Alkuperäinen kirjoittaja niintietysti:
Alkuperäinen kirjoittaja lijgraijrl:
Alkuperäinen kirjoittaja taas näitä ns fiksuja liikenteessä:
"Kukaan ei voi toista omistaa, mutta kenelläkään ei ole myöskään oikeutta uskotella toiselle, että tämä elää uskollisessa suhteessa jos näin ei ole".
Siinä sitten sinulle tekemistä kun joudut seurata jatkuvasti miten muut ihmiset tekevät jossain ja selvittelet ja raportoit eteenpäin. Silläkin on ihan toinen nimi.
Onko sulla sitten oikeutta sotkea toisteen elämään!
Siis PUOLISOLLA ei ole oikeutta uskotella toiselle...! Jos kerta pettää / on suhteessa useamman kanssa yhtä aikaa, niin eikös kaikilla osapuolilla ole oikeus tietää millaisessa suhteessa eletään?!?!
Tuomari on puhunut!!! He he....voi nyt sinulle tule kiirettä!!!!!
Blääh, eihän se minun tehtäväni ole! Yritätkö tahallaan ymmärtää väärin? Em. puolisonhan se pitäisi kertoa... mutta tosielämässä näin ei ole.
Mutta pysyn kannassani, mielestäni ei ole juoruilua, jos näen Pekan S-marketissa ostamassa maitoa ja sanon Pekan puolisolle Liisalle kun seuraavan kerran näemme, että näin muuten Pekankin jokin aika sitten kaupassa käydessäni. Ja jos tämä on mielestäni juoruilua niin olkoon niin
Tuntuu, että usean täälläkin keskustelevan mielestä juttu saa erilaisen "juoruilu-merkityksen", jos roolihenkilöt muuttuvat
1) näen Pekan ja Jukan S-marketissa ostamassa maitoa ja sanon Pekan puolisolle Liisalle kun seuraavan kerran näemme, että näin muuten Pekankin ja Jukan jokin aika sitten kaupassa käydessäni.
2) näen Pekan ja Maijan (pariskunnan yhteinen tuttu, jonka minäkin tunnen) S-marketissa ostamassa maitoa ja sanon Pekan puolisolle Liisalle kun seuraavan kerran näemme, että näin muuten Pekankin ja Maijan jokin aika sitten kaupassa käydessäni.
3) näen Pekan ja jonkun miehen (minulle tuntemattoman) S-marketissa ostamassa maitoa ja sanon Pekan puolisolle Liisalle kun seuraavan kerran näemme, että näin muuten Pekankin ja jonkun miehen jokin aika sitten kaupassa käydessäni. IIK, Pekalla ja miehellä on varmasti suhde!?
4) näen Pekan ja jonkun naisen (minulle tuntemattoman) S-marketissa ostamassa maitoa ja sanon Pekan puolisolle Liisalle kun seuraavan kerran näemme, että näin muuten Pekankin ja jonkun naisen jokin aika sitten kaupassa käydessäni. ......... IIIIK, niillä on varmasti suhde,!?! Mutta tuo mysteerin tuntematon nainen (jonka kanssa Pekalla on siis varmasti suhde, koska liikkuvat yhdessä) osoittutuukin Pekan serkuksi joka on käymässä. Ja iik, olen sotkeutunut muiden elämään - hyi minua, ettäs kehtaan!