T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26134600:vieras, sepä se on lapsen kanssa hankalaa kun on niin omaehtoinen lapsi ja haluaa tehdä ihan niin kuin itse haluaa. on pistettävä kovaa kovaa vastaan välillä, että saa hänet tottelemaan. pääasiassa hän on kuitenkin ihan kiltisti. tämä aamu nyt taas oli tälläinen hankala ja vaikea.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26134606:vicy, olen vain niin äksyllä päällä jos lapsi on tottelematon. Hän saa tuta jos on tehnyt jotain oikein typerää.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26134626:legot ovat hänelle rakas juttu eikä hän halua taatusti niistä luopua.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26134673:Big, mutta meillä tämä erityislapsi käy tukiluokkaa ja sinne saa viedä pehmon joka päivä.
Maine, minäkin sain risusta kintuilleni lapsena, kun en totellut ja olin tuhmasti. En muistele sitä pahalla. Ja kerta lapsi on näin junttura välillä, niin hänet on sitten vaikka pienellä kurinpidolla saatava tottelemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26134673:Ja kerta lapsi on näin junttura välillä, niin hänet on sitten vaikka pienellä kurinpidolla saatava tottelemaan.
Meillä on myös lapsi joka koettelee rajojaan jatkuvasti ja on pistettävä "kovaa kovaa vastaan". Niinpä tuollaisessa tapauksessa EI SAA ANTAA missään nimessä periksi sille lapsen tahdolle!!!! Typerämpikin tuon jo tietää.Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26134600:vieras, sepä se on lapsen kanssa hankalaa kun on niin omaehtoinen lapsi ja haluaa tehdä ihan niin kuin itse haluaa. on pistettävä kovaa kovaa vastaan välillä, että saa hänet tottelemaan. pääasiassa hän on kuitenkin ihan kiltisti. tämä aamu nyt taas oli tälläinen hankala ja vaikea.
ai nyt hän olikin sitten erityislapsi. Niinpä tietysti.