VOI SA***NAN,SA***NAN UKKO!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttynyt....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
mitäs jos olisi matkalla kaatunut ja lyönyt päänsä tms.. siinä ois tajuttomana lojunut ja lapset yksin kotona.

Pointti on se että mitä tahansa voi sattua sen "sekunnin " aikana jolloin lapset oli keskenään

Voi sitä kotonakin jonkin kohtauksen saada....ja samallalailla olisivat keskenään

Nii aatella...! Aika vastuuton (lue: aivoton) äiti kun tuolla tavalla jättää lapsensa isän hoiviin. Tosiaan se mies voi saada vaikka slaagin tai lyödä päänsä johonkin, niin siellähän olisi lojunu tajuttomana ja lapset yksin kotona kattelemassa vertavuotavaa isiä. :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja jännä juttu:
Kauhea haloo kun mies tekee noin, silti itse teette tota ihan samaa ja puolet porukasta pitää sitä ihan ok asiana.

ja sma aika menee esim sinä monesti kun vie roskatatai käy postilaatikolla,pitäiskö siloinki ottaa vauva matkaaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
mitäs jos olisi matkalla kaatunut ja lyönyt päänsä tms.. siinä ois tajuttomana lojunut ja lapset yksin kotona.

Pointti on se että mitä tahansa voi sattua sen "sekunnin " aikana jolloin lapset oli keskenään


No jos ihan pilkkua nusasemaan aletaan niin olishan noin voinut käydä kotonakin ja lapset olisi ihan samallalailla olleet "heitteillä".

Mutta siis, en olisi välttämättä hyvällä katsonut minäkään tosin asiassa saattaa olla lieventäviä asianhaaroja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
mitäs jos olisi matkalla kaatunut ja lyönyt päänsä tms.. siinä ois tajuttomana lojunut ja lapset yksin kotona.

Pointti on se että mitä tahansa voi sattua sen "sekunnin " aikana jolloin lapset oli keskenään

Voi sitä kotonakin jonkin kohtauksen saada....ja samallalailla olisivat keskenään

Nii aatella...! Aika vastuuton (lue: aivoton) äiti kun tuolla tavalla jättää lapsensa isän hoiviin. Tosiaan se mies voi saada vaikka slaagin tai lyödä päänsä johonkin, niin siellähän olisi lojunu tajuttomana ja lapset yksin kotona kattelemassa vertavuotavaa isiä. :o

No voi hohhoh. Ehkä se pointti nyt kuitenkin oli se, että niitä lapsia ei jätetä yksin ihan tieten tahtoen, kun lähetään ite hakemaan kaupasta makkaraa ja maksalaatikkoa. Aivan sama jättikö lapset yksin äiti vai isi kauppareissun ajaksi, yhtä nou-nou se on silti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja jännä juttu:
Kauhea haloo kun mies tekee noin, silti itse teette tota ihan samaa ja puolet porukasta pitää sitä ihan ok asiana.

ja sma aika menee esim sinä monesti kun vie roskatatai käy postilaatikolla,pitäiskö siloinki ottaa vauva matkaaan.

Minä otan. Molemmat lapset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niini:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
mitäs jos olisi matkalla kaatunut ja lyönyt päänsä tms.. siinä ois tajuttomana lojunut ja lapset yksin kotona.

Pointti on se että mitä tahansa voi sattua sen "sekunnin " aikana jolloin lapset oli keskenään

Voi sitä kotonakin jonkin kohtauksen saada....ja samallalailla olisivat keskenään

Nii aatella...! Aika vastuuton (lue: aivoton) äiti kun tuolla tavalla jättää lapsensa isän hoiviin. Tosiaan se mies voi saada vaikka slaagin tai lyödä päänsä johonkin, niin siellähän olisi lojunu tajuttomana ja lapset yksin kotona kattelemassa vertavuotavaa isiä. :o

No voi hohhoh. Ehkä se pointti nyt kuitenkin oli se, että niitä lapsia ei jätetä yksin ihan tieten tahtoen, kun lähetään ite hakemaan kaupasta makkaraa ja maksalaatikkoa. Aivan sama jättikö lapset yksin äiti vai isi kauppareissun ajaksi, yhtä nou-nou se on silti.

No shit holmes! B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jännä juttu:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja jännä juttu:
Kauhea haloo kun mies tekee noin, silti itse teette tota ihan samaa ja puolet porukasta pitää sitä ihan ok asiana.

ja sma aika menee esim sinä monesti kun vie roskatatai käy postilaatikolla,pitäiskö siloinki ottaa vauva matkaaan.

Minä otan. Molemmat lapset.

pelkän roskapussin takaiko?
KOska siten uskallat jättää ne yksin. Voihan päiväkodissa/ koulussakin tapahtua vaika mitä. ei sieläkään kokoaikaa vahdita
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja no halojaa:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
jos kauppa tosiaan ihan lähellä ja enintään vartti on mennyt nin eis siiä niin kamalaa ahlkoota kanata nostaa.

olen itsekin lähtenyt toisen talon pyykille ja jätänyt lapset keskenään kotiin. aikaa tähänkaikeen meni noin vartti, jos sitäkään.

minkä ikäiset lapset? ap:llä oli vauva.

oli mulla vauva kahden isomman kanssa kotoan, vanhin oli siloin noin 6v

Sä oletkin sä. Suurin osa on ihan eri planeetalta sinun ja teidän perheen kanssa, jos et ole huomannut. Te elätte ihan omassa todellisuudessanne :D :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja jännä juttu:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja jännä juttu:
Kauhea haloo kun mies tekee noin, silti itse teette tota ihan samaa ja puolet porukasta pitää sitä ihan ok asiana.

ja sma aika menee esim sinä monesti kun vie roskatatai käy postilaatikolla,pitäiskö siloinki ottaa vauva matkaaan.

Minä otan. Molemmat lapset.

pelkän roskapussin takaiko?
KOska siten uskallat jättää ne yksin. Voihan päiväkodissa/ koulussakin tapahtua vaika mitä. ei sieläkään kokoaikaa vahdita

Me viedään roskat kun ulkoillaan yhdessä. Samoilla reissuilla haetaan posti. Mä jätän lapseni yksin kotiin sitten, kun ne on tarpeeksi vanhoja ja fiksuja siihen.
 
Mun on muuten pakko vielä sanoa, että meillä tuo 3v oli tänään kotona veljensä 8v kanssa keskenään kun käytiin miehen ja tuon 1v8kk ikäsen kanssa kaupassa. 6vuotias oli itsekseen pihalla. Tiedän että monella nousee niskavillat pystyyn pelkästä ajatuksesta... ja kenties juuri siks tämä asia oli tässä yhteydessä mainittava :whistle: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja jännä juttu:
Kauhea haloo kun mies tekee noin, silti itse teette tota ihan samaa ja puolet porukasta pitää sitä ihan ok asiana.

ja sma aika menee esim sinä monesti kun vie roskatatai käy postilaatikolla,pitäiskö siloinki ottaa vauva matkaaan.

Totta helvetissä vauva otetaan mukaan!!!!!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Niini:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
mitäs jos olisi matkalla kaatunut ja lyönyt päänsä tms.. siinä ois tajuttomana lojunut ja lapset yksin kotona.

Pointti on se että mitä tahansa voi sattua sen "sekunnin " aikana jolloin lapset oli keskenään

Voi sitä kotonakin jonkin kohtauksen saada....ja samallalailla olisivat keskenään

Nii aatella...! Aika vastuuton (lue: aivoton) äiti kun tuolla tavalla jättää lapsensa isän hoiviin. Tosiaan se mies voi saada vaikka slaagin tai lyödä päänsä johonkin, niin siellähän olisi lojunu tajuttomana ja lapset yksin kotona kattelemassa vertavuotavaa isiä. :o

No voi hohhoh. Ehkä se pointti nyt kuitenkin oli se, että niitä lapsia ei jätetä yksin ihan tieten tahtoen, kun lähetään ite hakemaan kaupasta makkaraa ja maksalaatikkoa. Aivan sama jättikö lapset yksin äiti vai isi kauppareissun ajaksi, yhtä nou-nou se on silti.

No shit holmes! B)

Oh yes shit holmes :D mä ajattelin että tästä vielä kehittyy kunnon väittely, mutta ei sitten B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja jännä juttu:
Kauhea haloo kun mies tekee noin, silti itse teette tota ihan samaa ja puolet porukasta pitää sitä ihan ok asiana.

ja sma aika menee esim sinä monesti kun vie roskatatai käy postilaatikolla,pitäiskö siloinki ottaa vauva matkaaan.

No pitäisi!!!
 
Sanoisin,että vähän riippuu missä asuu.Itse asutaan ok-talossa maaseudulla ja lapset kyllä jää sisälle keskenään siksi aikaa kun vien roskat tai haen postit,aikaa menee ehkä 1min.Mutta jos asuttais vaikka kerrostalon ylimmässä kerroksessa ja roskis alhaalla pihalla,niin ei tulis kyllä mieleenkään jättää lapsia keskenään.Siis ihan vauva-ja leikki-ikäistä.Isompia kylläkin. Ja ap,kyllä mullakin ois tuossa vaiheessa kilahtanut.Onhan se nyt vähän eri asia käydä 15 min p...alla kuin kaupassa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bubu:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja jännä juttu:
Kauhea haloo kun mies tekee noin, silti itse teette tota ihan samaa ja puolet porukasta pitää sitä ihan ok asiana.

ja sma aika menee esim sinä monesti kun vie roskatatai käy postilaatikolla,pitäiskö siloinki ottaa vauva matkaaan.

Totta helvetissä vauva otetaan mukaan!!!!!!!!!!!!

Joo, no ei meillä oteta. Kun ei se lähde puuhamatoltaa mihinkään kävelemään viidessä-kymmenessä minuutissa.
Yks ilta istutin callunoita pihalla ja vauva pärjäs oikein hyvin sisällä. Möllötti telkkaria matollaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja jännä juttu:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja jännä juttu:
Kauhea haloo kun mies tekee noin, silti itse teette tota ihan samaa ja puolet porukasta pitää sitä ihan ok asiana.

ja sma aika menee esim sinä monesti kun vie roskatatai käy postilaatikolla,pitäiskö siloinki ottaa vauva matkaaan.

Minä otan. Molemmat lapset.

Vauva 9kk kulkee kyllä postilaatikolle ja roskalaatikolle mukana kainalossa. En jätä HETKEKSIKÄÄN yksin kotiin. Tämä mun periaate. Meillä sitäpaitsi koira, sitä suuremmalla syyllä vauva koko ajan valvonnassa.
 
kuinka moni jättää lapsensa yksin kun menee suihkuun?paskalle?pyykkituvalle?
juu ja sen slaakin kaatumisen yms voi saada myös kotona.

mun muksut ovat olleet vauvasta asti keskenään kun olen juossut noin 10 minuutiksi pyykkituvalla käymään kauppaan tuohon 100 metrin päähän menen niin et pienet nukkuu ja 5 ja 7 vuotiaat touhuavat omiaan..
*ojentaa kiillotus ainetta niille pyhimyksen renkaan hinkkaajille*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
mitäs jos olisi matkalla kaatunut ja lyönyt päänsä tms.. siinä ois tajuttomana lojunut ja lapset yksin kotona.

Pointti on se että mitä tahansa voi sattua sen "sekunnin " aikana jolloin lapset oli keskenään

Voi sitä kotonakin jonkin kohtauksen saada....ja samallalailla olisivat keskenään

Nii aatella...! Aika vastuuton (lue: aivoton) äiti kun tuolla tavalla jättää lapsensa isän hoiviin. Tosiaan se mies voi saada vaikka slaagin tai lyödä päänsä johonkin, niin siellähän olisi lojunu tajuttomana ja lapset yksin kotona kattelemassa vertavuotavaa isiä. :o

Totta! Ehkä tästä lähtien pitäis järjestää niin, että ainakin kaksi aikuista olis aina lasten kanssa kotona.
Ja opaskoira, ja dementoitunut mummo ja kolme kultakalaa... Vahinkojen määrä minimoituisi.
Jos toinen aikuinen loukkaa, voisi toinen lähteä etsimään apua. Jos avunhakijalle tapahtuis jotain, mummo ei muistais koko juttua ja jäis kotiin. Opaskoira vois auttaa mummoa tekemään vaikkapa iltapalaa lapsille. Jos vesihana jäis päälle niin kalat ei ainakaan hukkuisi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tota:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
mitäs jos olisi matkalla kaatunut ja lyönyt päänsä tms.. siinä ois tajuttomana lojunut ja lapset yksin kotona.

Pointti on se että mitä tahansa voi sattua sen "sekunnin " aikana jolloin lapset oli keskenään

Voi sitä kotonakin jonkin kohtauksen saada....ja samallalailla olisivat keskenään

Nii aatella...! Aika vastuuton (lue: aivoton) äiti kun tuolla tavalla jättää lapsensa isän hoiviin. Tosiaan se mies voi saada vaikka slaagin tai lyödä päänsä johonkin, niin siellähän olisi lojunu tajuttomana ja lapset yksin kotona kattelemassa vertavuotavaa isiä. :o

Totta! Ehkä tästä lähtien pitäis järjestää niin, että ainakin kaksi aikuista olis aina lasten kanssa kotona.
Ja opaskoira, ja dementoitunut mummo ja kolme kultakalaa... Vahinkojen määrä minimoituisi.
Jos toinen aikuinen loukkaa, voisi toinen lähteä etsimään apua. Jos avunhakijalle tapahtuis jotain, mummo ei muistais koko juttua ja jäis kotiin. Opaskoira vois auttaa mummoa tekemään vaikkapa iltapalaa lapsille. Jos vesihana jäis päälle niin kalat ei ainakaan hukkuisi :)

Voi siinä tietysti noinkin käydä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tota:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
mitäs jos olisi matkalla kaatunut ja lyönyt päänsä tms.. siinä ois tajuttomana lojunut ja lapset yksin kotona.

Pointti on se että mitä tahansa voi sattua sen "sekunnin " aikana jolloin lapset oli keskenään

Voi sitä kotonakin jonkin kohtauksen saada....ja samallalailla olisivat keskenään

Nii aatella...! Aika vastuuton (lue: aivoton) äiti kun tuolla tavalla jättää lapsensa isän hoiviin. Tosiaan se mies voi saada vaikka slaagin tai lyödä päänsä johonkin, niin siellähän olisi lojunu tajuttomana ja lapset yksin kotona kattelemassa vertavuotavaa isiä. :o

Totta! Ehkä tästä lähtien pitäis järjestää niin, että ainakin kaksi aikuista olis aina lasten kanssa kotona.
Ja opaskoira, ja dementoitunut mummo ja kolme kultakalaa... Vahinkojen määrä minimoituisi.
Jos toinen aikuinen loukkaa, voisi toinen lähteä etsimään apua. Jos avunhakijalle tapahtuis jotain, mummo ei muistais koko juttua ja jäis kotiin. Opaskoira vois auttaa mummoa tekemään vaikkapa iltapalaa lapsille. Jos vesihana jäis päälle niin kalat ei ainakaan hukkuisi :)

Juurikin näin!

Älä nyt sitä ukkoosi mukiloi, kun ei kerran mitään sattunut! Minä kyllä olisin ruoskinut sen miehenpuolikkaan, jolta pääsi noin parivuotias tyttölapsi karkaamaan Titi-talossa kesällä. Lapsi ehti mennä parkkipaikalle asti ja ties minne olisi ehtinytkään, ellen olisi vienyt pikkuista takaisin taloon. Siellä sitten tuli iskä kyselemään, että --- missä sinä oot ollu? Ei tullut iskälle mieleen, että typy voisi mennä myös talosta ulos...
 

Similar threads

Yhteistyössä