Voi luoja, eikö tuota Johanna Tukiaista saada jo hoitoon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29018924]Suurin osa palstalaisista on kuin onkin wt :D[/QUOTE]

No moikka Johanna. Tuosta sun tilasta ei voi mennä kuin alaspäin, hautaan. Kukaan täysjärkinen enää kehtaa tuollaisten toilailujen jälkeen selvin olla.

[QUOTE="Sirkkeli";29018943]No moikka Johanna. Tuosta sun tilasta ei voi mennä kuin alaspäin, hautaan. Kukaan täysjärkinen enää kehtaa tuollaisten toilailujen jälkeen selvin olla.[/QUOTE]

Sun pitää mennä moikkaamaan Johannaa sinne missä hän esiintyy.
Mun puolestani hei wt. :)

[QUOTE="vieras";29018825]Vähän toisenlainen meininki on ollut vielä kuukausi sitten:

Johanna Tukiainen Lempäälän Villihanhessa 17.08.13 - YouTube[/QUOTE]

nykyajan friikisirkus, yhden esiintyjän voimin. Johanna-rukka pitäisi toimittaa nyt tahdonvastaiseen hoitoon, pitää pois julkisuudesta:(

tulee tuosta Jossun showsta väkisinkin mieleen, kun omina teinivuosina yksi "hurja-Sanna" päätti piristää tylsiä bileitä alkamalla stripata e-typen tahtiin.. eikä ollut mikään hoikka tyttö. mutta julkkista ei Sannasta (onneksi ) tullut ja taisi rauhoittua kun ikää kertyi

Suomalaiset ovat sivistynyttä kansaa. Täällä ei saa heitellä puolustuskyvyttömiä ihmisiä leijonien raadeltaviksi ja katsella sitä viinirypäleitä nautiskellen. Täällä ei järjestetä julkisia kivityksiä joita kansa saapuu sankoin joukoin katsomaan. Täällä ei saa laittaa epämuodostunutta ihmistä talutushihnaan ja kulkea ympäri kyliä häntä maksusta esittelemässä.

Sen sijaan täällä saa vuosi toisensa jälkeen tehdä rahaa hyväksikäyttämällä henkisesti sairaita puolustuskyvyttömiä ihmisiä. Täällä saa viihdyttää itseään katselemalla livenä kuinka näitä ihmisiä käytetään hyväksi. Se vasta naurattaakin, kun uhrin tila heikkenee hurjaa vauhtia eikä hän itse ymmärrä sitä.

En väitä että ihminen olisi eläin, sillä se olisi törkeä loukkaus eläimiä kohtaan. Väitän vain, että tässä se sivistys ja ylivertainen äly nyt taas nähdään.

• Tykkää
Reactions: Asklepios
En halua edes katsoa ko. linkkiä, mutta mietinpä tässä, että eipä tuolla Tuksulla taida olla mitään mahiksia lopettaa viinanjuontia ja aloittaa normaalia elämää enää, ainakaan tässä maassa. Kun miettii keskivertoalkkiksen kokemaa morkkista, kun hän alkaa raitistua ja kohtaa elämänsä rumat jutut selvin päin, se on raskasta. Varmasti tekisi mieli ottaa pullo taas käteen ja vaipua unohdukseen.

Kun Tuksua ajatellaan, niin tilanteen kamaluus on suunnilleen potenssiin sata, kun joka ikinen moka on netissä hyvässä tallessa ikuisesti. "Tosi kiva" päätyä niiden asioiden kanssa nenätysten ja myöntää, että on tullut "pikkuisen" mokattua.

Jos musta olisi tuntitolkulla tuollaista materiaalia kenen tahansa saatavilla, en uskaltaisi ratistua missään Marsia lähempänä.

Suomalaiset itsetunnottomat juopot tykkää mennä katsomaan jotakuta joka on vielä alemmas vajonnut, siitä maksavat kun saavat nauraa, huudella ja näyttää keskisormea

Miten voi 5 vuodessa saada itsensä noin pahaan kuntoon?

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/536055_10200275454159582_1239834050_n.jpg

Joskus ennen vanhaan:

http://static.stara.fi/wp-content/uploads/2011/03/johannatukiainen2005.png

Eikö muka ihmisiä voisi hoitaa jotenkin väkisin? Mä jo ehdin ilostua, että on mennyt show parempaan suuntaan, kun vaan istuu ja kertoo juttuja, mutta pitihän se takki kumminkin aukasta sitten. Näyttää niin surulliselta ja masentuneelta, eikö yleisölläkin jo tule paha mieli.:( mulla ainakin tuli ihan hirveän paha mieli.

Suomalaiset ovat sivistynyttä kansaa. Täällä ei saa heitellä puolustuskyvyttömiä ihmisiä leijonien raadeltaviksi ja katsella sitä viinirypäleitä nautiskellen. Täällä ei järjestetä julkisia kivityksiä joita kansa saapuu sankoin joukoin katsomaan. Täällä ei saa laittaa epämuodostunutta ihmistä talutushihnaan ja kulkea ympäri kyliä häntä maksusta esittelemässä.

Sen sijaan täällä saa vuosi toisensa jälkeen tehdä rahaa hyväksikäyttämällä henkisesti sairaita puolustuskyvyttömiä ihmisiä. Täällä saa viihdyttää itseään katselemalla livenä kuinka näitä ihmisiä käytetään hyväksi. Se vasta naurattaakin, kun uhrin tila heikkenee hurjaa vauhtia eikä hän itse ymmärrä sitä.

En väitä että ihminen olisi eläin, sillä se olisi törkeä loukkaus eläimiä kohtaan. Väitän vain, että tässä se sivistys ja ylivertainen äly nyt taas nähdään.

Juuri näin. Mä häpesin tätä koko kaupunkia missä asun sillä hetkellä kun kuulin, että täällä ko. henkilöä oli heitetty pulloilla esityksen aikana.
Jos sanotaan, että tuksu on pohjalla niin sanon kyllä, että monet ovat vielä alempana.
Se että menee katsomaan, maksaa siitä ja saa juuri sitä mitä haluaa ja sen jälkeen heittää ihmistä pullolla niin voi... Eli ,toi on niin huono, että saan heittää sitä jollain esineellä? Varmaan sekin kaksilahkeinen seurustelee jonku tyttöparan kanssa.
Nää on sitte niitä jotka nauraa?

[QUOTE="vieras";29019692]Juuri näin. Mä häpesin tätä koko kaupunkia missä asun sillä hetkellä kun kuulin, että täällä ko. henkilöä oli heitetty pulloilla esityksen aikana.
Jos sanotaan, että tuksu on pohjalla niin sanon kyllä, että monet ovat vielä alempana.
Se että menee katsomaan, maksaa siitä ja saa juuri sitä mitä haluaa ja sen jälkeen heittää ihmistä pullolla niin voi... Eli ,toi on niin huono, että saan heittää sitä jollain esineellä? Varmaan sekin kaksilahkeinen seurustelee jonku tyttöparan kanssa.
Nää on sitte niitä jotka nauraa?[/QUOTE]

Ihana ihminen olet kun sanot noin, ihmiset ovat niin alhaista saastaa, kun luulevat olevansa ylemänä kuin johanna,kun haukkuvat häntä ja nauravat.

Ihminen joka haukkuu sellaista jota kaikki muutkin haukkuvat ja luulee sen olevan siksi sallittua kun kaikki muutkin.

Hyi olkoon, lammaslauma, jolla ei omia aivoja! Elämän pitää olla pahassa jamassa, jos pitää mennä naureskelemaan toiselle jotta tuntisi itsensä paremmaksi.

Jokainen päättää itse omasta elämästään ja itsenäisesti ne valinnatkin myös tehdään. Kyllä ton pitäis ite tajuta ja herätä, että kuinka alas on vajonnut. Noita samanlaisia reppanoita löytyy ihan tuolta kadultakin ja huonommassa jamassa, niitä korkeintaan haukutaan, mutta täälä säälitellään Tukiaista. Eiks teillä riitä noille tosi elämän laitapuolenkulkijoille ymmärrystä ja sympatiaa?

Yhteistyössä