Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bree:mitäs jos olisi matkalla kaatunut ja lyönyt päänsä tms.. siinä ois tajuttomana lojunut ja lapset yksin kotona.
Pointti on se että mitä tahansa voi sattua sen "sekunnin " aikana jolloin lapset oli keskenään
Voi sitä kotonakin jonkin kohtauksen saada....ja samallalailla olisivat keskenään
Nii aatella...! Aika vastuuton (lue: aivoton) äiti kun tuolla tavalla jättää lapsensa isän hoiviin. Tosiaan se mies voi saada vaikka slaagin tai lyödä päänsä johonkin, niin siellähän olisi lojunu tajuttomana ja lapset yksin kotona kattelemassa vertavuotavaa isiä.