Voi v kun mua v*****aa toi ukon kaljan juonti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos ap siirtyisit sanoista tekoihin. Alota vaikka sillä että hävität ne alkoholit. Mikäli se ei tepsi, niin joko nostat ukon pihalle tai pakkaat omat kamppees ja lähdet. Tietty mah. lapset mukaan. Jotenki se on saatava sille jakeluun että akka lähtee juomalla.

Alkuperäinen kirjoittaja tällästä pohdintaa:
Täällä mun mies vetää joka ilta jonkun tölkin naamaan. En oo laskuissa mukana, kuinka monta, mutta varmaan 2-5 tölkkiä. Olen oppinut elämään sen kanssa. Hän ei missään nimessä avaa tölkkiä, kun mun lapsi on heräillä. Vaan vasta sit kun hänet olen nukkumaan laittanut. Ja siinä sit juo niitä kaljoja, kunnes mennään nukkuman. En vain jaksais käydä nipottamaan. Sanoin kyllä joskus oman mielipiteeni asiaan, ennenkuin muutettiin.. mutta mutta.. nauroi vain ja sano, että se on hänen rentoutumis tapa töiden jälkeen Eikä ainkaan, minusta hän vaikuta koskaan humalaiselta tai mitään. Ei siis käytös muutu niin silloin se ei häiritse. Ja viikonloppu ei poikkee huonompaa suuntaan ainakaan. Ei siis vedä yhtään enempää. Joten olkoot. Ja niin pitkään, kun mulla on omat rahat ja hällä omat niin ei haittaa. Ja kun vielä tietää, että jos viikos menee 20e kaljalaatikkoon, niin saan minäkin helposti menemään 20e itseeni :)

No,meilläpä ei oo mitään väliä avaako ja juoko mies sen kaljatölkin oli lapset sit hereillä tai ei!Ottaa kaljatölkin mukaan saunaankin kun lasten kanssa yhdessä saunotaan.
Ja edelleenkään mun pointtini ei oo se humala...!!
Itse en käytä itseeni edes tota 20e vaan se menee lapsille ja ruokaan yms.Pääasiassa lapset ensin.Mutta tuo asia onkin sitte ihan eri juttu eikä nyt liity tähän keskusteluun....

Jos se juominen häititsee ap:ta niin paljon että on valmis lähtemään suhteesta niin uutta kotia vaan etsimään. Ei se mies luovu vapaudesta juoda paria olutta niin halutessaan sen takia että se "häiritsee" ap:ta.

Jatkuvalla valittamisella voit korkeintaan saada miehen juomaan sinulta salassa. Eip sitten häiritse silmääsi. Tai siirtymään lähikuppilaan juomaan rauhassa se olut.

Alkuperäinen kirjoittaja SoundsOfSilence:
Jos se juominen häititsee ap:ta niin paljon että on valmis lähtemään suhteesta niin uutta kotia vaan etsimään. Ei se mies luovu vapaudesta juoda paria olutta niin halutessaan sen takia että se "häiritsee" ap:ta.

Jatkuvalla valittamisella voit korkeintaan saada miehen juomaan sinulta salassa. Eip sitten häiritse silmääsi. Tai siirtymään lähikuppilaan juomaan rauhassa se olut.

ainakin meillä jeppe valitsi pullon sijasta perheen! Ja lapsista huomaa eron, he ovat huomattavasti onnellisempia ja iloisempia sekä rennonmpia. Nukkumisvaikeudet tipotiessään.

Olkoonkin olkinukkea - tulkoon valkeus.

AP: Kumman valitset mieluummin, perheen vai meikit?
Näytä esimerkkiä ja lopeta meikkien käyttö. Meikit meikit sisältävät niinkin vaarallisia aineita kuin lyijy ja formaldehydi. Silti levität näitä joka päivä. Voisitko lopettaa.
Meikitön arki auttaa myös lasten univaikeuksiin.

Näytä esimerkkiä ja lopeta meikkien käyttö. Meikit meikit sisältävät niinkin vaarallisia aineita kuin lyijy ja formaldehydi. Silti levität näitä joka päivä. Voisitko lopettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja SoundsOfSilence:

En oo kylläkään missään vaiheessa sanonu että olisin jättämässä tuon mieheni!!Vai onko tullu jossain sellanen maininta??En kyllä oo...Meillä kuitenki muuten asiat ok ja lapsiakin enmmän ku pari,joten....Miehen olis nyt mukava ruveta jo viimein ajattelemaan mua ja lapsia tässä juomis asiassaan.
Enkä edelleenkään VALITA JATKUVASTI tästä asiasta!

Alkuperäinen kirjoittaja MeikitPeikit:

sulla ei sitten ole hajuakaan siitä, mistä tässä aloituksessa aapeella oli kyse.
Joten jospa menisit kasvamaan, vaikkapa 10 vuodeksi ja palaat sitten hyvien neuvojesi kanssa, jooko?!

Alkuperäinen kirjoittaja Meikit:

HAH!Mä en käytä ollenkaan meikkiä=) Oon luonnollinen,naturelli=)

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itse en käytä itseeni edes tota 20e vaan se menee lapsille ja ruokaan yms.Pääasiassa lapset ensin.Mutta tuo asia onkin sitte ihan eri juttu eikä nyt liity tähän keskusteluun....

Marttyyri... :snotty:

En nyt sanois noinkaan itsestäni,mutta ei oo joka viikko tarvetta ostaa itelleni jotain 20euron arvosta.Tottakai jos joku nyt maksais sen 20e ja tarvisin,haluisin itelleni sen jutun,ni ostaisinhan mä.Mutta että joka viikko,niin ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja MeikitPeikit:

sulla ei sitten ole hajuakaan siitä, mistä tässä aloituksessa aapeella oli kyse.
Joten jospa menisit kasvamaan, vaikkapa 10 vuodeksi ja palaat sitten hyvien neuvojesi kanssa, jooko?!

Osui arkaan paikkaan? :) No joo, sen siitä saa kun trollaa olkinukeilla. Takaisin tulee yhtä laadukasta henkilöön hyökkäystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Marttyyri... :snotty:

En nyt sanois noinkaan itsestäni,mutta ei oo joka viikko tarvetta ostaa itelleni jotain 20euron arvosta.Tottakai jos joku nyt maksais sen 20e ja tarvisin,haluisin itelleni sen jutun,ni ostaisinhan mä.Mutta että joka viikko,niin ei.

Mutta jos sua se rahanmeno harmittaa, niin keraa se summa joka miehesi kuluttaa kaljoihin ja kayta sitten isompi summa vaikka kerran kuussa.

80 eur:lla saat jonkun kivan vaatteen kerran kuussa. Ja kumpikin on tyytyvainen.

Edelleen luulen etta se rahanmeno ei ole tassa se mika ketuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Seera:
Edelleen luulen etta se rahanmeno ei ole tassa se mika ketuttaa.

Jotenkin paistaa jutuista että isoin asia mikä ketuttaa on se ettei ukko hyppää juuri akan pillin mukaan. Ihme ettei kukaan ole vielä diagnosoinut miestä narsistiksi.

Alkoholi on päihde, en lähtisi rinnastamaan sitä tähän kastiin "Toiselta ei voi kieltää mitään syömistä/juomista" . Ei ole sama asia kittaako mehukattia vai kaljaa.
Toisekseen totta on että 15 annosta jaettuna viikolle ei ole yhtä paha kuin sama satsi kerralla, pointti oli ap:lla ja parilla muullakin että joka ilta juodaan 1-5 ja viikonloppuisin ENEMMÄN!
Mutta joo, lässyttäkää vaan niistä välimeren maista.. nyt ollaan Suomessa..

T Alkoholistin lapsi

en kyllä tajua tuota jokapäiväistä kaljan juontia, oli lapsia tai ei, oli suhteessa tai ei...

mutta että siis joka päivä? miksi ihmeessä. se että juo yhden annoksen joka päivä, tekee jo ihmisestä alkoholistin alun. sen näkee esim. siitä kuinka vaikea tuota tapaa on lopettaa. ja äkkiäkös tuosta määrää kasvattaa ja siirrytään vaikka pariin, kolmeen lasiin viskiä. joka ilta.

tosi outoa minusta, kun keinoja rentoutua on niin paljon paremiakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinkki:
Tiedän tunteen..
Meillä kanssa mies ottaa joka samperin ilta yhden, kaksi tai kolme tai... kaljaa, ja mua jotenki niin ärsyttää tommonen. Meillä on kaksi lasta, enkä ollenkaan tykkää että lapset oppii siihen että kalja kuuluu jokapäiväiseen elämään. En mä sillä kyllä itsekin silloin tällöin siiderin otan, enkä miehestäkään mitään absolutistia halua mutta mun kaaliin vaan ei uppoa jokailtainen pakollinen olut.
Meillä ei voi asiasta miehen kanssa jutella, se asettuu heti puolustuskannalle, hei yks kalja, mitä pahaa.. ? Niin no.. ei mitään pahaa, mutta.. Äh, en tiedä.. pitääkö vaan antaa olla..

Tsemppiä ap:lle, meitä on samassa veneessä olijoita muitakin !!

Meillä ihan sama juttu. Sitten ukko saattaa hermostua jos siitä mainitsee. Valita sitten vasta jos olen joka ilta kännissä....

mikä siinä nyt on niin kamalaa jos juo yhen/kolme olutta iltasella?! itekki joskus otan sen yhen/kolme olutta, siinä telkkaria katellessa tai pyykkiä laittaessa..

Alkuperäinen kirjoittaja molly harmaana:
mikä siinä nyt on niin kamalaa jos juo yhen/kolme olutta iltasella?! itekki joskus otan sen yhen/kolme olutta, siinä telkkaria katellessa tai pyykkiä laittaessa..

joskus on eri asia kun joka ilta, eli 365 kertaa vuodessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Alkoholi on päihde, en lähtisi rinnastamaan sitä tähän kastiin "Toiselta ei voi kieltää mitään syömistä/juomista" . Ei ole sama asia kittaako mehukattia vai kaljaa.
Toisekseen totta on että 15 annosta jaettuna viikolle ei ole yhtä paha kuin sama satsi kerralla, pointti oli ap:lla ja parilla muullakin että joka ilta juodaan 1-5 ja viikonloppuisin ENEMMÄN!
Mutta joo, lässyttäkää vaan niistä välimeren maista.. nyt ollaan Suomessa..

T Alkoholistin lapsi

Ja mita silla on asian kanssa tekemista etta ollaan SUOMESSA? Onko Suomessa ihminen helpommin luokiteltavissa alkoholistiksi kuin muissa maissa? Mita tarkoitat lassytyksella?

Ja en ole edes valimeren maassa, vaan ihan Hollannissa ;). Ja taallakin juodaan viinia illoittain.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
en kyllä tajua tuota jokapäiväistä kaljan juontia, oli lapsia tai ei, oli suhteessa tai ei...

mutta että siis joka päivä? miksi ihmeessä. se että juo yhden annoksen joka päivä, tekee jo ihmisestä alkoholistin alun. sen näkee esim. siitä kuinka vaikea tuota tapaa on lopettaa. ja äkkiäkös tuosta määrää kasvattaa ja siirrytään vaikka pariin, kolmeen lasiin viskiä. joka ilta.

Ihan oikeasti. KALTEVALLA PINNALLA OLLAAN?
Yksi I-olut johtaa kahteen. Sitten III-olutta. Kohta jo viskiä. Sitten 96% pirtua pullo kerrallaan. Ihan oikeasti - porttiteoria kunniaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Teoristi:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Ihan oikeasti. KALTEVALLA PINNALLA OLLAAN?
Yksi I-olut johtaa kahteen. Sitten III-olutta. Kohta jo viskiä. Sitten 96% pirtua pullo kerrallaan. Ihan oikeasti - porttiteoria kunniaan!

kärjistit aika rumasti, mutta joo kyllä noin voi käydä.

pahimmat tapaukset siirtyy vielä huumeisiinkin! ajatella!

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
kärjistit aika rumasti, mutta joo kyllä noin voi käydä.

pahimmat tapaukset siirtyy vielä huumeisiinkin! ajatella!

Ja mistä kaikki lähti? Siitä lapsena saadusta karkista! Kielletään sokeri, kaiken pahan alku ja juuri! :attn:

Yhteistyössä