Voiko ansiosidonnaisella työskennellä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedä en
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiedä en

Vieras
En katso Googlesta vaan kysyn täältä. :)

Eli jos olen työttömänä ansiosidonnaisella ja soitellaan silloin tällöin keikalle - voinko työskennellä, kuinka paljon? Jos pysyvää työtä ei ole tarjolla.
 
Jos tienaa keikasta vaikka 200 e, niin se vähentää päivärahaa 100 e. Tai jotain siihen suuntaan. Soviteltua päivärahaa siis.

Ja totta kai ansiosidonnaisella saa työskennellä. Sen takiahan siihen lomakkeeseen voi täytellä eri päivien kohdille, onko ollut työtön vai työssä + työtunnit.
 

Yhteistyössä