Voi perse mikä anoppi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mun mies kysyi äidiltään, voiko hän käydä joulunpyhien aikaan lasten kanssa lapsuudenkodissaan. Minä, paska miniä en tulis mukaan, koska minulla on töitä aika lailla koko joulun. Anoppi ei antanut lupaa tulla. He eivät ole meidän kuopusta koskaan edes nähny ja kuopus on kohta 4-v. Miten joku voi olla noin paska? Kuulemma heillä on jo täyttä.=) Eli piipahtaakaan ei voi. Vittu.

Anopilta se on pois, jos ei saa tutustua pojan lapsiinsa. Oma on mokansa, ja varmaan katuu vielä joskus. Jotkut anopit vaan on yksinkertaisesti paskoja. Itsellä sama tilanne: ilmoittivat ettemme ole tervetulleita edes jouluna. Otti kyllä aivoon.

Ei tätä kukaan usko. Kulissit on kyllä heillä kunnossa. Itkevät kylillä, että ei ne meillä enää käy, eivät muista, eivät soita. Oon niiiiiiin täynnä tätä, niiiiin täynnä, että voisin tehä ties mitä jo. Heidän kultapoikansa tutustui minuun, menimme yhteen, perustimme perheen, olemme onnellisia, meillä on useampi lapsi ja elämä rullaa kivasti.

Mutta kun emme ole uskovaisia, niin olemme täysiä paskoja. Nii. He kuulemma rakkaudella näin meitä puhuttelevat ja koittavat saada tekemään parannusta. VITTU. Kuulemma joka ilta rukoilevat. MUTTA EIVÄT PIDÄ MITÄÄN YHTEYTTÄ MEIHIN! Eivät oo kiinnostuneita yhtään mistään. Voiko vitutukseen kuolla? Ja jos me jätetään koko sakki herran haltuun, niin vasta ne saa sulan hattuun ja kaikki loputkin sukulaiset vihaa meitä.

Kiitos ja anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tätä kukaan usko. Kulissit on kyllä heillä kunnossa. Itkevät kylillä, että ei ne meillä enää käy, eivät muista, eivät soita. Oon niiiiiiin täynnä tätä, niiiiin täynnä, että voisin tehä ties mitä jo. Heidän kultapoikansa tutustui minuun, menimme yhteen, perustimme perheen, olemme onnellisia, meillä on useampi lapsi ja elämä rullaa kivasti.

Mutta kun emme ole uskovaisia, niin olemme täysiä paskoja. Nii. He kuulemma rakkaudella näin meitä puhuttelevat ja koittavat saada tekemään parannusta. VITTU. Kuulemma joka ilta rukoilevat. MUTTA EIVÄT PIDÄ MITÄÄN YHTEYTTÄ MEIHIN! Eivät oo kiinnostuneita yhtään mistään. Voiko vitutukseen kuolla? Ja jos me jätetään koko sakki herran haltuun, niin vasta ne saa sulan hattuun ja kaikki loputkin sukulaiset vihaa meitä.

Kiitos ja anteeksi.

Eihän tuollaista voi olla :o

Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:

Kiitos ja anteeksi.

Niinpä. Voi olla. Että jos joku pikkasen vikoo täälä anoppiaan joskus, niin siihen voi olla ihan perusteita.=) Hitto että voi vihata jotain ihmistä.

Ymmärrän hyvin tuntosi. Totuus vain on, että ei ne anopit ja apet voi aina olla lastensa ja lastensa perheiden kanssa samoilla arvoilla liikenteessä. Meitä on niin moneen eri junaan.
Tuo syyllistys on pahinta. Niinkuin se miniä olisi se demoni, joka on pojan vienyt ja hänen elämänsä pilannut. Anoppi sais katsoa peiliin.

Suorastaan ihmettelen miksi haluaisitte anoppilaan edes enää mennä, jos vastaus on tuo.
Itse vastasin anopin kommenttiin "ette ole tervetulleita", että kiitos, en ajatellut että olisimme tulleetkaan, mutta kiitos infosta.

Mutta olishan se kiva, että lapset oppisivat tuntemaan isovanhempiaan. Joskus se on vaan isovanhempien arvoista kiinni, enkä itse jaksa jatkuvasti nöyristellä ja olla haukkumisen kohteena, jotta voisimme tekemisissä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Ymmärrän hyvin tuntosi. Totuus vain on, että ei ne anopit ja apet voi aina olla lastensa ja lastensa perheiden kanssa samoilla arvoilla liikenteessä. Meitä on niin moneen eri junaan.
Tuo syyllistys on pahinta. Niinkuin se miniä olisi se demoni, joka on pojan vienyt ja hänen elämänsä pilannut. Anoppi sais katsoa peiliin.

Ei tarvi olla samoilla arvoilla. Olen rehellinen, tavallinen, kivaksi ja ihanaksikin luokiteltu, pidetty ihminen. Mulla on arvot kohillaan, olen hyvä työssäni ja tärkein maailmassa mulle on perhe ja lapset. En juo, en perkele edes juuri meikkaa, jos se siitä on kiinni. Siis koitan selittää, että olen ihan ok ihminen, en mikään sekopää.

Ja koitan selittää sitä, että vaikka on eri arvomaailma ja erit mielipiteen asioista, niin pitää tulla toimeen. Pitää voida olla väleissä. Meillä se vaan on täysin mahdotonta, enkä minä sille voi yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Suorastaan ihmettelen miksi haluaisitte anoppilaan edes enää mennä, jos vastaus on tuo.
Itse vastasin anopin kommenttiin "ette ole tervetulleita", että kiitos, en ajatellut että olisimme tulleetkaan, mutta kiitos infosta.

Mutta olishan se kiva, että lapset oppisivat tuntemaan isovanhempiaan. Joskus se on vaan isovanhempien arvoista kiinni, enkä itse jaksa jatkuvasti nöyristellä ja olla haukkumisen kohteena, jotta voisimme tekemisissä olla.

En minä sinne ole menossa (mut ois piesty leivinlapiolla vähintään), mutta mies ois voinut käyttää lapsia sielä näytillä. Ja itseäänkin. Ja aikoi koittaa lämmitellä vähän edes viileitä välejä, osoittaa olevansa Ihminen. Ei sitten.

Kiitos ja anteeksi.

Kyllä voi. Itse tiedän monta tuollaista tarinaa.

Kysypä anopiltasi, mikä osa Raamatusta (oletan kristinuskon liittyvän asiaan) patistaa kiristämään rakasta ja arvokasta lähimmäistä! Kristinuskoon liittyy vapaa tahto, ja siksi kiristys ei kuulu ko uskontoon. Kristinuskon Jumala itse puhuttelee lapsiaan, ja uskoon tullaan sitä kautta. Ei niin, että jumalan asemaan itsensä asettanut "uskova" kiristää tekemään ratkaisun.

ei tommosilta anopeilta voi kysyä mitään, heidän jumalansa ei ole millään tavalla kuvattavissa, he ovat itse alkaneet jumaliksi, ja se on minkä tahansa uskonnollisuuden julmin ja julkein muoto.

Kysypä anopiltasi, mikä osa Raamatusta (oletan kristinuskon liittyvän asiaan) patistaa kiristämään rakasta ja arvokasta lähimmäistä! Kristinuskoon liittyy vapaa tahto, ja siksi kiristys ei kuulu ko uskontoon. Kristinuskon Jumala itse puhuttelee lapsiaan, ja uskoon tullaan sitä kautta. Ei niin, että jumalan asemaan itsensä asettanut "uskova" kiristää tekemään ratkaisun.

Ei se vastaa, jos soitan sille. Ja jos pääsisin tuon kysymään, niin se alkais itemään ja sanois, että siinä se puhuu sielunvihollisen riivaamana tms. Ne uskoo, että "epäuskoinen" ihminen on sielunviholisen eli pirun vallassa. Minuus on kadonnut ja ne rukoilee sen ihmisen ymmärtävän tulemaan jumalan valtakuntaan tjsp.

Järkevää? Niin minustaki.

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
ei tommosilta anopeilta voi kysyä mitään, heidän jumalansa ei ole millään tavalla kuvattavissa, he ovat itse alkaneet jumaliksi, ja se on minkä tahansa uskonnollisuuden julmin ja julkein muoto.

juuri näin!!!! Onko muuten jokin lahko vai perusluterilaisia?

Alkuperäinen kirjoittaja nih:

juuri näin!!!! Onko muuten jokin lahko vai perusluterilaisia?

Lahko.

Yhteistyössä