Voiko alkuraskaudessa...apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Voiko ennen plussausta syödä ihan normaalisti esim mätiä, homejuustoa ja graavia kalaa..vai voiko vaikuttaa jo ennen menkkojen poisjääntiä....menossa juhliin jossa tiedän olevan maailman paras kalapöytä mutta huono pääruoka.

Voi syödä - en ole lääketieteen ammattilainen mutta eikös se sikiö tms. ole siinä omassa verenkierrossaan (ruskuaispussi?) ensimmäiset pari kolme viikkoa, eli juuri se aika kun ei vielä edes tiedä olevansa raskaana.

• Tykkää
Reactions: Viblsp- ja soja
Olin rv21 kun söin kylmäsavulohta. Monet mun tuttavat sanoo, että noita rajoituksia ei ollu sillon, kun he oli raskaana (mun äiti, isoäiti yms.) Ymmärrän kyllä, et rajoitukset ei varmaan oo perusteettomia, mutta kyllä mä ainakin joskus pienen määrän syön esim. mätiä kylmäsavulohta raskausaikana. Kaikki on muutenki niin rajoitettua, ei alkoholia, ei tupakkaa, sitä ja tätä vaan vähän ja jotain ei ollenkaan...

Mitäs vispilälle kuuluu? En ole vuosiin tainnut nähdä. Viimeksi odotit toistamiseen uudelle miehelle. Saitteko tällä kertaa nyytin syliin? Entä uusiperhearki muuten, yhtä ihanaa? Jännnää miten jää miettimään mitä jollekin täysin tuntemattomalle henkilölle kuuluu :)

Yhteistyössä