Tämä on sinulle kepsis, sillä lainaaminen on yhä ylivoimaista minulle
Minusta tuossa mitä hajattelet on kyllä päivänselvät syyt siihen miksi rakkaus hiipuisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oot varmaan rakastanu, en oo sitä väittäny. Mutta joku syyhän siihen hiipumiseen on täytynyt olla? Oliko teillä vähän yhteisiä asioita,loppuiko puhuminen vai mikä oli? Jos kaikki on hyvin tässä ja nyt ja kumppanin kanssa on hauskaa ja juttu luistaa niin yks kaksko sitä huomaa joku kaunis aamu että ei tuo Jartsa oikein nyt hetkautakaan?
Etkö ymmärrä mitä haen takaa? Olis pitäny kysyä alunperinkin että millä asioilla olisitte välttäneet rakkauden hiipumisen te jotka olette ns. kasvaneet erillenne?
Tämä on sinulle kepsis, sillä lainaaminen on yhä ylivoimaista minulleMinusta tuossa mitä hajattelet on kyllä päivänselvät syyt siihen miksi rakkaus hiipuisi.
Mutta ei siten ole hiipunut itsekseen.
Olet aivan oikeassa. Joskus voi muuttua itse niin paljon, että esim toisen arvomaailma käy sietämättömäksi. Jos esim omat arvot iän myötä pehmenevät, mutta kumppanin arvot pysyvät kovina tai jopa kovenevat entisestään, keskustelu yhteiskunnallisista asioista voi johtaa lähes joka kerta riitaan. Pahimmassa tapauksessa toisen muuttunutta arvomaailmaa käytetään lyömäaseena: vähätellään ja naureskellaan halveksuvasti. Lopulta niistä lakataan keskustelemasta.Tuossa kannattaa muuten muistaa, että yleensä aina muuttuu myös itse eikä vain se toinen. Kivinen tie elämälle sellainen jos ajatusmaailma pyörii kehää kuinka itse on hyvä ja täydellinen, toinen vaan lössähti ja muuttui tylsäksi --> kiertoon.
aitokin rakkaus hiipuu pikkuhiljaa jos molemmat ei tee sen eteen jatkuvasti töitä
ihan itelleen se ei millään voi kestää