Voi *piip*, että ottaa aivoon ku tuo mies ei kuuntele!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pillipiiparipimppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pillipiiparipimppa

Vieras
Esimerkki puolen tunnin takaa: mies on lähdössä tytön kans ulos. Pyydän miestä hakemaan lapselle housut. Ei reaktiota, ei kuullut. Menen miehen viereen, pyydän uudelleen ja sanon, ettei ota housuja pakastimen päältä kun ne ovat paremmat ja ne laitetaan huomenna kylään. Ok, sanoo mies. Lähtee hakemaan housuja ja matkalla huutaa, että onhan täällä pakastimen päällä housut, otan nämä! Voi kettu! |O |O

Tää on niin tätä monta kertaa päivässä! Vaikka menen sen eteen, laitan kädet hartioille ja sanon, että kuuntele niin siltikään ei. Olen sanonut, että tulee niin arvoton olo, että olen ilmaa. Mutta mies sanoo, ettei se ole niin vaan hänellä on vaan niin paljon ajateltavaa (työt).

Näin niitä nalkuttavia akkoja syntyy. Kun saa saamari sanoa saman asian viisi kertaa ja sittenkään ei ukko kuuntele! |O |O

Mä tässä päivänä muutama saatoin itseni kuulluksi -vaikka tottapuhuen sen jälkeen ei kyllä taidettu enää puhua siitä, mikä mun asia oli. Mies maastoutui tietokoneen taakse eikä selvästikään kuunnellu -sitäpaitsi se nauroi ja asia oli tärkeä. Mähän läppäsin sen koneen kiinni repäsin piuhat irti ja heitin...mut onneks täsä vaiheesa tuli puolikas ajatusta mukaan, ni en heittäny seinään vaan sohvalle :whistle:

Meilläkin tätä joskus. Mutta saan miehen reagoimaan ar-ti-ku-loi-mal-la selvästi. Saan hänet yhtä ärsyyntyneeksi kuin itseni, kun minua ei kunnolla kuunnella. Toimii ainakin meillä. Keskustelu asiasta ei kovasti tuottanut tulosta. Eikä se, että käyttäydyin muutaman päivän samoin kuin mieheni. Nalkuttamista en kokeillut.

Kävin välillä imettämässä ja laittamassa vauvan nukkumaan niin kesti vastata.

"Kiva" kuulla, että muillakin samaa. Mutta mikä auttaisi? Minäkin olen kokeillut kohdella miestä samoin, mutta ei siitä apua ollut.

tai sit niin et kävelet sen nenän eteen, otat siltä esim.läppärin kädestä, laskeudut sen silmien tasolle kun lapselle puhuisit, sanot asias tuijottaen sitä silmiin ja sit sanot et ole kiltti ja toista mulle mitä mä sanoin :D
rasittavaa, mut toimii ainaki joskus :D

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Nooh lupaappa miehelle taas kerran pimppaa jos on kuulolla, josko se siitä terästäytyisi :whistle:

:laugh: :laugh: No kyllä se silloin kuuntelee!

Ongelmahan on sitten ratkaistu! Käykää silloin kaikki parisuhteenne tärkeät asiat läpi.

Ai ennen vai samalla? ;) Ei vaan kun kyse ei ole mistään isoista asioista vaan tuollaisista pienistä arkipäivän jutuista. Ollaan tästä asiasta juteltu monesti vakavasti. Vähän aikaa se auttaa ja sit taas unohtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ja viellä raivostuttavampaa on se, jos se on onnistunu murahtelemaan oikeassa välissä niin että sitä luulee keskustelleensa ja tulleensa kuulluksi |O

Hih, minä olen hyvä tuossa, aikas usein vaimo luulee että se oikeasti kuuntelee.. :laugh:, oikea ajoitus on kaiken A ja O. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
tai sit niin et kävelet sen nenän eteen, otat siltä esim.läppärin kädestä, laskeudut sen silmien tasolle kun lapselle puhuisit, sanot asias tuijottaen sitä silmiin ja sit sanot et ole kiltti ja toista mulle mitä mä sanoin :D

Ai et sen läppärin vois noinkin poistaa tieltä :o

Mä tässä päivänä muutama saatoin itseni kuulluksi -vaikka tottapuhuen sen jälkeen ei kyllä taidettu enää puhua siitä, mikä mun asia oli. Mies maastoutui tietokoneen taakse eikä selvästikään kunestiunnellu -sitäpaitsi se nauroi ja asia oli tärkeä. Mähän läppäsin sen koneen kiinni repäsin piuhat irti ja heitin...mut onneks täsä vaiheesa tuli puolikas ajatusta mukaan, ni en heittäny seinään vaan sohvalle :whistle:

Jos tekisin saman saisin varmasti turpiin.....on kyllä käyny usein mielessä! Raivostuttaa kun ukko vahtaa t.konetta ja on ku seinälle puhuis

Alkuperäinen kirjoittaja badass:

Ai et sen läppärin vois noinkin poistaa tieltä :o

tai sit läppää sen tyynesti kiinni jos ei irtoo näpistä :saint:

Nooh lupaappa miehelle taas kerran pimppaa jos on kuulolla, josko se siitä terästäytyisi :whistle:

Ongelmahan on sitten ratkaistu! Käykää silloin kaikki parisuhteenne tärkeät asiat läpi.

Ai ennen vai samalla? ;) Ei vaan kun kyse ei ole mistään isoista asioista vaan tuollaisista pienistä arkipäivän jutuista. Ollaan tästä asiasta juteltu monesti vakavasti. Vähän aikaa se auttaa ja sit taas unohtuu.

Tarkoitin sitä vielä ylempänä olevaa artikulointi-vinkkiä. Tämä toimii meillä. Tuon jälkimmäisen tarkoitin kyllä lähinnä vitsiksi...

Tarkoitin sitä vielä ylempänä olevaa artikulointi-vinkkiä. Tämä toimii meillä. Tuon jälkimmäisen tarkoitin kyllä lähinnä vitsiksi...

Got it ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:
Ja viellä raivostuttavampaa on se, jos se on onnistunu murahtelemaan oikeassa välissä niin että sitä luulee keskustelleensa ja tulleensa kuulluksi |O

Hih, minä olen hyvä tuossa, aikas usein vaimo luulee että se oikeasti kuuntelee.. :laugh:, oikea ajoitus on kaiken A ja O. ;)

Niin...saahan sillä lykättyä väistämätöntä hetken...mut joskus se osuu omaankin nilkkan, jos on tullu sovittua jotain sellasessa tilanteessa ja eipä paljon parane valittaa, kun ei vaimoa ja autoa näy kun on ite sanonu "mhh...joo..." kun on kysytty voinko ottaa auton silloin ja silloin...

Yhteistyössä