Voi raivostus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sanoin miehelle aamulla, että tänään täytyy vähän siivoilla, kun huomenna tulee vieraita. Siitäkös mies innostui pitämään palopuhetta siitä miten häntä ärsyttää se, että pitää erikseen siivota. Kuulemma ei tarvisi siivota, jos aina huolehtisi että kaikki on paikallaan niin aina olisi paikat kunnossa.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jep. Onnistuu ihan köykäsesti, kun minä hoidan kodin 99% yksin. Olen siis kotiäiti ja teen käytännössä melkein kaiken. Lapsia kolme, nuorin 11kk. Ihan heittämällä siis onnistuu se, että kaikki paikat on aina järjestyksessä.

Vai onko se tosiaan noin yksinkertaista kun mies sanoo? Ei tarvi ikinä siivota, kun aina siivoo?

no niinhän se on :whistle:
jos ei päästä paikkoja koskaan ylipaskasiks nii ei tarvi sitte ihmeemmin puunaillakkaan jos tulee vieraita.
mut hei,kolmen lapsen perheeseen kylään tuleva varmaan ihmettelis enempi jos kaikki paikat ois tiptop, kuin että jos lattioilla nyt lojuu muutamia leluja ja vastaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no niinhän se on :whistle:
jos ei päästä paikkoja koskaan ylipaskasiks nii ei tarvi sitte ihmeemmin puunaillakkaan jos tulee vieraita.
mut hei,kolmen lapsen perheeseen kylään tuleva varmaan ihmettelis enempi jos kaikki paikat ois tiptop, kuin että jos lattioilla nyt lojuu muutamia leluja ja vastaavaa.

Hei sä JUST EILEN kerroit jossain ketjussa olevasi siivousfriikki. Eli tää kysymys ei selkeesti koske sua. :D :D :D Jos saa kiksejä siivouksesta niin niitä ei lasketa.

Enkä minä tarkoittanut nyt siis paskaisuutta vaan siis ihan sitä yleistä, että on paikat ns. vähän rempallaan, pyykit viikkaamatta, tiskiä pöydällä kun tiskikonetta ei ole vielä ehtinyt tyhjentää. Mies ei esim. tänään uskonut kun sanoin tyhjentäväni koneen joka päivä. Sanoi, että minun on turha alkaa väittää sellaista. Kai minä nyt itse tiedän, että joka hiton päivä minä sen tyhjennän. VIikonloppuisin saatan pitää rokulia ihan sen takia, että minusta silloin voi mieskin sen tyhjätä ilman että sanon asiasta.

no onhan se niin et jos aina korjaa jälet pois ni aina on "siistiä" mut ei ne pölyt pysy poissa pelkällä tavaroiden järjestelemisellä. eli kyllä, aina on siistiä jos oot AINA luutun varressa.. sano miehellesi että pöh pöh..

Alkuperäinen kirjoittaja naperon taapero:
no onhan se niin et jos aina korjaa jälet pois ni aina on "siistiä" mut ei ne pölyt pysy poissa pelkällä tavaroiden järjestelemisellä. eli kyllä, aina on siistiä jos oot AINA luutun varressa.. sano miehellesi että pöh pöh..

Mutta kun on kolme lasta niin ei se nyt mielestäni ole ihan realistista ajatella, että koko ajan keräisin jotain?

ap: ilmaisin ehkä asian hieman väärin,ei todellakaan tarvi olla koko ajan siivoomassa kolmen lapsen kanssa. mulla on yksi vauva ja silti tavarat melkeinpä aina hujan hajan..

Yhteistyössä