voiko pahoinvointia esiintyä jo kahden viikon jälkeen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paniikki

Vieras
Eli onko mahdollista, että pahoinvointia voi esiintyä jo kahden viikon jälkeen mahdollisesta hedelmöittymisestä????
Vaikka oli kyllä keskeytetty yhdyntä kaksi viikkoa sitten... Nyt on vaan niin huono olo ja kuukautisetkin myöhässä, vaikka minulla kyllä on aika epäsäännölliset kuukautiset muutenkin. Mietinpähän tässä vaan... Voihan tää olla ihan jotain oksennustaudin alkuakin, mutta ainakaan vielä ei ole oksennusta tullut mutta eilisestä lähtien vaan tosi huono olo ja kokoajan tuntuu, että kohta lentää.

Kiitos vastauksista. Mulla on siis viimeks ollu kuukautiset 4-5 viikkoa sitten... eli jos nyt ois niin, että olisin raskaana niin olisin viikolla 5?? Mutta tiedän tarkkaan millon mahd. hedelmöittyminen on tapahtunut ja siitä on 2 viikkoa...
Ja paniikista en oo kyllä ikinä saanut fyysisiä oireita... vielä ainakaan. Toivotaan, että johtuisi siitä. Ja sitäkin ihmettelen kun olen aikaisemminki vuosia, vuosia harjoittanut seksiä keskytetyllä yhdynnällä niin ikinä en ole raskaaksi tullut. Tiedän, tiedän, että on tyhmää pitää sitä varmana "ehkäisynä" mutta tosiaan 10 v olen sitä tehnyt pitkäaiakisten kumppanieni kanssa...

Kyllä mulla alkoi huonovointisuus jo pari päivää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Siitä tiesinkin aavistella, että pieni olisi matkassa. Oksentelu alkoi heti pian testin tekemisen jälkeen.

Yhteistyössä