O
oksettaa
Vieras
Hei, Mitä te tekisitte? Minulla on eräs ystäväpariskunta, ei kauhean läheinen mutta tuttu. Tiedän, että mies on pettänyt ainakin noin kuuden vuoden ajan naistaan. Vähän aikaa sitten, näin hänet erään toisen tutun naisen kanssa ja tältä kuulin että heillä on ollut suhde kohta vuoden verran..sitä ennen miehellä oli ollut suhde, vuodenpituinen erään toisen naisen kanssa. Tästäkin kuulin sen naisen kertomana, pyörimme "samoissa piireissä". Miehellä on avovaimonsa kanssa vastasyntynyt vauva. Välillä en kestä enää, vaan tulee mieleen, että haluan avovaimon tietävän tästä....mutta kuuluuko se minulle?? Toisaalta naista käytetään hyväksi ja hän hukkaa aikaansä tähän sikamaiseen roistoon, joka on ulkoisesti ihan viattoman ja kiltin oloinen. En tiedä edes uskoisiko nainen, pitäisikö vaan antaa olla. Olen yrittänyt olla niin etten ole tekemisissä heidän kanssaan usein, syyttelen kiireitä ym, en kestä katsoa sitä menoa.. aiemmin olen ollut paljon yhteisissä juhlissa ym . heidän kanssaan...Olisiko oikein vai väärin kertoa tästä?