T
Tunnekuollutko
Vieras
Apua..olen syönyt perjantaista asti cipralexia, sillä minimi annoksella.(5mg) Ja masennukseen määrättiin. Haittavaikutuksina olen huomannut päänsäryn, pahoinvoinnin, ja jotenkin "höntti" olo..sellainen uupunut. Ja sit olen huomannut, että olen tunteeton tällä hetkellä. Mies jos halaa, niin tekisi mieli vain työntää hänet pois ja sanoa että joojoo, ei nyt. En kestä mitään hempeilyä tällä hetkellä. Nuorin lapseni, puolitoistavuotias, ei myöskään herätä mussa mitään tunteita. eilen illalla kun se leikki tuossa lattialla yksin, ja mies sanoi että onpa toinen herttaisen näköinen, niin mun piti "näytellen" sanoa että niin on. Mutta en siis tuntenut yhtään mitään, en mitään!Tai jos lapsi satuttaa itsensä ja lohdutan, niin teen sen täysin konemaisesti. Pikemminkin mua ärsyttää, että mitä se nyt taas vikisee. tietenkään en kohdista lapseen näitä ärtymyksen tunteita. Hoidan lapsen normaalisti, mutta tuntuu että mikään puuhailu..Esim. kylvetys, laulut ja leikit..Ei nyt innosta mua yhtään, eikä tunnu miltään.
Olen aivain kauhuissani,että tällainenko musta nyt sit tulee...ettei oman lapsen läheisyys tunnu enää hyvältä????
Masennuksen oireita mulla oli itkuisuus, ahdistus, unettomuus ja kaikenmaailman pelot.Mutta tunteita sentään oli.
Onko kukaan kokenut lääkkeistä vastaavaa vaikutusta?!
Olen aivain kauhuissani,että tällainenko musta nyt sit tulee...ettei oman lapsen läheisyys tunnu enää hyvältä????
Masennuksen oireita mulla oli itkuisuus, ahdistus, unettomuus ja kaikenmaailman pelot.Mutta tunteita sentään oli.
Onko kukaan kokenut lääkkeistä vastaavaa vaikutusta?!