Voiko noin pahat vieroitusoireet olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja lisään vielä, kun on vielä aika. Jos mä olisin alkoholisti niin varma en olisi saanut niin paljon aikaiseksi mitä mä olen saanut. Mulla on kaikki tarvitseva, olen perustanut jo monta lajia ja perustamassa olen ja jatkuvasti mietin tuleva. Mulla lapset aina hyvin pukeutuneena ja heillä on kaikki mitä he haluavat, meillä on aina terveellinen hyvää ruokaa, paljon luomua. Lapset aina pääse kaikkiin tapahtumiin mitä vaan tapahtu lasten varteen, mulla aina siitä rahaa löytyy ostaa lippuja ja aika käydä heijän kanssa. Kuka alkis siitä olisi ajatellut?

En mä ota kantaa siihen, oletko sinä alkoholisti, koska en tiedä sun alkoholinkäyttöäsi.

Mutta eivät kaikki alkoholistit ole sellaisia että näkyy kilometrien päähän, että viinan kanssa on ongelmia. Taannoin tuli muuten hyvä ohjelma, jossa kolme hyvin menestyvää, pärjäävää, kaunista, huoliteltua naista kertoi omasta alkoholismistaan. Ei se alkoholismikaan ole sitä, että joko et ole alkoholisti tai olet täysin rappiodeeku.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;22135337:
En mä ota kantaa siihen, oletko sinä alkoholisti, koska en tiedä sun alkoholinkäyttöäsi.

Mutta eivät kaikki alkoholistit ole sellaisia että näkyy kilometrien päähän, että viinan kanssa on ongelmia. Taannoin tuli muuten hyvä ohjelma, jossa kolme hyvin menestyvää, pärjäävää, kaunista, huoliteltua naista kertoi omasta alkoholismistaan. Ei se alkoholismikaan ole sitä, että joko et ole alkoholisti tai olet täysin rappiodeeku.

Mä olen ihan norm käyttäjä sanotaan niin, koska mulla ei vaan siitä ongelmia ole, mä en siitä halua jos mulle ei muistutetaan siitä tai kutsutaan bilettä tai sitten on siellä vielä yks syy joka en enää jaksa sanoa

[QUOTE="vieras";22136184]Ketipinor - tuoteselosteessakin lukee ei saa käyttää alkoholia lääkkeen käytön aikana![/QUOTE]

:laugh: mä jooko kuolen tänään tai sitten vaan ei kaikki jaksa lukea, mä en syö lääkkeet alkoholin kanssa, enkä juonnut kun siitä käyttänyt nukahtamiseen

MISSÄ mä edes kirjoitin että käytin sen alkon kanssa, toi teijän pakkomieli on aika sairas jo

Siis kirjoitit että joka viikonloppu olet tässä kuussa juonut ja 2 viikkoa olet syönyt ketipinoria? Olet siis juonut hoidon aikana? Ketipinor hoidon aikana alkoholin käyttöä on syytä välttää. Tarkoitus oli vain ystävällisesti varoittaa ja suosittelen lukemaan lääkkeiden pakkausselosteet.

Sellanen kommentti, että... Mun mielestä ei ole ihan normaalia, että odottaessa tutkimuksista diagnoosia, tarvitsee rauhoittavia ja nukahtamislääkkeitä. Eikö se ole vakava merkki arjen sietokyvyn puutteesta? Ihan oikeesti, kuinka moni kyhmyn rinnastaan löytänyt syö koepalan tuloksia odotellessa rauhoittavia, ei varmaan kovin moni!
Onhan sulla pahoja elämänhallinnan ongelmia, päätellen siitä mitä tänne kirjoitat, ja kauhean kiivaasti koitat kieltää kaikki ongelmasi!

Juu otin 2päivää 5,5 ja 4,5. Koska olo oli ihan super stressaava, nyt pikkusen parempi kun soitin lääkärille, se sanoi ei saa noin seinään vaan lopeta sanoi että otan yks, niin otin ennen töitä

Yhteistyössä