K
"karita"
Vieras
mitä ihmettä mä teen ton vauvan kanssa? yöt se valvottaa.. ensin juttelee sitten itkee. maitoa pitäs olla antamassa monta kertaa et rauhottuis mutkun on jo 9kk niin ei viittis totuttaa taas moniin yösyöttöihin. herää yöllä monta MONTA kertaa itkemään ja ähiseen. viime yönä valvotti monta tuntia. heräs 5.30 ja nyt jo ensimmäisen unet nukuttu, kestoltaan 20min. menee parin tunnin päästä seuraaville ja taas max 1h. sitten vielä kolmannet unet jotka kestää taas sen 40min. sitte klo 17-19 itkee ihan väsyneenä ja viim klo 19 pitää yöunille laittaa. ei viitti neljänsiä päikkäreitä nukuttaa enää eikä nukahdakkaa ollaa kokeiltu siinä klo 18 aikoihin.
nyt ihan väsynyt täällä taas päivän pitäs jaksaa. miten paljon ihminen jaksaa yövalvomisia? alan kohta antamaan taas sitä maitoa yöllä vaikka sen seittemän kertaa että nukkuis... yhellä syötöllä on menny ennen. olen hukannut mun ilon jonnekkin. iltasin ku puhelin soi kaverit soittaa en jaksa ees vastata ku väsyttää. en jaksa nauraa en seurustella kenenkään kans ku väsyttää. oon ihan nukkuneen rukous koko ajan. miten ihmeessä saisin ton vauvan nukkuun enemmän ja kauemmin????nytki oli ihan sippi mut nukahti sen 20min..vaikka yö meni ihan veetuiksi.
nyt ihan väsynyt täällä taas päivän pitäs jaksaa. miten paljon ihminen jaksaa yövalvomisia? alan kohta antamaan taas sitä maitoa yöllä vaikka sen seittemän kertaa että nukkuis... yhellä syötöllä on menny ennen. olen hukannut mun ilon jonnekkin. iltasin ku puhelin soi kaverit soittaa en jaksa ees vastata ku väsyttää. en jaksa nauraa en seurustella kenenkään kans ku väsyttää. oon ihan nukkuneen rukous koko ajan. miten ihmeessä saisin ton vauvan nukkuun enemmän ja kauemmin????nytki oli ihan sippi mut nukahti sen 20min..vaikka yö meni ihan veetuiksi.