K
ketutus
Vieras
Mies oli illalla vanhemmillaan ja mä tein jauhelihapihvejä ja kasvisgratiinia.
Gratiini oli ihan tulikuumaa vielä n.klo22 kun menin itse nukkumaan.
Ajattelin, että mies laittaa ne jääkaappiin ennen nukkumaanmenoaan.
En sitten tiedä mitä miehen mielessä on liikkunut kun pihvit oli kyllä jääkaapissa nyt aamulla, mutta gratiini edelleen pöydällä.. Onko se pilalla nyt? Ja sitä on ihan valtava vuuallinen kun on mun herkkua ja ajattelin tehdä kerralla enemmän.. Nyt ottaa päähän, siinä kuitenkin kermaa ja juustoja = maitotuotteita, eli onkohan ottanut itseensä? Miltään muultahan se ei haise kun kukkakaalilta eikä maussa musta ollut kylmänä maistettuna vikaa..
Söisitkö?
Gratiini oli ihan tulikuumaa vielä n.klo22 kun menin itse nukkumaan.
Ajattelin, että mies laittaa ne jääkaappiin ennen nukkumaanmenoaan.
En sitten tiedä mitä miehen mielessä on liikkunut kun pihvit oli kyllä jääkaapissa nyt aamulla, mutta gratiini edelleen pöydällä.. Onko se pilalla nyt? Ja sitä on ihan valtava vuuallinen kun on mun herkkua ja ajattelin tehdä kerralla enemmän.. Nyt ottaa päähän, siinä kuitenkin kermaa ja juustoja = maitotuotteita, eli onkohan ottanut itseensä? Miltään muultahan se ei haise kun kukkakaalilta eikä maussa musta ollut kylmänä maistettuna vikaa..
Söisitkö?