$ ties vaikka sen exät palstailee![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Ihan entisiä hoitoja vaan mietin![]()
olen ihan tyst ny :$ ties vaikka sen exät palstailee![]()
![]()
no ne on varmaan kamalia harppuja. ne exät siis... :saint: :xmas: