Voiko pariterapeuttiin luottaa tässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia samasta?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia samasta?

Vieras
Miehen kanssa menemme siis terapiaan ja en tiedä mitä siellä pystyy kertomaan. En oikein osaa luottaa heihin, koska joskus lapsena olen käynyt ja he "pettivät" minut.
Sellaisesta olis kysymys kun...tuota, mieheni vähän aikaa sitten uhkasi lyödä minua mutta ei lyönyt, ja nyt mietin uskaltaako tätä kertoa sielä? Koska meillä on pieni lapsi niin kuvittelen heti että joo nyt me joudutaan johonki tarkkailuun :( ja lapsi ei ikinä ole nähnyt eikä kuullut, koska yleensä nukkunut kun ollaan miehen kans riidelty. Mutta ajatelkaa,minun oma rakas mies, uhkasi minua väkivallalla :( En ikinä olisi uskonut.... Pelkäänkin miestäni nykyään kun hän sanoi noin, ikinä ei voisi lyödä, hän sanoo ja pyyteli anteeksi. Ja kyllä, olen kirjoittanut tai kysynyt tätä ennenkin, mutta nyt se päivä lähenee enkä tiedä vielä! :( huoh...

No, luulen että lapsi on nukkunut koska heti jos herää alkaa kyllä itkemään (kyse on nimittäin ihan taaperosta) mutta silti, riitely pitäis lopettaa! En todellakaan halua että lapsi joutuu kuuntelemaan tai näkemään kun isä ja äiti riitelee, tiedän sen omasta kokemuksesta.

Mieti äänensävyäsi kertoessasi tuon asian. Harjoittele kotona peilin edessä sanomalla asia niin, että kuuntelijalle ei suinkaan tule mielikuvaa uhkaavasta tilanteesta.

Yhteistyössä