K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli äiti hoitoon! Se kun on jo valittanut, että hän pistää vaatteita, niin niitä pitää käyttää. Joskus meille tulee valituksia siitä, että lapsella on käyttämättömiä vaatteita kassissaan. Lisäksi hänellä on ikävä tapa kertoa asiat lapsen välityksellä ja sitten me kuulemme lapsen suusta että "äiti sanoi ettei isä osta koskaan mitään" "äiti sanoi, isi osta kumpparit" jne
Eli äiti hoitoon! Se kun on jo valittanut, että hän pistää vaatteita, niin niitä pitää käyttää. Joskus meille tulee valituksia siitä, että lapsella on käyttämättömiä vaatteita kassissaan. Lisäksi hänellä on ikävä tapa kertoa asiat lapsen välityksellä ja sitten me kuulemme lapsen suusta että "äiti sanoi ettei isä osta koskaan mitään" "äiti sanoi, isi osta kumpparit" jne
Olitko kenties kolmas pyörä exäsi edelliseen liittoon?
Olitko kenties kolmas pyörä exäsi edelliseen liittoon?
Juuri tämä sama kysymys pyörii mielessäni. Ap:n vuodatus vaikuttaa siltä. Mutta kun niin ei kerran ole, tästä teen johtopäätöksen, että ei kannata iskeä kenenkään exää HETI eron jälkeen. Voisi sitä nyt sentään vähän odottaa, että pari on eronsa selvittänyt.
Juuri tämä sama kysymys pyörii mielessäni. Ap:n vuodatus vaikuttaa siltä. Mutta kun niin ei kerran ole, tästä teen johtopäätöksen, että ei kannata iskeä kenenkään exää HETI eron jälkeen. Voisi sitä nyt sentään vähän odottaa, että pari on eronsa selvittänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Älämölö;22233403:Tämä on Tiirulle : Lopetas sinäkin! Esimerkki : uusin exäni tienaa niin että käteen jää kuukaudessa 1300 euroa, vuokra on 580, auton osuus 236, elarit minun ja hänen lapsesta 140, elarit hänen vanhemmasta lapsestaan 200. Onko kohtuullista? Kerro kuule tosiaan onko näin? Mä en ole idiootti, jos tiedän että exälläni ei ole varaa maksaa yli 200 euron edestä elareita niin en mä semmosia häneltä vaadi
No sitähän tässä on yritetty rouvalle sanoa, mutta kun hän haluaa elarit ja hän haluaa ostaa kaiken, mutta haluaa myös että se kaikki ostama on hänen luonaan. Huomattavasti järkevämpää olisi tasata elarit ja ostaa molempiin kotiin sitä mitä tarvitaan.
Niin ja lapsella on uusia hienoja vaatteita, mutta ne on ja pysyy lapsen äidillä. Parempi koristaa kaapit uusilla vaatteilla, kuin kuluttaa ne päällä![]()