Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Miksi ei!:Mikä siinä nyt on niin kamalaa, jos eka- tokaluokkainen on "väärällä" puolella? Ketä se haittaa, jos ei tätä perhettä itseään, jonka lapsi siellä "väärällä" puolella... Ei minua ainakaan asia häiritse.
Ajattelisin, että varsinkin niitä sen ikäisiä tyttöjä, joita siellä hyvinkin voi myös olla. :xmas:
Mut suoraan sanottuna en mä itsekään tykkäis. =)
Siis tarkoitatko tolla viimeisellä kommentilla että sua häiritsee jos seitsemän-kahdeksan vuotias vieras LAPSI näkee sut alasti..vai mitä?
Itse asiassa tarkoitan. En tarkoita mitenkäänpäin seksuaalisessa mielessä, mutta ei. Se vaan ei olisi musta mukava tilanne. Eri asia, jos lapsi on tyttö (viitaten tuohon korostettuun lapsi sanaan). ...katso me ihmiset ollaan vaan erilaisia.
Ja varsinkaan ajatus ei ole musta hyvä, kun ajattelen tilannetta niin kuin se oikeasti tapahtuisi:
mun seurana mitä todennäköisemmin ois just tuon ikäinen tyttölapsi. Tiedän, et se tyttö, jonka kanssa mä siellä oisin, ei ainakaan välittäisi siitä, et tuon ikäinen poika siellä myös olisi, kun ujostelee muutenkin.