P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Kun ikääkin on yli kolmekymmentä, niin luulis naiiviuden jo kadonneen ja teidän molempien tietävän, että mihin niitä kortsuja käytetään ja miksi niitä mukana kannetaan. Mikset puhunut mitään silloin talvella, kun ekan kerran niitä löysit?
Exä ei tunnustanut pettämisiään, mutta epäili minua koko ajan ja oli aivan sairaalloisen mustasukkainen. Itse kyllä kävi vieraissa, mutta kiisti todellakin kaiken. Ei se asian kiistäminen tehtyä tekemättömänksi tee.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tarviiko siinä nyt mitään tunnustusta vaatia, selvästä asiasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tarviiko siinä nyt mitään tunnustusta vaatia, selvästä asiasta![]()
Ei niinkään tunnustusta (sitä on kyseisessä tapauksessa turha edes odottaa) vaan konkreettista näyttöä pettämisestä. Niin kauan kun mulla ei ole faktaa, kaikki on mun mielikuvituksen tuotetta.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Syytöshän se paras puolustus on.
Mutta mitä sen on väliä, tunnustaako, jos kuitenkin kimpassa aiot?
Ja tilanne vaikuttaa... ellet saa kunnon vastausta vaan syytöksiä, niin on täysin selvää mitä mielessäsi hissukseen tapahtuu. Henkinen eronnehan on jo hyvää vauhtia alkanut.
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:Itse en kyllä jäisi lasten takia miehen kanssa yhteen!
Se ei ole lasten edun mukaista, koska vanhempien välit ovat tulehtuneet eikä ilmapiiri kotona olisi enää normaalia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jotain sun miehelläs on, koska tollaset pultitottaa asiasta. Jos ei olis mitään, ei sitä tartte raivoon ruveta, vaan selittää rauhallisesti asia. Mut anna huutaa vaan, sulla on oikeus tietää !
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Syytöshän se paras puolustus on.
Mutta mitä sen on väliä, tunnustaako, jos kuitenkin kimpassa aiot?
Ja tilanne vaikuttaa... ellet saa kunnon vastausta vaan syytöksiä, niin on täysin selvää mitä mielessäsi hissukseen tapahtuu. Henkinen eronnehan on jo hyvää vauhtia alkanut.
Sillä on sikäli paljonkin väliä, että mä en jaksa enkä halua olla se, jonka selän takana puuhaillaan sitä mistä muita haukutaan. Mä en halua alistua olemaan se, josta kaveripiirin perheet puhuu samalla tavalla säälitellen kuin mitä olen kuullut muista puhuttavan. Enkä mä halua olla se, kenen takia miehen kaverit joutuvat varomaan sanomisiaan etteivät mahdollisesti narauta miestä.
Ja ehkä tärkeimpänä; mun mielestä mä oon 10:n vuoden avioliiton jälkeen ansainnut parempaa.
Joskus miehet ovat näin ihanan yksinkertaisia. Miksi siis suotta vatvomaan, kun ihan hyvin tietää miten asiat on.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tarviiko siinä nyt mitään tunnustusta vaatia, selvästä asiasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Joskus miehet ovat näin ihanan yksinkertaisia. Miksi siis suotta vatvomaan, kun ihan hyvin tietää miten asiat on.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tarviiko siinä nyt mitään tunnustusta vaatia, selvästä asiasta![]()
Eipä!!!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Joskus miehet ovat näin ihanan yksinkertaisia. Miksi siis suotta vatvomaan, kun ihan hyvin tietää miten asiat on.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tarviiko siinä nyt mitään tunnustusta vaatia, selvästä asiasta![]()
toi nyt on melkeen syytös siitä että mä olen tollo![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mukelot:Mä laittaisin sanomatta mitään sen kortsun johonkin näkyvälle paikalle, vaikka hänen tyynylleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuka vakituisessa parisuhteessa elävä nyt huvikseen kortsuja mukanaan raahaa!! ei kukaan, JOS sitten ei ole tarvetta joskus käyttää niitä.... eli epäilen että kyllä ap.n miehellä taitaa sutinaa olla jonnekki suuntaan... ja tosiaan tuo hermostuminen ja huutaminen kiinni jäätyä on vaan yritys puolustautua ja syyllistää toinen siitä kun kehtaa epäillä :/ .. törkeetä käytöstä.. ja helppo on myös sanoo, että kaveri lainannu autoo ja unohtanu kortsun jämät sinne, ja paskat..
Alkuperäinen kirjoittaja hpw2207:Näkyvin merkki on kumminkin ollut kännykkäkäyttäytyminen ; puhelin on kiinni tai äänettömällä , eikä sitä enää jätetä huolettomasti johonkin. Joku ottaa puhelimen mukaan jopa vessaan.
Toinen näkyvä muutos on itsestä huolehtiminen , kun mua petettiin , niin puoliso alkoi huolehtia ulkonäöstään enemmän kuin ennen , osti uusia vaatteita ja todella panosti pukeutumiseen - ihan niinkuin meidän suhteen alkuaikoina.
)