Voi VTTU mitkä lahjat!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt oon harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Hassu toi "ajatus on tärkein"... Minä voisin paketoida vauvojen paskavaippoja joulupaperiin: persoonallinen lahja ja vieläpä kotitekoinen. Ajatus on tärkein. :heart:

sä se sitten aina jaksat hämmästyttää typeryydelläs...

Hassu toi "ajatus on tärkein"... Minä voisin paketoida vauvojen paskavaippoja joulupaperiin: persoonallinen lahja ja vieläpä kotitekoinen. Ajatus on tärkein. :heart:

katokki sitte että se kakka on väännetty kotona, ja että siinä on vaan kotona tehtyä ja syötyä sulamatonta ruokaa, eihän se muuten oo kotitekonen :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:

sä se sitten aina jaksat hämmästyttää typeryydelläs...

Hienoa että vielä hämmästyt. Sittenhän ei ole vielä kaikki toivo menetetty. ;)

siis ihan yli viiskymppinen anoppini on. kaunis ajatus on todellakin tärkein. muttakun me ollaan ilmotettu ettei meille tartte laittaa mitään lahjoja (kun me tiedetään että me saadaan aina jotain semmosta mitä me ei haluta tai mistä me ei tykätä) ja sitteku saadaan hältä jotain tommosta niin mitä me sillä tehdään? laitetaan varastoon? lahjotetaan eteenpäin? laitetaan roskiin? meillä kun ei oo tapana antaa eteenpäin lahjaksi saatuja ja se sama omatunto kolkuttaa jos laitetaan roskiin.

mä en yhtään tiedä että kumpaa on: vittuileeko vai onko hömppä.... välillä tuntuu että se vittuilee ihan kympillä. saa nähdä mitä mies sanoo ku aukasee oman lahjansa ja näkee mitä se tytölle on ostanu.

ja sille joka sano että tuntuu ettei mihinkään olla tyytyväisiä: se pehmolelu ois riittäny!!!! mulle ei tartte ostaa mitään. ja sen olen hälle sanonu myös. joten ei tässä siittä ole kysymys. vai mitä sä sanoisit oidipus jos sun lapses sais tuoksusydämiä lahjaksi? luulis nyt jumalauta aikuisen ihmisen tajuavan että ei alle yksvuotias niillä mitään tee!!!! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:

katokki sitte että se kakka on väännetty kotona, ja että siinä on vaan kotona tehtyä ja syötyä sulamatonta ruokaa, eihän se muuten oo kotitekonen :D

Luumusosetta täytyy tehdä, joulutunnelmaa mukaan. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
no mä sain miehen tädiltä kerran hänen käytetyt sukkahousut ja mandariinin lahjaksi :laugh:

noi sukkahousut on jo lahja mistä voi nuristakin.. mun äiti on saanut lahjaksi nuorena tädiltään rikkinäisen käsilaukun ja vuoden vanhan almanakan. :whistle:

Kukaan järkevä ei todellisuudessa mitään paskavaippoja laittais joulupaperiin ja antais lahjaksi. Eli tosi huono idea sulta.

Kyllä se ajatus on tärkein.Aina ei ehkä vanhemmilla ihmisillä mene ihan kohdalleen noi mitä kenellekkin antaa, mutta ap:n tapauksessa tuoksusydämet esim vauvan vaatekaappiin eli ei lainkaan huono ajatus.

kai mä oon jotenkin tyhmä mut en kyl ymmärrä mikä vika niissä tuoksusydämissä oli. jos lahjan antaja on ajatellut et saa tyttö kivat tuoksut vaatteisiin.. ja tauluista saa kehykset muuhun käyttöön jos kuvat ei miellytä.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Hyvät lahjathan tuo antoi. Ei aikuiset tarvitse lahjoja, eiköhän nuo postikortit olleet vain siksi aikaa kunnes saat lapsen kuvat tilalle.

Nuo tuoksusydämet ovat hyvä lahja, tosin sinun vastuulla on ne ripustella. Kyllä taapero tuoksusta nauttii, kun se tarttuu vaatteisiin. Kyllä vauvoillekin laitetaan röyhelöpukuja yms, vaikka ne itse eivät osaa siitä nauttia.

no meillä on astmaa joten ei mitään tuoksuja meidän kotiin kiitos. ja anoppi tietää sen.

ja luitko mimmosissa kehyksissä ne postikortit oli? siis ei oikeestaan missään kehyksissä ees. vaan lasi ja taustapahvi ja ne metalliklipsit sivuilla.

ja on se kumma kun ei täällä saa tämmösistä asioista napista! mähän nimenomaan sanoin että ME OLLAAN ANOPILLE SANOTTU ETTEI MEILLE MITÄÄN LAHJOJA TARVI OSTAA!

ja ei se anoppi tiedä miltä meidän vaatteet haisee, se on viimeksi nähny tytön ristiäisissä. ei oo paljoa soitellu, ei käyny, ei mitään. ja rahasta ei oo kiinni. hän osaa kutoa, virkata, tehdä vaatteita eli on käsityöihminen. mä olen monta kertaa ihastellu hänen itsensä virkkaamia liinoja, joten tietää kyllä että mä tykkään itse tehdystä erityisen paljon, kun siinä on sitä ajatusta myös mukana kun se on tehty. tommonen halpakaupasta ostettu krääsä mua vaan vituttaa!

ja niinku yks palstailija sanoi: jokainen päättää sisustusasiat itse!

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
kai mä oon jotenkin tyhmä mut en kyl ymmärrä mikä vika niissä tuoksusydämissä oli. jos lahjan antaja on ajatellut et saa tyttö kivat tuoksut vaatteisiin.. ja tauluista saa kehykset muuhun käyttöön jos kuvat ei miellytä.

Ehkä jotkut haluaa ehdottomasti kalliita lahjoja ja vähempi ei miellytä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

ei ollu mitään kehyksiä. jos ois kehyksissä ollu niin sitten asia toinen.

ja tuohon tuoksuasiaan vastasinki jo.

"ME OLLAAN ANOPILLE SANOTTU ETTEI MEILLE MITÄÄN LAHJOJA TARVI OSTAA! "

--> hyvinhän se on neuvoanne noudattanut! --> Kantsis sanoa sille myös, ettei kannata antaa myöskään mitään omia vanhoja tavaroita lahjaksi *hymyilee*

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hyvät lahjathan tuo antoi. Ei aikuiset tarvitse lahjoja, eiköhän nuo postikortit olleet vain siksi aikaa kunnes saat lapsen kuvat tilalle.

Nuo tuoksusydämet ovat hyvä lahja, tosin sinun vastuulla on ne ripustella. Kyllä taapero tuoksusta nauttii, kun se tarttuu vaatteisiin. Kyllä vauvoillekin laitetaan röyhelöpukuja yms, vaikka ne itse eivät osaa siitä nauttia.

no meillä on astmaa joten ei mitään tuoksuja meidän kotiin kiitos. ja anoppi tietää sen.

ja luitko mimmosissa kehyksissä ne postikortit oli? siis ei oikeestaan missään kehyksissä ees. vaan lasi ja taustapahvi ja ne metalliklipsit sivuilla.

ja on se kumma kun ei täällä saa tämmösistä asioista napista! mähän nimenomaan sanoin että ME OLLAAN ANOPILLE SANOTTU ETTEI MEILLE MITÄÄN LAHJOJA TARVI OSTAA!

ja ei se anoppi tiedä miltä meidän vaatteet haisee, se on viimeksi nähny tytön ristiäisissä. ei oo paljoa soitellu, ei käyny, ei mitään. ja rahasta ei oo kiinni. hän osaa kutoa, virkata, tehdä vaatteita eli on käsityöihminen. mä olen monta kertaa ihastellu hänen itsensä virkkaamia liinoja, joten tietää kyllä että mä tykkään itse tehdystä erityisen paljon, kun siinä on sitä ajatusta myös mukana kun se on tehty. tommonen halpakaupasta ostettu krääsä mua vaan vituttaa!

tässähän se jo tulikin :whistle:

Nojoo, se on kauheen helppo sanoa, että ajatus on tärkein, mutta ei kyllä kaikkien lahjoissa tunnu olevan ajatusta yhtään. Mä saan äidiltäni joka vuosi lahjaksi kaiken ilmaiskrääsän millä se ei ite tee mitään. Enkä kyllä minäkään. Sitten saan jonkun shampoopurkin ja deodorantin, vaikka oon sanonu että mullon niin herkkä iho etten voi ihan tavallisii tommosia käyttää... Niinpä on sitten tuolla aika monta shampoo purkkia jo varastossa... :whistle:
Mutta en enää silleen odota mitä sieltä tulee. Ajatus on tärkein :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:

Kukaan järkevä ei todellisuudessa mitään paskavaippoja laittais joulupaperiin ja antais lahjaksi. Eli tosi huono idea sulta.

Kyllä se ajatus on tärkein.Aina ei ehkä vanhemmilla ihmisillä mene ihan kohdalleen noi mitä kenellekkin antaa, mutta ap:n tapauksessa tuoksusydämet esim vauvan vaatekaappiin eli ei lainkaan huono ajatus.

Otitkohan turhan tosissasi viestini? ;)

Mutta niin. Samaa kategoriaa tuo paskavaippa on yksittäisen hedelmän, rikkinäisten vaatteiden ja lapsen ikään sopimattomien lahjojen kanssa. Kertoo vain siitä, että on ollut jotain ylimääräisenä tai ei ole oikeasti muuten vain miettinyt saajan tarpeita. Ajatus (annetaan ees jotaki) ei ole tärkein.

Ei mitään kallista tarvi olla, mutta saajalle sopivaa. Jos ei tiedä mitä saaja tarvitsee tai mistä saaja tykkää, antakoon sitten lahjakortin/rahaa vaikkapa...

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

tässähän se jo tulikin :whistle:

aivan. ;)

Mul ei ois kyllä käyttöä tollasille valokuvakehyksillekään :x

Meillä anoppi kyllä ostelee tavaraa, mutta ei koskaan laita pakettiin. Ajattelin, että kun tyttökin vielä uskoo joulupukkiin, niin ois kiva jos ne lahjat tois joulupukki eikä anoppi antais paketoimatonta lahjaa tytön nähden että tässä joululahja... menee joulupukin usko :(

ei siinä mitään, mut mä saankin joka hiton joulu jonkun kuppasen mummo tyylisen yöpaidan..ja siihen ne sitten jääkin. Miehelle ostaa tietenkin monet hyvät lahjat, onhan se sentään poikansa.
Pitää vaan koittaa aina hymyillä oikein kauniisti että kiitosta vaan, hirveesti mä ilkeen semmosia yöpaitoja pitää päälläni :snotty:

Yhteistyössä