Voiko olla keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mertsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mertsu"

Vieras
Olen viikolla 9 tällä hetkellä ja pelkään että olen saanut keskenmenon. Olen koko raskauden ajan "kärsinyt" pahoinvoinnista,päänsärystä ja maha on tuntunut turvonneelta ja pömpöttävältä. Eilen illalla oireita ei tuntunut oikein olevan ja tänään ei ole ollut mitään oireita ja jotenkin ollut sellainen tunne ettei kaikki ole ok..mitää veristä vuotoa ei ole ollut ym. mutta mitä oon ymmärtäny niin ei kaikille välttämättä edes tule oireita keskenmenossa. Raskaustestin tein piruuttani ja se näytti plussaa mutta toinen viiva oli todella himmeä. Alkuraskaudessa testeissä tuli molemmat viivat yhtä tummina. Olisikohan keskenmeno?? Pelottaa..:(

Raskauspahoinvointi menee ohi... mullakin oli alussa vähän mut sitten ei enää ollenkaan. Ootko juonut just paljon nestettä? Jos pissasi oli laimeaa ja siks ei ollu yhtä paljon hormonia ku aiemmin.....?!

Juu kyl tossa tuli aika paljon vettä juotua vähän aikaa sitten,melkein litra. Onko sillä tosiaan vaikutusta?

[QUOTE="Joops";24793428]Raskauspahoinvointi menee ohi... mullakin oli alussa vähän mut sitten ei enää ollenkaan. Ootko juonut just paljon nestettä? Jos pissasi oli laimeaa ja siks ei ollu yhtä paljon hormonia ku aiemmin.....?![/QUOTE]

Niin mä oon ymmärtänyt että jos pissa on laimeaa/haaleaa ni silloin siinä ei välttämättä ole tarpeeksi raskaushormonia testin tekemiseen. Ainkain silloin ihan alussa kun tekee ekan testin. Mietin että voisko olla sama homma myös nyt....

toivotaa tosiaan että asia olis niin...huomenna vaan soittamaa neuvolaan.

[QUOTE="Joops";24793480]Niin mä oon ymmärtänyt että jos pissa on laimeaa/haaleaa ni silloin siinä ei välttämättä ole tarpeeksi raskaushormonia testin tekemiseen. Ainkain silloin ihan alussa kun tekee ekan testin. Mietin että voisko olla sama homma myös nyt....[/QUOTE]

Mulla kävi vastaava tilanne viikolla 8 + jotain. Pahoinvointia oli ollut heti alkupäivistä lähtien koko ajan, mutta sitten yhtäkkiä ei pariin päivään mitään. Tietysti siitä huolestuneena varasin ajan ultraan yksityiseltä (neuvolassa eivät pystyneet tekemään muuta kuin käskivät vain odotella NT-ultraa). Ultrassa kaikki oli kunnossa ja seuraavana päivänä pahoinvointi jo taas jatkuikin :)

Itselläni oli vastaava tilanne 10+ viikoilla jokunen vuosi sitten. Varasin ajan ultraa, ja kyseessä oli keskeytynyt keskenmeno. Lääkkeillä saatiin sitten raskaus "saatettua loppuun"...

Toivottavasti sinulla on kyse jostain muusta.

Uusimmat

Yhteistyössä