voiko muka oikeasti tulla paksuks...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plöps,paniikis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23011411]Ootko ollu kipeenä tai syöny jotain lääkekuuria tms.? Moni asia voi viivästyttää menkkoja.[/QUOTE]

en ole.. tai no pikku flunssa oli pari viikkoa sitte.. yleensä mulla on niin että jos sairastun tai syön esim antibioottikuurin menkat saattaa tulla oletettua aikaisemmin... mut voishan se toisin päinkin mennä....

No, eipä sitä vielä tarvii hätäillä, aika moni raskaus menee kesken itsestäänkin. Toivottavasti et ole kovin pahoinvoiva? Kyllä ne asiat siitä aina lutviutuu, lähes kaikki naiset pystyvät huolehtimaan lapsestaan =)

[QUOTE="vieras";23029485]No, eipä sitä vielä tarvii hätäillä, aika moni raskaus menee kesken itsestäänkin. Toivottavasti et ole kovin pahoinvoiva? Kyllä ne asiat siitä aina lutviutuu, lähes kaikki naiset pystyvät huolehtimaan lapsestaan =)[/QUOTE]

no herran jestas sentään... vaikka tämä ei ole sunniteltu raskaus ja tuntuu aivan kauhealta asialta juuri nyt en vois toivoa sellaista asiaa että raskaus menisi kesken. Mietin vain miten jaksan kolmen lapsen kanssa olen jo kovilla näitten kahden kanssa.

Voi. Tosin minä käytin kumia 10 vuotta ilman yhtäkään vahinkoa (aktiivinen seksielämä koko ajan). Jätettiin kumi pois ja olin kahden kuukauden jälkeen raskaana.

[QUOTE="vieras";23029551]Voi. Tosin minä käytin kumia 10 vuotta ilman yhtäkään vahinkoa (aktiivinen seksielämä koko ajan). Jätettiin kumi pois ja olin kahden kuukauden jälkeen raskaana.[/QUOTE]

niin meilläkin ollut kondomi ehkäisynä viimeiset 8-vuotta eikä ole vahinkoja sattunut. Mutta nyt sitten se tapahtui...

Yhteistyössä