voi *****.mies käynyt mun verkkopankissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Mä kyllä menisin tekemään rikosilmoituksen, eihän se muuten opi! Jos nyt painat villaisella tämän, niin muutaman vuoden päästä oot tosi pahassa kusessa.

Peesi!!
Ehdottomasti menet tekemään rikosilmoituksen!

Mun ex teki samalla tavalla. Kulki jatkuvasti omilla reissuillaan ja kiristi multa rahat väkivalloin. Kun se apina lopulta tajusi, että mä en sille nyrkin iskuista, kuristamisesta ja potkimisesta huolimattakaan koskaan antanut kaikkia rahoja, se päätti tehdä sen itse. Kaivoi mun pankkitunnukset ja kirjoitteli muistiin kaikki 99 numerosarjaa tunnuslukukortista. Ja sitten jollain reissullaan, kun tiesi että mun äitiyspäiväraha oli tullut, tyhjensi koko tilini. Arvaa oliko ihana ylläri, kun piti lasten kanssa ruokaa mennä ostamaan, ja tili oli tyhjä.

Onneks apina oli sen verran idiootti, että tiliotteessa näki miten kaikki rahat oli siirretty sen omalle tilille. Niinpä vaan kävelin suoraan poliisiasemalle, näytin todisteet ja nostin syytteen sitä paskiaista vastaan. Tosin turhaa lienee sanoa, että niitä rahoja en koskaan nähnyt enkä takaisin saa.

Mulle tuo oli ihan tarpeeksi, en jäänyt odottelemaan toista kertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ohoh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap taas:
Tämä ei tosiaan ole provo.
Soitin eilen apelle ja hän oli tosiaan lainannut 400e mieheltä,arvitsi autokorjaamolla tuota rahaa ja mies sen sinne kiikutti.
Appi ei ole ongelma,on ok lainata rahaa sukulaiselle mutta lainarahaa!
Miehen perustelu li tälle että hänen vanhempansa ovat auttaneet meitä paljon,ok niin ovatkin MUTTA tilanteissa joihin ollaan jouduttu MIEHEN takia.

Ja en jää pelkästään tonnia vajaaksi,käyttölainaa on paritonnia ja samoin autosta tuon verran.Katsoin eilen OMAA mastertiliä,NOLLILLA sekin ja kortti "hävinnyt".

Verkkopankin salaanan mies saa siitä avainkortista.tietää mun käyttiksen,on joko salaa katsonut tai jotain koska hänelle en ole sitä ikinä kertonut.

Siis nyt en pysynyt kärryillä? Paljonko siis sulta on rahaa hävinnyt miehen toimesta? Onko tyhjentänyt tuon luotollisen tilin, mastercardin? :o

tonni käyttölainaa ja vajaa tonni masterilta.
On pikällä aikavälillä vingutellut tuota mun luottokorttia.(otin masterin kun ostin sohvan ,en käyttänyt korttia vaan pidin sen kaapissa ja makselin lyhennykset normaalisti)
jep,ukko pihalle,ja lasku perään..ei auta muu,pilaa munki elämän tässä sivussa tällä menolla.Ja kaipa se poliisin juttusille meno on ainoa vaihtoehto.
Siis eihän KUKAAN voi mennä ja käyttää toisen verkkopankkitunnuskia ja siirrellä oamlle tililleen/muun tilille rahaa miten itse haluaa.
Mies mieltää että kun hänen palkastaan on lyhennys maksettu niin ne ovat häen rahojaan.
Vaikka alunperin käyttölainaa on käytetty hänen auton korjaamiseen,eli olen lainnannut hänelle siihen rahaa..ja nyt kun on maksanut osan (muutaman satasen ) velasta takaisin niin meinaa että raha on yhä hänen.!

Alkuperäinen kirjoittaja utelen:
milloin se on luvannut maksaa sulle takaisin korkojen kera?ja vaihda salasanas noihin verkkopankkijuttuihin.

on mulle tällähetkellä velkaa 1850 e eikä saa tuota kasaan heti.ja on niin rahan ahne että maksaa varmaan 10e kuussa jos itse saa päättää.
hänen mielestään 3 henkiselle perheelle pitää jäädä ainakin 600e kuussa ruokaan..plus herran ulkonasyömiset

Muuten ap luulisin, että sulla on mun exä, mutta sukunsa ei ole niin rikas että kannattais kehuskella. Pihalle vaan, tuo on törkeää jos ei omassa kodissaan voi luottaa siihen ettei kukaan varasta sun rahoja.

Mastercard on sinun henkilökohtainen kortti eikä kukaan muu voi sitä käyttää. Sillä ei ole mitään merkitystä, kuka tai mistä lyhennykset on tehty.
Jos toimit heti, niin rahoja on mahdollista saada takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
:o

Minä sanoisin tuossa tilanteessa miehelle että huomisaamuna lähdetään joko yhdessä pankkiin jossa siirtää ottamansa tonnin takaisin tililleni, ihan sama ottaako hän lainaa vai miten, tai sitten mennään poliisilaitokselle. Pankissa lakkauttaisin yhteisen tilin ja pyytäisin uusia verkkopankkitunnuksia, jotka ei tulisi miehen tietoon. Noiden jälkeen olisi sitten mietinnät yhteisen tulevaisuuden suhteen.

Tämä kuulostaa oikein fiksulta tavalta toimia

Sano sille, että joko maksaa kaikki varastamansa takaisin HETI tai sä meet poliisiasemalle! Ihan sama mistä kaivaa rahat, ottakoot ite lainaa tai myykööt vaikka itseään, kunhan maksaa ne HEI ja kaikki kerralla.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mastercard on sinun henkilökohtainen kortti eikä kukaan muu voi sitä käyttää. Sillä ei ole mitään merkitystä, kuka tai mistä lyhennykset on tehty.
Jos toimit heti, niin rahoja on mahdollista saada takaisin.

Mutta pankkitunnuksilla masterin puolelta voi tehdä tilisiirron omalle (tai vaikka kenen) tilille eli sitä voi hyödyntää kyllä.

onpas sulla pska mies. Meillä on kummallakin omat tilit muttayhtisesti rahoja käytetään. Silti ei tulis mieleenkään mennä Miehen tililtä ottamaan ILMAN LUPAA RAHAA, en käy edes hänne lompakosta ottamassa, edes luvalla.
kumpikaan ei osta mitään isoa tai kallista kysymättä kuitnekin toiselta ensin. Perhe on yhteinen yritys, joten yrityksen rahankäytöstä päätetään yhdessä. Vaatteita saa osta jso tarvi niin ilman toisenkin lupaa, mutta esim. en menis ostamaan kallista telkkaria tai edes mikroaaltouunia ilman että asiasta keskutellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
onpas sulla pska mies. Meillä on kummallakin omat tilit muttayhtisesti rahoja käytetään. Silti ei tulis mieleenkään mennä Miehen tililtä ottamaan ILMAN LUPAA RAHAA, en käy edes hänne lompakosta ottamassa, edes luvalla.
kumpikaan ei osta mitään isoa tai kallista kysymättä kuitnekin toiselta ensin. Perhe on yhteinen yritys, joten yrityksen rahankäytöstä päätetään yhdessä. Vaatteita saa osta jso tarvi niin ilman toisenkin lupaa, mutta esim. en menis ostamaan kallista telkkaria tai edes mikroaaltouunia ilman että asiasta keskutellaan.

Sama meillä. Ja jos jotain isompaa ostetaan, niin se maksaa, kumpi sillä hetkellä sattuu olemaan varoissaan. Mutta mä ostelen vaatteita mieheltä kysymättä ja se ostelee musiikkia multa kysymättä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:

Hyödyttääkö nää stoorit ap:ta jotenkin? 'Hehe sul on paskaski meilpäs on paremmin' ?

Ap, tuolla joku sanoi, että ehdota miehelle että hän joko maksaa HETI rahat takaisin tai menet poliisin puheille. Ehkä paras ehdotus, ja ukko pihalle, ei kuulosta kovin hyvältä nuo sen tekemiset :/

Saahan pankki tunnuksetkin kuoletettua heti kun tuollaista väärinkäytöstä havaitsee (tai jos hukkaa ne), käyttäjätunnuksen voi vaihtaa ja luottokortin ilmoittaa varastetuksi. Menisin minäkin poliisin puheille tuossa tilanteessa :|

Meillä on miehen kanssa käyttöoikeudet toistemme tileihin. Helpottaa kun kumpi vaan voi maksaa laskuja kumman vaan tililtä jne. eikä ikinä ole ollu tollasia ongelmia kun ap:lla :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
Saahan pankki tunnuksetkin kuoletettua heti kun tuollaista väärinkäytöstä havaitsee (tai jos hukkaa ne), käyttäjätunnuksen voi vaihtaa ja luottokortin ilmoittaa varastetuksi. Menisin minäkin poliisin puheille tuossa tilanteessa :|

Meillä on miehen kanssa käyttöoikeudet toistemme tileihin. Helpottaa kun kumpi vaan voi maksaa laskuja kumman vaan tililtä jne. eikä ikinä ole ollu tollasia ongelmia kun ap:lla :hug:

Mitäs taas teidän perhe kuuluu tähän aapeen tapaukseen?

Mulla vähän samanlainen tilanne. Huomasin papereita laitellessani että mieheni on lainannut minulta useita kertoja rahaa ja unohtanut koko jutun. Ainakin luulen niin.

Yhteistyössä