H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jessica:voi jos se on homo.
Alkuperäinen kirjoittaja Tikitin:Ei voi, jossain vaiheessa mies rupeaa kuvittelemaan muuta kuin ystävyyttä ja sitten välit menee poikki. Mulla käynyt niin kolmen kanssa, tosi veemäistä.
Tuokin on kyllä totta... Joskus siinä käy niin, että mies ihastuukin naiseen ja varattuna siinä ei auta kuin välit pistää poikki. Tai ainakin suhtautuminen siihen mieheen muuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja Tikitin:Ei voi, jossain vaiheessa mies rupeaa kuvittelemaan muuta kuin ystävyyttä ja sitten välit menee poikki. Mulla käynyt niin kolmen kanssa, tosi veemäistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tikitin:Ei voi, jossain vaiheessa mies rupeaa kuvittelemaan muuta kuin ystävyyttä ja sitten välit menee poikki. Mulla käynyt niin kolmen kanssa, tosi veemäistä.
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Tottakai voi! Mulla on ollut useampikin. Ihan samanlaisia kuin naispuoliset ystävät. =)
Mutta ei enää, kun eihän se miehelleni sovi.