Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Hyvät lahjathan tuo antoi. Ei aikuiset tarvitse lahjoja, eiköhän nuo postikortit olleet vain siksi aikaa kunnes saat lapsen kuvat tilalle.
Nuo tuoksusydämet ovat hyvä lahja, tosin sinun vastuulla on ne ripustella. Kyllä taapero tuoksusta nauttii, kun se tarttuu vaatteisiin. Kyllä vauvoillekin laitetaan röyhelöpukuja yms, vaikka ne itse eivät osaa siitä nauttia.
no meillä on astmaa joten ei mitään tuoksuja meidän kotiin kiitos. ja anoppi tietää sen.
ja luitko mimmosissa kehyksissä ne postikortit oli? siis ei oikeestaan missään kehyksissä ees. vaan lasi ja taustapahvi ja ne metalliklipsit sivuilla.
ja on se kumma kun ei täällä saa tämmösistä asioista napista! mähän nimenomaan sanoin että ME OLLAAN ANOPILLE SANOTTU ETTEI MEILLE MITÄÄN LAHJOJA TARVI OSTAA!
ja ei se anoppi tiedä miltä meidän vaatteet haisee, se on viimeksi nähny tytön ristiäisissä. ei oo paljoa soitellu, ei käyny, ei mitään. ja rahasta ei oo kiinni. hän osaa kutoa, virkata, tehdä vaatteita eli on käsityöihminen. mä olen monta kertaa ihastellu hänen itsensä virkkaamia liinoja, joten tietää kyllä että mä tykkään itse tehdystä erityisen paljon, kun siinä on sitä ajatusta myös mukana kun se on tehty.
tommonen halpakaupasta ostettu krääsä mua vaan vituttaa!
ja niinku yks palstailija sanoi: jokainen päättää sisustusasiat itse!