P
Pillipiiparipimppa
Vieras
Esimerkki puolen tunnin takaa: mies on lähdössä tytön kans ulos. Pyydän miestä hakemaan lapselle housut. Ei reaktiota, ei kuullut. Menen miehen viereen, pyydän uudelleen ja sanon, ettei ota housuja pakastimen päältä kun ne ovat paremmat ja ne laitetaan huomenna kylään. Ok, sanoo mies. Lähtee hakemaan housuja ja matkalla huutaa, että onhan täällä pakastimen päällä housut, otan nämä! Voi kettu! |O |O
Tää on niin tätä monta kertaa päivässä! Vaikka menen sen eteen, laitan kädet hartioille ja sanon, että kuuntele niin siltikään ei. Olen sanonut, että tulee niin arvoton olo, että olen ilmaa. Mutta mies sanoo, ettei se ole niin vaan hänellä on vaan niin paljon ajateltavaa (työt).
Näin niitä nalkuttavia akkoja syntyy. Kun saa saamari sanoa saman asian viisi kertaa ja sittenkään ei ukko kuuntele! |O |O
Tää on niin tätä monta kertaa päivässä! Vaikka menen sen eteen, laitan kädet hartioille ja sanon, että kuuntele niin siltikään ei. Olen sanonut, että tulee niin arvoton olo, että olen ilmaa. Mutta mies sanoo, ettei se ole niin vaan hänellä on vaan niin paljon ajateltavaa (työt).
Näin niitä nalkuttavia akkoja syntyy. Kun saa saamari sanoa saman asian viisi kertaa ja sittenkään ei ukko kuuntele! |O |O