Voi paska mikä äijä mulla on miehenä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tavallaan hänen takia meille on tulossa epämieluisia vieraita huomenna ja mä sanoin sille, että mua ei kiinnosta yksin puunata tätä kämppää sen vieraiden takia, mutta eipä näy äijää täällä auttamassa! Muutenkin siivoan kaiken yksin, käyn töissä ja hoidan lapset.

Niin itsehän hänet olen huolinut, mutta oli pakko purkautua.

Meillä samaa ongelmaa toistuvasti ja puhuminen asiasta ei auta.

Mä en kehtaa olla jos ei oo siivottu enkä kehtaa olla muuallakaan jos tiedän, että vieraita on siivoamattomassa kodissa. Mä kun kunnioitan ihmisiä (minulle epämieluisiakin vieraita) sen verran.

Meillä vielä usein mies vaan ilmottaa, että tänään tulee tms. ja aikaa on tosi naftisti saada kämppä kuntoon kun mulla on muitakin velvotteita. Sitten taas itketään ja puunataan ja lapset ihmettelee.

Olen pyytänyt, että kämppä pysyis sitten suht siistinä jos näitä vierailuja on pakko tulla mutta multa jäis työt tekemättä (teen kotona) jos meinaisin pitää niin siistiä koko ajan. Mies ei jaksa siivota kun on toissä sen 20-25h viikossa.

Uskomatonta miten paljon hommaa on kolmesta alle kouluikäsestä lapsesta ja miehestä kun yhtä vielä pitää imettää useamman kerran yössä puhumattakaan päivästa. Välillä tuntuu, että mä teen duunia sen verran vuorokaudessa ku mies viikossa... huh... tää lähti ny sivuraiteille :D

Kuka oikeasti kehtaa pyytää vieraita, jos ei siivoa?

Minä ainakin! Minulla ei ole mitään sisäsyntyistä pakkoa alkaa puunaamaan taloa jos vieraita saattaa tulla. Minulla ei myöskään ole pakkoa ensimmäisenä ilmoittaa vieraille "meillä on nyt tämmöistä kun ei olla ehditty siivoamaan". Tämä tapa tuntuu olevan yllättävänkin monella naisella.

Talo elää tavallaan ja vieraat kulkee ajallaan. =)

[QUOTE="vaimo";25926818]Meillä samaa ongelmaa toistuvasti ja puhuminen asiasta ei auta.

Mä en kehtaa olla jos ei oo siivottu enkä kehtaa olla muuallakaan jos tiedän, että vieraita on siivoamattomassa kodissa. Mä kun kunnioitan ihmisiä (minulle epämieluisiakin vieraita) sen verran.

Meillä vielä usein mies vaan ilmottaa, että tänään tulee tms. ja aikaa on tosi naftisti saada kämppä kuntoon kun mulla on muitakin velvotteita. Sitten taas itketään ja puunataan ja lapset ihmettelee.

Olen pyytänyt, että kämppä pysyis sitten suht siistinä jos näitä vierailuja on pakko tulla mutta multa jäis työt tekemättä (teen kotona) jos meinaisin pitää niin siistiä koko ajan. Mies ei jaksa siivota kun on toissä sen 20-25h viikossa.

Uskomatonta miten paljon hommaa on kolmesta alle kouluikäsestä lapsesta ja miehestä kun yhtä vielä pitää imettää useamman kerran yössä puhumattakaan päivästa. Välillä tuntuu, että mä teen duunia sen verran vuorokaudessa ku mies viikossa... huh... tää lähti ny sivuraiteille :D[/QUOTE]

toivottavasti tää on vitsi... siis mies on kolmisen päivää töissä viikosta ja sä teet siitä eestä kaiken kotona.. kyllä jotku naiset on helppoja höynäytettäviä, on varmaan kivaa olla kynnysmatto!

Minä ainakin! Minulla ei ole mitään sisäsyntyistä pakkoa alkaa puunaamaan taloa jos vieraita saattaa tulla. Minulla ei myöskään ole pakkoa ensimmäisenä ilmoittaa vieraille "meillä on nyt tämmöistä kun ei olla ehditty siivoamaan". Tämä tapa tuntuu olevan yllättävänkin monella naisella.

Talo elää tavallaan ja vieraat kulkee ajallaan. =)
Jos ja kun kerran tollanen siivouspakkomielle on usein naisilla ja miehillä taas sun kuvailema asennne asiaan niin sehän on vallan kätevää miesten kannalta. Ne kun sanoo naiselle et ei vieraiden takia hänen mielestään tarvii siivota niin nainenhan sit siivoaa aina kun kerran sen tarpeelliseksi kokee. Näppärää.

• Tykkää
Reactions: Timppa

Yhteistyössä