voiko vauvan ottaa mukaan elokuviin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo elokuviin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoo elokuviin

Vieras
Isommat lapset haluaisivat lähteä katsomaan Ice Age 3 ja haluaisin katsoa sen itsekin. Vauvalle (6kk) ei vaan ole hoitajaa. Tosin ei se varmasti vieraalle jäisikään, kun on aika kova vierastamaan. Vauva on hyväntuulinen ja viihtyisi varmasti elokuvissa häiritsemättä muita, mut elokuva on kielletty alle 7 vuotiailta. Toisaalta vauvakinossakin on ollut ainakin alle 13-vuotiailta kiellettyjä elokuvia.. En vaan tiedä, onko se oikein soveliasta ottaa vauva mukaan elokuviin tai päästävätkö häntä edes sisälle.

no en tiedä päästävätkö sisälle, mutta en mä kyullä ottais vauvaa mukaan, se kilttikin vauva saattaa saada jonkin hepulin kesken esityksen, ja se ei ole kiva muille katsojille, eikä niille omille lapsille, jos joutuu kesken elokuvan ne raahaamaan elokuvista pois

Ota vain. Leffateatterissa on vole niin isolla, että vaikka vauva kitisisi/itkisikin, niin keltään ei jää mitään kuulematta. Eikä vielä 6 kk ymmärrä eikä hahmota valkokankaalta näkemäänsä.

jos se on 3d ni sitä katsotaan lasien läpi, luuletki voivasi pitää laseja kunnolla päässä kun hoidat vauvaa.. kuva on tosi sumea ilman laseja ja ne lasit aika painavat. kävin kattomassa sen, oli ihan hyvä :D

Minun mielestä sen voi ottaa elokuviin mikä ettei se satuta vauvan korvia jos kova meteli siel elokuva teatteris .... Minä ainakin olen ottanut mutta tämä oli kin silloin 1v

No et todellakaan ota vauvaa mukaan. Pilaat sillä muiden elokuvanautinnon. Itseäni vituttaisi ihan suunnattomasti, jos maksaisin 13e lipuista ja joutuisin koko leffan ajan kuuntelemaan rääkyvää pentua.

Epäreilua muille katsojille viedä pieniä lapsia/vauvoja elokuviin! Ei ne jaksa istua paikoillaan joten väkisinkin tulee häiriötä. Odota ap että tulee vuokrattavaksi äläkä lähde muidne häiriöksi jos et kerran pienelle saa mitään hoitopaikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ei tosiaan:
Epäreilua muille katsojille viedä pieniä lapsia/vauvoja elokuviin! Ei ne jaksa istua paikoillaan joten väkisinkin tulee häiriötä. Odota ap että tulee vuokrattavaksi äläkä lähde muidne häiriöksi jos et kerran pienelle saa mitään hoitopaikkaa.

No hei.. sehän on lasten elokuva.. kielleety alle 7 v, mut vanhempien seurassa pääsee pienemmätkin..

Alkuperäinen kirjoittaja ??:

No hei.. sehän on lasten elokuva.. kielleety alle 7 v, mut vanhempien seurassa pääsee pienemmätkin..

No voi jeesus :headwall: jos on k-7, niin eipä sinne kyllä alle 5-vuotiaita sopisi viedä edes vanhemman seurassa!

Alkuperäinen kirjoittaja fff:
Vauvoja varten on erilliset BABYkinot! Tavllisiin näytöksiin ei saa viedä koska voivat itkeä ja siten HÄIRITÄ, ja äänet ovat kovalla. vauvakinossa hiljemmalla jne.

Tuleekohan tuo ikinä vauvakinoon?

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En en, johan sanoin, etten itse mene. Isot menee yksin, vauvan kanssa ootellaan pihan puolella..

säälipisteitäkö keräät? etköhän voi mennä siksi aikaa kotiin.

Miks ihmeessä mun pitäis mennä kotiin, kun voin shoppailla sillä aikaa, kun mennään viikolla. Eihän se elokuva kestä kuin reilut 1½ tuntia. Enhän ehtisi kuin kotiin, niin heti pitäisi lähteä hakemaan lapsia elokuvista..!

No voi jeesus :headwall: jos on k-7, niin eipä sinne kyllä alle 5-vuotiaita sopisi viedä edes vanhemman seurassa!

Mikäs logiikka siinä sitten on, että vauvakino-näytöksissä on K13-elokuviakin..? Yli vauvaikäistä en veisi K7-elokuvaa katsomaan, mutta ilmeisesti Finnkinon logiikan mukaan alle 1-vuotias ei vielä ymmärrä niin paljoa, että ikärajojen puitteissa mentäisiin.

Yhteistyössä