K
kokemuksia samasta?
Vieras
Miehen kanssa menemme siis terapiaan ja en tiedä mitä siellä pystyy kertomaan. En oikein osaa luottaa heihin, koska joskus lapsena olen käynyt ja he "pettivät" minut.
Sellaisesta olis kysymys kun...tuota, mieheni vähän aikaa sitten uhkasi lyödä minua mutta ei lyönyt, ja nyt mietin uskaltaako tätä kertoa sielä? Koska meillä on pieni lapsi niin kuvittelen heti että joo nyt me joudutaan johonki tarkkailuun
ja lapsi ei ikinä ole nähnyt eikä kuullut, koska yleensä nukkunut kun ollaan miehen kans riidelty. Mutta ajatelkaa,minun oma rakas mies, uhkasi minua väkivallalla
En ikinä olisi uskonut.... Pelkäänkin miestäni nykyään kun hän sanoi noin, ikinä ei voisi lyödä, hän sanoo ja pyyteli anteeksi. Ja kyllä, olen kirjoittanut tai kysynyt tätä ennenkin, mutta nyt se päivä lähenee enkä tiedä vielä!
huoh...
Sellaisesta olis kysymys kun...tuota, mieheni vähän aikaa sitten uhkasi lyödä minua mutta ei lyönyt, ja nyt mietin uskaltaako tätä kertoa sielä? Koska meillä on pieni lapsi niin kuvittelen heti että joo nyt me joudutaan johonki tarkkailuun