Voiko r testi näyttää negaa vaikka oireet olis selkeät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "örmelö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

"örmelö"

Vieras
Eli jos olenkin testannut epäsäännöllisen kierron takia liian aikaisin. Oireet on kuitenkin todella selkeät. Lasta ei yritetä eli en siis hysteerisenä kuvittele että raskaana olisin. Neljäs lapsi kyllä olisi tervetullut jos niikseen on
naamaan puskee finnejä,pahoinvointi juuri kun raskaana ollessa,väsymys on kamalaa voisin nukkua vaikka kuinka paljon. Jos hedelmöittymisestä olisi liian vähän aikaa siihen että testi näyttäisi + niin voisiko oireet olla näin selkeät?

Onhan tuo mahdollista. Minulla oli tosi selkeät oireet (huono ja kumman epätodellinen olo, finnejä pukkasi, mahassa juili) viikon verran ennen kuin testi näytti edes haalean plussan. Olin aivan varma asiasta, mutta mies ei uskonut, joten siksi sitä plussaa tihrustin joka ikinen päivä:)

Kuinka kauan sinun oireesi ovat kestäneet?

Jos hormonia on niin paljon että se aiheuttaa oireita, sitä on myös niin paljon että se näkyy testissä.

tuota juut meinasin että jos on kerta oireita eikös testinkin pitäisi jo näyttää jotain. Apteekin testin tein ja ihan puhdas nega oli. 8 päivä mulla on ovis ollut jos kiertoon yhtään uskomista ja siihen tuhruvuotoon mitä sillon tuli vähän, tai sitte ovis oli aiemmin ja tuo 8 päivän tuhru vuoto olikin jotain ns kiinnittymis vuotoo mutta sitten siitä olisi jo niin kauan kiinnittymisestä että testinkin pitäisi näyttää.

sunnuntaina tämä oksettava olo alkoi aamulla ja finnejä alkoi tulla perjantaaina.. tuota tuhruvuotoa tosiaan tuli 8.10 mahaa juilinut nipistellyt ja vihlonut sunnuntaista asti

Ja tuo oksettava olo on sellainen pahoinvointi joka tulee yhtäkkiä ja alkaa jostain hajusta. esim äsken saunassa laitoin saunahunahaa jonka hajusta tuli niin huono olo että sai nieleskellä oksennusta ja lähteä pois.

Yhteistyössä