voiko ovis olla vaikka ovistikut ei näytä plussaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanka86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sanka86

Jäsen
29.06.2009
54
0
6
niin eli kokemuksia,voiko/onko teillä ollut ovis (tuntemukset/raskautunut) vaikka ovista ei ole ovistikujen mukaan ollut?olen kokeillut pariakin erimerkkistä ovisliuskatestiä ja ne näyttää vaan haaleita viivoja,toki näis haaleis on sävyeroja mut kunnon plussaa ei ole tullut..mulla ei ole koskaan ollut mitään erikoisempia ovis tuntemuksia joten niistä en sitten tiedä arvioida et koska se ovis olis.kierto kuitenkin suht.säännöllinen tähän asti,32 päivää.eli oviksen pitäis olla siis kp 18..mut mut..hjelp! :o

Mulla ei liuskatesti ole koskaan näyttänyt tasavahvoja viivoja. Viiva on kuitenkin voimistunut selkeästi ja sitten tullut haaleaksi eli ovis on silti tapahtunut. Puikkotestit on sen sijaan näyttäneet vahvaa plussaa samaan aikaan.

Mun kierto on kanssa 32 päivää ja ovistesti on säännöllisesti ollut plussalla kp 15 (eli tästä 2vrk sisään irtoaa munis). Tuo kp 18 ei välttämättä siis sulla pidä paikkaansa.

Paras oli jossain kierrossa tikuttaa vaikka koko kierto, jos ei ole kierrostaan ihan varma, sitäpaitsi vaikka olisi säännöllinen kierto, ovispäivä voi vähän vaihdellakin.

Ovis voi olla vaikka testi ei näyttäsi positiivista. Joillain LH-huippu voi näkyä vain muutaman tunnin, joten jos ei sillon satu tikuttamaan, voi jäädä huomaamatta koko huippu. Tämän takia voisi olla hyväksi tikuttaa vaikka 2krt päivässä, aamupäivällä ja iltapäivällä/illalla.

Mulla niinpäin, että olen kolmea eri merkkiä kokeillut ja kahdella saanut selviä plussia (kotitestien liuskat ja Prisman FindOut liuskat) ja yhdellä merkillä lähes plussaksi tulkittavat (mammaksi) mutta gynen mukaan en ovuloi silti läheskään aina. Mulla on hormonia ja ovikselle oisi edellytykset mutta munis ei irtoa. Tällaisissa kierroissa olen saanut plussia kierron eri vaiheissa, mikä herätti epäilyjä. Yleensä myös ovislimapäivä on ollut useita.

Ovistikkuun en itse täysin luota, mutta suuntaa antavana sitä voi hyvinkin pitää.

Itsellä samaa ongelmaa, että en saa kyllä tikkuihin (pipetti testi) ovista bongattua. Olen nyt hommannut ensi kiertoon digitalisen testin. Epäilen kyllä itse tuota, että se on niin pieni hetki jolloin huippu näkyisi, että ei ole osunut kohdalle. Kierto ollut pillereiden jätön jälkeen kuitenkin koko ajan säännöllinen 30-33 päivää, nyt viimeiset kierrot 30pv. Mikä viittaisi siihen, että voisi olla kuitenkin kaikki ok. Mutta koskaanhan ei voi tietää, enkä ole käynyt verikokeissa tms. Pitää nyt yritellä luomuna vielä jokunen kierto :saint:

Yhteistyössä