Voiko kylpylässä jossa ei ole ennen ollut eka-tokaluokkalainen tulla vielä "väärälle" puolelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun täälläkin usein ollut keskustelua minkäikäinen voi vielä tulla vanhemman kanssa eri sukupuolta olevien puolelle uimahallissa ja usein sanotaan että kouluikäinen ei voi enää tulla.
Mutta entä kun kyseessä iso kylpylä ruuhkaiseen hiihtoloma-aikaan ja lapsi ei tuolla kylpylässä ole koskaan ennen ollut.
Voiko tuossa tilanteessa eka-tokalauokkalainen tulla vielä "väärälle" puolelle?
On kuitenkin vähän eri tilanne kuin tutussa pienessä kotipaikkakunnan uimahallissa.

Voi ei... lapsihan tuo eka-tokaluokkalainen vielä on! Minä kyllä ottaisin mukaan "väärälle puolelle", sanoisivatpa muut sitten mitä tahansa.

Hitsit, kun mua ärsyttää tämä lasten "seksualisoiminen"...

No, munkaan mielestä ei oikein voi. Toisaalta en tekisi oman lapsen oloa turhan vaikeaksi, vaan hätätilanteessa ottaisin 'väärälle' puolelle ja yrittäisin hoitaa pukuhuonekäynnin ja suihkut sun muut mahdollisimman nopeasti. Monissa kylpylöissähän on unisex pukukopit ja turkkilaiset saunat. Vain 'väärän' suihkutilan läpi joutuu kävelemään.

Munkaan mielestä ei. ...siis kun ajattelisin, että oisin itsekin siellä, niin ei tuntuis kivalle. Eikä varsinkaan tunnu niistä samanikäisistä tytöistä, joita siellä voi silloin hyvinkin olla. :xmas:

Eikö isä voi viedä toiselle puolelle tms.? :)

Mikä siinä nyt on niin kamalaa, jos eka- tokaluokkainen on "väärällä" puolella? Ketä se haittaa, jos ei tätä perhettä itseään, jonka lapsi siellä "väärällä" puolella... Ei minua ainakaan asia häiritse.

Alkuperäinen kirjoittaja Miksi ei!:
Mikä siinä nyt on niin kamalaa, jos eka- tokaluokkainen on "väärällä" puolella? Ketä se haittaa, jos ei tätä perhettä itseään, jonka lapsi siellä "väärällä" puolella... Ei minua ainakaan asia häiritse.

Ajattelisin, että varsinkin niitä sen ikäisiä tyttöjä, joita siellä hyvinkin voi myös olla. :xmas:

Mut suoraan sanottuna en mä itsekään tykkäis. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miksi ei!:

Mutta minuapa häiritsee.
Kuten myös niitä samanikäisiä tyttöjä, ihan varmasti !

Mun mielestä täytyy luottaa vanhemman omaan harkintaan. Uskotko, että lapsi pärjäisi "oikealla" puolella yksinään? Jos, niin sitten sinne. Jos epäilyttää, niin sitten "väärälle" puolelle. Tärkeämpää se on, että lapsi on turvassa kuin se, saako joku ulkopuolinen ihminen trauman, jos vieras ekaluokkalainen näkee tämän kelteisillään.

Miksihän monet vastaajat tässä ketjussa puhuvat ikäänkuin ap. olisi kysynyt voiko poika tulla naisten puolelle, yhtä laillahan voi kyse olla siitä että on tyttö isänsä kanssa kylpylässä ilman äitiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Mun mielestä täytyy luottaa vanhemman omaan harkintaan. Uskotko, että lapsi pärjäisi "oikealla" puolella yksinään? Jos, niin sitten sinne. Jos epäilyttää, niin sitten "väärälle" puolelle. Tärkeämpää se on, että lapsi on turvassa kuin se, saako joku ulkopuolinen ihminen trauman, jos vieras ekaluokkalainen näkee tämän kelteisillään.

Tämä teksti on täyttä asiaa. :)

No, 7-8 -vuotiaita alkaa itseään yleensä häiritä. Poikia ei ehkä ihan niin paljoa, tyttöjä todella herkästi. Muuten, ajatelkaapa juttu toisin päin. Minkäikäinen tyttö saa mennä isänsä kanssa miesten puolelle? Meillä tuttavaperheen mies käy säännöllisesti lastensa kanssa uimahallissa ja tytön ollessa 6- vuotias hän siirtyi käymään yksin naisten puolella.

Yhteistyössä