Voinko laihtua muutamn kilon näin;

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lihavana ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lihavana ahdistaa

Vieras
- käveleylenkin teen (n. 3-4km) 2krtaa vkossa.
- syön päivittäin;
aamupala;khvikuppi maidolla, 2 leipää ja rasvaton viili
lounas ; ananas purkki,hedelmiä, kahvikupillinen ja vesilasi
välipala; kahvikupillinen, pilttisosetta 2 prkkia
illallinen;kotiruokaa normaalisti + maitoa 2dl
iltapala; viili tai anananaspurkki tai jogurtti tai leipää ja maitoa

Vkonloppuna 1 punaviini plo ja vkon aikana 1 saunasiideri (light)

Olen 173cm ja painan 70kg. Painoa pitäisi saada pois ainakin 4kg.
 
Et.

Orjallisilla ruokavalioilla laihtuu hetkellisesti, ja sen jälkeen kilot tulevat tuplana takaisin. Vain pysyvällä elämäntapamuutoksella laihdut. Oivariinin tilalle tumman sinistä Keijua, koska siinä on hyviä rasvoja. Rypsiöljyä pitää myös olla ruokavaliossa. Liian pieni kalorimäärä päivässä laittaa elimistön säästöliekille. Päivässä pitäisi syödä 4-5 kertaa, jottei koskaan pääse nälkä yllättämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja käkätys:
Sä meinaat laihduttaa ja juot pullon punaviiniä viikossa? Piltit pois ja oikeita hedelmiä tilalle!

Ps. Denso se on laihakin denso.

Kiitti. Olen lopettanut makeisten ja chipsien syönnin. En tupakoi enkä käy ravintoloissa. Juon plon punaviiniä ajalla pe ilta-su ilta, eli n. 1,5lasia illassa.se on minulle hemmottelua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Et.

Orjallisilla ruokavalioilla laihtuu hetkellisesti, ja sen jälkeen kilot tulevat tuplana takaisin. Vain pysyvällä elämäntapamuutoksella laihdut. Oivariinin tilalle tumman sinistä Keijua, koska siinä on hyviä rasvoja. Rypsiöljyä pitää myös olla ruokavaliossa. Liian pieni kalorimäärä päivässä laittaa elimistön säästöliekille. Päivässä pitäisi syödä 4-5 kertaa, jottei koskaan pääse nälkä yllättämään.

Mulla ei ole koskaan nälkä.Voin hyvin mennä töihin klo 7 ja huomata vasta kotona klo 17 tten ole suuhuni muuta laittanut kun kahvia ja vettä.

Mitä säästöliekillä tarkoittaa?
 
säästökiekki : juutalaiset ei kuollu vaikka ne sai vaan 800 kaloria päivässä nälkään koska niiden elimistö eli säästöliekillä. laihduttajat yleensä tekee virheen. syövät vähän ja vähäkalorista ruokaa. elimistö tottuu siihen ja alkaa elämään säästöliekillä. silloin ihminen ei välttämättä enää laihdu. kun laihduttaminen lopetetaan alkaa taas lihominen koska keho saa totuttua enemmän kaloreita. musta laihduttaminen onnistuu parhaiten elintapojen muutoksella, ei hetkittäisellä laihduttamisella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
säästökiekki : juutalaiset ei kuollu vaikka ne sai vaan 800 kaloria päivässä nälkään koska niiden elimistö eli säästöliekillä. laihduttajat yleensä tekee virheen. syövät vähän ja vähäkalorista ruokaa. elimistö tottuu siihen ja alkaa elämään säästöliekillä. silloin ihminen ei välttämättä enää laihdu. kun laihduttaminen lopetetaan alkaa taas lihominen koska keho saa totuttua enemmän kaloreita. musta laihduttaminen onnistuu parhaiten elintapojen muutoksella, ei hetkittäisellä laihduttamisella.

täysi peesi
 
olet mitä syöt ohjelmassa läski pastori laihdutti liikunnalla. se hölkkäs kolmesti päivässä 30min. ruuasta se poisti kaiken väärän rasvan, etenki piilorasvan ja lisätyn suolan. ruokavalio kuntoon ja liikuntaharrastus niin eiköhän paino tipu. tuolla voit laihtua ainakin 10kg puolessa vuodessa. eikö kannatakkin vähän uhrautua ja laihtua?
 

Yhteistyössä