Voihan tummanruskea sanon minä... *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Värjäsin hiukset ja väri oli tummanruskea. Purkin mukaan siis... vaihtoehtona oli myös mustanruskea, mutta mä siis otin tummanruskean ja vielä kotona tarkastin sävyn... ja nyt oon sitten ihan mustapää :kieh: :D haluaisinpa nähdä minkälainen se mustanruskea on...

Kannattaa katsoa värikarttoja, eikä lukea nimiä, värit tulee keskieuroopasta ja ovat sen kategorian mukaan nimetty, eli meidän tumma on heillä vaalea... Tummanruskea on todellakin lähes musta. Vaaleampaa ilmettä voit kokeilla, raidoilla, syväpuhdistavalla shampoolla, ruokaöljyhoidolla, fairylla tai vaalennuspesulla...

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Riippuu sun omastakin väristä millainen lopputuloksesta tulee. Aineet reagoi eri lailla riippuen hiustyypistä ja omasta väristä.

Jeps, tiedän kyllä. Yleensä on kyllä tullut ihan sellainen kun oon odottanutkin... mutta ihan hyvä tääkin on

Meillä tytöltä kun värjää tolla tummanruskealla tulee täsmälleen tommonen mustaan taittava ja ite kun värjään tasan samalla mulle tulee punaseen vivahtava ruskea...hmm..niin se vaan riippuu omasta väristäkin..

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Värjäsin hiukset ja väri oli tummanruskea. Purkin mukaan siis... vaihtoehtona oli myös mustanruskea, mutta mä siis otin tummanruskean ja vielä kotona tarkastin sävyn... ja nyt oon sitten ihan mustapää :kieh: :D haluaisinpa nähdä minkälainen se mustanruskea on...

Oot varmaan käyttäny samallaista hiusväriä ku mäki joskus vuosi sitten. Tarkistin itekki, että väri on tumman ruskea. Ja p*skat! ihan mustat hiukset ja muutaman päivän päästä tumman ruskeat muuten paitsi, että juuresta mustat :o Ja siis nykyisin kampaamossa värjäytän hiukset, jostain kumman syystä! :whistle:

Ihanat hiukset :) tohon vielä tumma silmämeikki niin AVOT :p sun exää ottaa päähän mitä menetti ;) :p

tossa hyviä esimerkkejä miten meikkaat ;)

4633015.jpg

4633031.jpg

Mulla menee aina kaikki ruskeet värit tosi tummiksi. Ikinä en saa semmosta ihanaa keskiruskeaa suklaista sävyä. Niinpä luovutin omat värjäilyt ja teen ne vaan kampaajalla.

Yhteistyössä