voi *****.mies käynyt mun verkkopankissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Tätä en ymmärtänyt:
"Oli multa kysymättä käyttänyt tuon TONNIN,lainannut isälleen rahaa (jolla sitä rahaa kyllä on jo omastakin takaa) "

Jos appiukolla on rahaa, niin toki hänen kuuluu maksaa heti pois rahat, jotka hänelle on rikollisen kautta hankittu. Mitään yhteistä en tuollaisen miehen kanssa haluaisi. Jos hän olisi ollut rahan tarpeessa, niin asia olisi pitänyt ottaa puheeksi eikä mennä varastamaan.

tätä mieltä inäkin olen.tuntu unyt vaan siltä ettei mies ole edes isälleen rahaa lainannut vaan käyttänyt itse,
soitan pelle illemmlla kun on päässyt töistä ja selvitän asian hänen kanssaan (siis aijon kysyä että onko hän lainannut vi valehteeko mies ),on ollut muutenkin ihmeissään poikansa rahankäytöstä

Jos olisi minun mies niin kävelisin heti aamulla tekemään rikosilmoituksen, sulkisin tilini ja ukolla oottaisi kotona matkalaukut valmiina. Painukoot sitten vittuun jossei ymmärrä minun rahat ja sinun rahat -ajatusta.

Tää nyt tuskin on asian ydin tämä appiukokuvio tässä, mutta luulen mitä oikeuden tunneilta muistan (tradenomiopinnot) että jos kolmas osapuoli ei ole voinut tietää että tavara vaikka on varastettua niin häntä ei siitä voida syyttää, siis tässä tapauksessa hän olisi syytön tapahtuneeseen, niinkuin varmaan todellisuudessa onkin!

Hei sinä joka tämän ketjun aloitit, tosiaan miten voit olla tollaisesa suhteessa??? Minä en kyllä silmiä saisi ummistettua ja oltua rauhallisin mielin tuollaisen yökötyksen rinnalla!

Toki harmittaakin sinun puolesta, mutta tyhmä ei kannata olla, (lue: älä jää enää samaan suhteeseen kun kerran nyt jo toistunut sama kuvio, tai sitten katso itse peiliin kun seuraavaks on paskat housussa)!!!!

Turhauttaa miten ihmiset roikkuu aivan järkyttävissä suhteissa, jopa muuten fiksut ja mukavat saattavat olla joiden todella idioottien kanssa ja lopulta ovat todellisessa liemessä kun nämä idiootit ovatjoko väkivaltaisia tai jotain rahahuijareita, narkkeja ja mitä lie riippuvaisia, ja aina vain uskotaan siihen parantumiseen. Suomessa naisella on oikeus ONNEKSEMME päättää itse elämästään, joten miksi ihmeessä niin moni pilaa elämänsä ja samalla usein niiden yhteisten lapsiraukkojen elämän riutumalla hirveissä suhteissa. Täällä kun saa persaukisetkin aina apua valtiolta ja käytössä on kaikki sossut ja turvakodit jne. Tää meni nyt vähän yli mutta mulla kiehuu kun kuulostaa et näitä naisia riittää jotka kattelee sikamiehiä!

Turhauttaa miten ihmiset roikkuu aivan järkyttävissä suhteissa, jopa muuten fiksut ja mukavat saattavat olla joiden todella idioottien kanssa ja lopulta ovat todellisessa liemessä kun nämä idiootit ovatjoko väkivaltaisia tai jotain rahahuijareita, narkkeja ja mitä lie riippuvaisia, ja aina vain uskotaan siihen parantumiseen. Suomessa naisella on oikeus ONNEKSEMME päättää itse elämästään, joten miksi ihmeessä niin moni pilaa elämänsä ja samalla usein niiden yhteisten lapsiraukkojen elämän riutumalla hirveissä suhteissa. Täällä kun saa persaukisetkin aina apua valtiolta ja käytössä on kaikki sossut ja turvakodit jne. Tää meni nyt vähän yli mutta mulla kiehuu kun kuulostaa et näitä naisia riittää jotka kattelee sikamiehiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Turhauttavaa:

SAMAA IHMETTELEN. NE MAMMAT EI VOI MUUTEN PÄTEÄ NIIN PITÄÄ OLLA MIES ETTÄ SAA NOSTETTUA ITSEÄÄN YLEMMÄS JA ,MUKA OLLAAN SITTEN PAREMPIA. YKSIN EI VOI SYYTTÄÄ KETÄÄN. SIINÄ SE KOKO ASIAN YDIN.

Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
No mä en kyllä menis appiukolta niitä rahoja hakemaan, varmasti on todelliseen tarpeeseen ne lainannut, tietämättä että ilman lupaa ne on lainattu. Äijälle huutaisin, ja erilliset tilit. Ja äijä sais maksaa mun autokoulun sit.

Mä ainakin soittaisin apelleni ja selittäisin, että rahat on mun tililtä lainattu ja tarvitsen omia rahojani 460 e ajokorttia varten. Jos mies on lainannut apelle pienemmän summan kuin tuo 460 e pitäisi miehen hommata loput rahat jostain. Eniten mua ap:n kuviossa häiritsee se, että mies kuitenkin vahtii hänen rahan käyttöään. Ai niin, ja sitten en suututtaisi appea, vaan puhuisin miehen vahingosta tms.

Alkuperäinen kirjoittaja pv:
No mä en kyllä menis appiukolta niitä rahoja hakemaan, varmasti on todelliseen tarpeeseen ne lainannut, tietämättä että ilman lupaa ne on lainattu. Äijälle huutaisin, ja erilliset tilit. Ja äijä sais maksaa mun autokoulun sit.
Mä ainakin soittaisin apelleni ja selittäisin, että rahat on mun tililtä lainattu ja tarvitsen omia rahojani 460 e ajokorttia varten. Jos mies on lainannut apelle pienemmän summan kuin tuo 460 e pitäisi miehen hommata loput rahat jostain. Eniten mua ap:n kuviossa häiritsee se, että mies kuitenkin vahtii hänen rahan käyttöään. Ai niin, ja sitten en suututtaisi appea, vaan puhuisin miehen vahingosta tms.
Ei kannata valehdella. Valheella on lyhyet jäljet. Asiallisesti kannattaa puhua ja hyvä on, jos pystyy puhumaan syyttelemättä.

mä oon yhteisten rahojen puolesta puhuja, mutta tossa tilanteessa kyllä suosittelisin pitämään omat rahat omina jos raha-asioista ei pystytä keskustelemaan (ts. toimitaan salassa). Tietty voisit tehä rikosilmotuksen :P

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kannata valehdella. Valheella on lyhyet jäljet. Asiallisesti kannattaa puhua ja hyvä on, jos pystyy puhumaan syyttelemättä.

Juu periaatteessa samaa mieltä mutta.. Syyhän on selvästi miehessä, mutta ap:n kuvauksen perusteella hän ei pysty rahoja ajoissa kokoon saamaan. Ap:n mukaan appiukolla on varoja, joten minä kertoisin, että mieheni on lainannut minun tietämättäni säästämiäni rahoja ja nyt puuttuu sellainen summa, etten pääse inssiin. Miehen luonnekuvauksessa oli sellaisia piirteitä, että itse lähtisin suhteesta lujaa, mutta tiedän että irrottautuminen ei ole aina helppoa ja myös se vaatii rahaa. Jos appiukolla on vielä hyvä kuva pojastaan, ei todellisuuden alleviivaaminen anna sympatiapisteita miniälle.

:o

Minä sanoisin tuossa tilanteessa miehelle että huomisaamuna lähdetään joko yhdessä pankkiin jossa siirtää ottamansa tonnin takaisin tililleni, ihan sama ottaako hän lainaa vai miten, tai sitten mennään poliisilaitokselle. Pankissa lakkauttaisin yhteisen tilin ja pyytäisin uusia verkkopankkitunnuksia, jotka ei tulisi miehen tietoon. Noiden jälkeen olisi sitten mietinnät yhteisen tulevaisuuden suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Näin, ja eiköhän apella ole jo kokemusta poikansa paskanpuhumisesta.

Valehteleminen olisi väärin kaikkia kohtaan tässä tapauksessa. Todennäköisesti mies yrittää kiistää kaiken. Jos ap erehtyy kaunistelemaan asiaa, niin silloin hän on hävinnyt koko jutun.

Ap, soititko appiukolle?!?

Ellet vielä soittanut, niin kehotan tekemään niin. Tämähän ei ole kerta kun miehesi pöllii rahojasi. Eli nyt laitat kovan kovaa vasten. Hänen täytyy tajuta mitä on tehnyt. Hän siis väitti lainanneénsa rahaa isälleen. Voisin lyödä vetoa että tämä on vale. Joten soita apelle ja kerro tilanne. Jos mies on valehdellut, niin hyvä että isäkin tietää mitä mies puuhaa ja käyttää isäänsä alibina. Ei mies kadu eikä lopeta ennen kuin hänet on nurkkaan ahdistettu tilanteesta. Näköjään luulee, että voi jatkossakin tehdä sulle noin.

Tsemppiä!

Öö. Just. Miksi mies tiesi verkkopankkisi salasanan? Minä en kertoisi edes käyttäjätunnusta tuossa tilanteessa.

Mutta erohan meillä tulisi tuosta saman tien. Te ette varmaan ole edes avioliitossa että nyt jäit sitten tonnia vajaaksi kun eroatte.

Tämä ei tosiaan ole provo.
Soitin eilen apelle ja hän oli tosiaan lainannut 400e mieheltä,arvitsi autokorjaamolla tuota rahaa ja mies sen sinne kiikutti.
Appi ei ole ongelma,on ok lainata rahaa sukulaiselle mutta lainarahaa!
Miehen perustelu li tälle että hänen vanhempansa ovat auttaneet meitä paljon,ok niin ovatkin MUTTA tilanteissa joihin ollaan jouduttu MIEHEN takia.

Ja en jää pelkästään tonnia vajaaksi,käyttölainaa on paritonnia ja samoin autosta tuon verran.Katsoin eilen OMAA mastertiliä,NOLLILLA sekin ja kortti "hävinnyt".

Verkkopankin salaanan mies saa siitä avainkortista.tietää mun käyttiksen,on joko salaa katsonut tai jotain koska hänelle en ole sitä ikinä kertonut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap taas:
Tämä ei tosiaan ole provo.
Soitin eilen apelle ja hän oli tosiaan lainannut 400e mieheltä,arvitsi autokorjaamolla tuota rahaa ja mies sen sinne kiikutti.
Appi ei ole ongelma,on ok lainata rahaa sukulaiselle mutta lainarahaa!
Miehen perustelu li tälle että hänen vanhempansa ovat auttaneet meitä paljon,ok niin ovatkin MUTTA tilanteissa joihin ollaan jouduttu MIEHEN takia.

Ja en jää pelkästään tonnia vajaaksi,käyttölainaa on paritonnia ja samoin autosta tuon verran.Katsoin eilen OMAA mastertiliä,NOLLILLA sekin ja kortti "hävinnyt".

Verkkopankin salaanan mies saa siitä avainkortista.tietää mun käyttiksen,on joko salaa katsonut tai jotain koska hänelle en ole sitä ikinä kertonut.

Siis nyt en pysynyt kärryillä? Paljonko siis sulta on rahaa hävinnyt miehen toimesta? Onko tyhjentänyt tuon luotollisen tilin, mastercardin? :o

Yhteistyössä