voileipäkakun väliin jotain ihanaa..?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voikkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voikkari

Vieras
Tosiaan, tuli oikosulku.. siis voileipäkakku pitäs tehdä mut mitä laitan sinne väliin ja pitäs vähän päällekin jotain keksii.. saa olla lihaa, kalaa.. ????????
 
Mä laitan kinkkukakkuun seuraavanlaisen seoksen: tuorejuustoa, kermaviiliä, kinkkukuutioita, sinappia, sitruunanmehua, omenaraastetta, paprikakuutioita tosi pieninä, hiven suolaa ja maustepippuria. Kaikki sekoitetaan keskenään ja laitan sitä joka väliin ja päällekin. Koristelen kinkulla, paprikalla, kirsikkatomaateilla ja joskus myös kurkulla.
 
Kappas joku muukin pähkäilee saman ongelman kanssa kuin minä.. Mä teen sekä liha- että kalakakun. Lihaan laitan maksapasteijatahnaa, sekä savukinkkukuutioita ja jotain sulatejuustoa. Kalaan teen tonnikalatahnan ja savukalatahnan. Tahnojen pohjana voi käyttää kermaviiliä, smetanaa, sulatejuustoa tai majoneesia, ihan maun mukaan. Yks raikas tahna tulee myös raejuusto-munavoista.
 
Väliin tosi helppo ja hyvänmakuinen täyte, kermaviiliä ja sinappikurkkusalaattia johon reilusti sekoitetaan kinkkukuutioita.
ja päälle vaikka näin
v.php
 

Yhteistyössä