Voiko miehen ex tehdä näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hitsit, kahen ekan sivun jälkeen vaikuttaa niin lupaavalta viihdykkeeltä että täytyy merkata tää, ja lukea aina kun vaan on aikaa
:laugh: :laugh:

ja nyt lukemani perusteella en oo huomannu miehen exässä yhtään mitään vikaa!!! Tässä apeessä sen sijaan...
mutta jahka tässä loppuun asti kerkii..

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Harmi, kun et tullut aiemmin paikalle. Tämä oli illan merkillisin ketju. :)
Jouduin menemään illaksi töihin. Aina missaa jotain hauskaa, kun joutuu toimistolle raahautumaan :kieh:

Pitäisi olla semmoinen mitäs nyt-hälytysjärjestelmä, viestiä vaan puhelimeen, että nyt äkkiä palstalle :D

Tehdäänkö sellainen päivystysrinki?

Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
mä oon ihan innoissani tästä :D en malta mennä nukkumaan!

Olisiko sinusta kiva, jos provoajat kertoisivat jossain vaiheessa, että mistä on kyse, vai saako se jäädä hämärän peittoon? (noin yleisellä tasolla ajateltuna ) Minusta he voisivat kyllä mainita sitten, että no joo, tää oli tämmöinen juttu vaan :D

juu kyllä sais kertoa! ois sitten hauska nauraa näille kommenteille, juu omillekin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja eikä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja uusperheellinen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää on varmaan provo, mutta vastaan silti. Miehen exän toimissa ei ole mitään vikaa. Mutta sinussa on ja paljon.

iso peesi.

Peesaan myös.

Me too..

samma här...

ihan käsittämätön ajatusmaailma tällä ap:llä... jos tämä ei siis provo ollu :o

Alkuperäinen kirjoittaja Jokunen:
Seuraava ketju Tarjaltakin taitaneen olla että mies tahtoo erota, kun joutuu menee toiseen duuniin illoiksi jotta saa Tarjan ja lapset elätettyä kun exä ei enää elätä. :D

ja maksettua sen nyksän edellisestä liitosta olevalle kohta täys-ikäselle tyttärelle ostetun kämpän :xmas:

Lähtökohtaisesti minä pidän kaikkia juttuja tosina, kunnes provoksi todistetaan. Voihan sitä kommentoida asioita asioina. Kyllähän totuuden nimissä monessa jutussa provon tunnistaa, mutta toisaalta - tämä maa kantaa päällään niin omituisia taaplaajia, että tääkin Tarja menee sekopäisyydessä vielä ihan noviisiosastoon. Niin että mistäs sitä ikinä tietää.

Tämmöisiä Tarjoja oikeasti on olemassa. Ikävä kyllä. Säälittäviä pummeja. Ja tuommoisia Tarjan miehiäkin. Täysiä nollia miehenä ja isänä. Vielä suurempi sääli.

Tarja ystäväinen, jos vielä luet tätä, sanottakoon tässä nyt ihan elämänohjeena, että jos kerran pummina elää, niin pitäis aina muistaa että voi tulla hetki, kun se nyhdettävä potkaiseekin sen siivestävän loiseliön veks. Niinkuin se sun miehes eksä. Sillä on varmaan ollut hupaisaa seurata sua (ja miestäsi) ja sitten sen mitta tuli täyteen. Onneksi sillä on siihen varaa. Mitäköhän se kertoo sinusta tuttavilleen? Oletko miettinyt?

Ohhoh :'( :laugh: :o |O
Siis mitä?? Suunnitelmat menee uusiks, ette pärjää rahallisesti jne jne... No olettehan te herranjestas pärjänneet jo ennen kuin tämä tyttö teille muutti! Ja maksoitte vielä 200e elatusta lapsen äidille!
Mieti kun oma miehes sanois nyt, että tyttös ei saa asua teillä, ellei ex miehesi maksa elämisestä 500e/kk joka on jo huomattavasti vähemmän, mitä miehesi ex maksoi teille tytöstä.

nojoo, kyllähän se 700e on iso summa, jos yhtäkkiä lähtee pois, mutta sitten ei ole yhtä nuorta aikuista teillä kuluttamassa ruokaa, sähköä, vettä jne. Kyllä sekin jo aika paljon vaikuttaa kuukaudessa! JA sittenhän tilanne on aivan sama mitä se oli ennen tytön teille muuttamista.

Joo, olen puulla päähän lyöty :headwall:

Pitkä ketju! Paiskaskaa joku sellanen "pähkinänkuoressa" ton alotuksen lisäks. Vaikuttaa mielenkiintoiselta! ja aloituksen perusteella ap vois oikeesti miettiä peilin kanssa että kummassa on vikaa,,,

Miehen tyttö ( 4,5 v ) tulossa tänään meille yön yli <3
Paljonkohan laittaisi äidilleen laskun menemään?
Ohjelmassa tänään siis haku, ruoka, minun tytön joulujuhla, leikkiä, iltapala, sauna, satu ja unet.
;)

Ehkäpä ap sun miehen exä osti sen asunnon, koska tyttö ei viihdy teillä?!? Eikä ilmoitellut aikeistaan koska ei halunnut että tilanne käy tytölle vielä tukalammaksi kuin nyt?

Kyllä mäkin mieluummin maksaisin 700 asuntolainaa tytölleni kuin kustantaisin sillä exän ja sen nykyisen hoitovapaata. Sillä tytön äidillä on elatusvelvollisuus tyttärensä suhteen, ei teidän.

viihdyttävää todella. mutta jos tämä on totta, ja oletettavasti tytär saa jossain vaiheessa tietää isänsä nykyisen rahastaneen lapsella, niin ei varmaan kunnian kukko laula?

Alkuperäinen kirjoittaja Paljonkohan pyytäis...:
Miehen tyttö ( 4,5 v ) tulossa tänään meille yön yli <3
Paljonkohan laittaisi äidilleen laskun menemään?
Ohjelmassa tänään siis haku, ruoka, minun tytön joulujuhla, leikkiä, iltapala, sauna, satu ja unet.
;)

Paikkakunnasta riippuen voisit ottaa jonku 1000-1200e kuussa. Tuosta sitten päiväliksa 30-40e/pvä! Täytyyhän nyt huomioida, että 4.5vuotiaasta on jopa vahtimista, joten täytyyhän sun nyt siitä korvaus saada. Ihme jos ei suostu, onhan sen tytön parempi teillä olla kuin taivasalla, kun isäänsä tapaa.

en ees ymmärrä, miksi miehen ex on maksanut 700e/kk siitä et alaikäinen tyttö asuu oman isänsä luona...? Ois jättänyt eltusmaksut vastaanottamatta ni ei ois tarvinnu koko aikana maksaa teille penniäkään!

Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Voi haloo! Olishan sen sun miehen exä voinut vaikka kuolla. Silloin alaikäiset lapset usein muuttaa eloon jääneen vanhemman luokse.
Tytön äidillä on kotipaikkakunnalla sisaruksia, joiden luona tyttö olisi voinut asua. Nyt hän muutti Helsinkiin, koska halusi opiskella täällä.

Ihan PAKKO ottaa osaa tähän soppaan!

Tarja-kulta ei teillä olisi tytön äidin kuollessa ollut VARAA olla ottamatta tyttöä luoksenne. Nämä äidin sisaruksethan olisivat olleet oikeutettuja tai oikeastaan (minun mielestäni) velvoitettuja laskuttamaan TEILTÄ 700 euroa + muut juoksevat menot kuukaudessa. Sen verranhan teinitytön kasvattaminen ja vahtiminen maksaa! Eikö?!?

Siis uskomaton mielikuvitus sulla, koska provohan tämä on! Kato millasen ihmismassan oot saanut liikkeelle. Nostan hattua, tai sitten tätä se kotiäitinä tylsistyminen teettää:)

Saimpas luettua mut höh, tää loppu jotekii tylsästi lässähtäen :( ootin ehkä jotain kerta räväsyä vielä! Loppu huipentumaa!!

Kylläpä tuli naurettua ainakii viikon eestä!!

Voi luoja mikä (tarja )... ei voi sanoa kun ekaks se sensuroitas ja sit miut viskattas pihalle pahasta kielenkäytöstä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:
Miehen ex olisi voinut kertoa meille suunnitelmistaan jo viime kesänä. Kuukauden varoitusajalla en saa mistään töitä enkä luultavasti lapsillekaan hoitopaikkaa. Minua ei harmita tytön muutto vaan se, että miehen ex teki kaiken selkämme takana.

Kosto on suloinen!!!!Teki tämän siksi ,koska te tai oikeastaan sinä ryöväsit tytölle tarkoitetut rahat!!!!
Tyttö perii joskus varakkaan äitinsä ja sinä et ole perimässä häntä.Eikä ole kauheaa!!!????

Mä veikkaan, että tyttö ei viihtynyt äitipuolensa kanssa, mitä ei vamaan kukaan ihmettele, joten tytön äiti sitten fiksuna naisena hoiti ongelman pois.

Mä en hyväksy "Tarja"n kaltaista rahastusmentaliteettia lastenhankinnassa, vaikkakin olen usein myöntänyt, etten aiemmin olisi osannut kuvitellakaan, miten suuri taloudellinen apu meille oli kotihoidon tuesta ym. - Yhteenhän me lapsilukumme päätimmekin, mikä on todella loistava ratkaisu. Kyllähän tässä niin on sitten käynyt, että tuo ainokaisemme istuu melko vankan omaisuuden ainoana perijänä ja tämän saavuttaminen, varsinkin kun tietää, että läksimme nollatilanteesta, on minusta kiitettävästi toimittu.