T
tiedä en
Vieras
En katso Googlesta vaan kysyn täältä. 
Eli jos olen työttömänä ansiosidonnaisella ja soitellaan silloin tällöin keikalle - voinko työskennellä, kuinka paljon? Jos pysyvää työtä ei ole tarjolla.
Eli jos olen työttömänä ansiosidonnaisella ja soitellaan silloin tällöin keikalle - voinko työskennellä, kuinka paljon? Jos pysyvää työtä ei ole tarjolla.