Voiko olla työnhakijana jos tekee osa-aikatyötä,ja mikä on se tuntimäärä,joka ei saa ylittyä,että pysyy osa-aikaisena?

Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Tarkotin,että onko mahd.saada työmarkkinatukea osa-aikaisena..Oon joskus kuullut,että osittaista päivärahaa voi saada..

Kyllä saa, tai minä olin kyllä liiton rahoilla eli tein osa-aikaista ja loput liitosta. Voit sen laskea niin että sulle jää palkasta puolet ja liitonraha päälle. Ja jos teki liikaa tunteja ei saanut liiton rahaa, se taas riippuu aivan sen rahan suuruudesta paljonko voi tehdä että on kannattavinta.

30 viikkotuntiin tyssää sovitellun päivärahan saanti,sanoivat liitossa.

Itsekin sain muutettua sopimuksen 28 tuntiin, joten painuin työsopimuksen kanssa työkkärin, ilmoitin että aloitan työt 11.8.2008 ja ilmoitan itseni nyt työttömäksi :D

Nyt sitten ensimmäisen tilinauhan saavuttua laput liittoon ja odottelemaan päivärahoja

Apua! Minä olen aloittamassa näillä näkymin syyskuussa osa-aikalisän sijaisuuden, niin että olen 2vkoa töissä ja 2vkoa kotona. Kai saan liitosta soviteltua päivärahaa,olen ainakin olettanut näin...Tei osa-aikalisän sijaisuutta reilut 3v. sitten niin että olin kuukauden töissä ja kuukauden kotona,silloin ainakin sain liitosta soviteltua päivärahaa. Pitääkö viikko tuntien olla alle 30h vkossa silloin jos on koko kuukauden osa-aikaisena ja jatkuvasti?

Yhteistyössä